quote:Op woensdag 9 november 2011 14:25 schreef Cooki het volgende:
joehoe Elmo: kiek ns:
maatje 86/98![]()
[ afbeelding ]
t wonder van 9 november, zullen we maar zeggen...
Ho wacht es ff, ik had dat jurkje al gedibst, en volgens mij was Twentemeisje dan weer na mijquote:Op woensdag 9 november 2011 12:49 schreef Spewey het volgende:
Of Bodpa moet een meisje bakken, dan is alles voor Bodpa
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:55 schreef Fannetje het volgende:
Ho wacht es ff, ik had dat jurkje al gedibst, en volgens mij was Twentemeisje dan weer na mij
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:56 schreef Cooki het volgende:
[..]mag Zoë t jurkje nog wel aan, of moet ze het al afgeven?
![]()
![]()
Nee, ik zou voor 3-4 yr dan gaan.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:28 schreef Claudia_x het volgende:
Wat voor maat shirts zou je me voor Ivan adviseren, Spewey? Maat 92 zit nu net te klein voor hem, 98 valt nog ruim. Denk je dat 2-3 jaar voldoet?
gatverdamme wie doet dat nouquote:Op woensdag 9 november 2011 22:24 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, dank je, BJ! Ik zat me net wel af te vragen of het wel zo tactisch is om de kleertjesmama's te confronteren met een kleuter aan de borst.
Maar ze zullen de shock wel te boven komen, denk ik.
Jippie dat wordt naar de lidl. Ik vond 35 euro te gek voor n pak, maar ik wil er wel eentje just in case als het hard gaat sneeuwen......quote:Op donderdag 10 november 2011 10:00 schreef Cathmar het volgende:
Zoekt iemand nog baby winter pakjes?
Vanaf 14 november bij Lidl. 12,99 Euro.
Thanks voor de tipquote:Op donderdag 10 november 2011 10:00 schreef Cathmar het volgende:
Zoekt iemand nog baby winter pakjes?
Vanaf 14 november bij Lidl. 12,99 Euro.
[ afbeelding ]
Winteroverall met warme capuchon en fleecevoering
Afneembare voetjes en handschoenen met opbergtas
Lange ritssluiting met kinbescherming
Water- en vuilafstotend dankzij Bionic Finish
Met handig naamkaartje aan de binnenkant
In verschillende kleuren
Maten: 50 t/m 80
Ook skibroeken en jassen vanaf maat 122
Nou ja, aangezien ze nog niet loopt, koop ik liever nog geen (in verhouding dure) schoenen, die ze dan alleen maar buiten aan heeft.. Of ben ik dan raar?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
1,5? niet gewoon schoenen? met sokken? dat doe ik bij Evie altijd en die heeft nooit koude voeten?
Ja, dus toch!quote:Op donderdag 10 november 2011 12:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Och kijk dat gupje nou![]()
![]()
![]()
Staat hem super! Hij was daarvoor van Ivan trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |