Ik doe altijd mn best mn bescheiden te zijn, maar dat houd ik nooit zo lang vol.quote:Op maandag 14 november 2011 09:17 schreef miss_sly het volgende:
Je mag nogal wat voorkeuren uitspreken, aangezien het voor je dochter is
Volgens mij heb ik je nummr, kan ik je altijd even sms-en als ik iets zie om te vragen of het iets is? Maillot is ook nog best ruim, kabel, glad, werkje, met of zonder voeten, nou ja, van alles is mogelijk. Ik kijk, sms je als ik iets tegenkom en dan zien we wel
ja man die hangen in een schap, elke winkel zou ze moeten hebben omdat ze in het basisass. opgenomen zijn.quote:Op maandag 14 november 2011 08:22 schreef Ssserpente het volgende:
Ik heb een verzoekje.
Heb van KD dat leuke, roodgeblokte jurkje overgenomen. Heb bij Zeeman wel een rood vestje voor erbij gevonden, maar kan nérgens een rode legging of maillot vinden.
Iemand die binnenkort ff voor me zou willen kijken bij de Hema of zo?
Kom deze kant maar op met Lexquote:Op maandag 14 november 2011 10:57 schreef Kleurdoos het volgende:
O maar het is mijn bedoeling om hier zo snel mogelijk te maken dat ik weg kom hoor.. heerhugowaard *ril*
Graag gedaan !!quote:Op maandag 14 november 2011 14:11 schreef Troel het volgende:
Wat fijn dat je je aanmeld om ons dat te komen vertellen! Dank je wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |