http://www.knotsknetter.nl/ (Vlgs het linkje van de foto.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:28 schreef flugeltje het volgende:
IK. MOET. DIE. MET. DIE. APPEL
Waar???
Allemaal spul van Dunsquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:28 schreef flugeltje het volgende:
Waar???
ze hebben ook nog een blauwe, tof hè?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:28 schreef flugeltje het volgende:
Waar???
Jaaaaaaaaaa beter en ook goedquote:
quote:
*popcorn pakt* of ging je niet twisten?quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]![]()
* mompelt iets over smaak en twisten
Dat houdt me idd nog tegen, trek ik ze het shirt nog aan na de maand december?quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die zou ik zelf dan weer nooit kopen wegens erg feestdagen gerelateerd.
Dan liever veel geld uitgeven voor iets wat een tijd mee gaat. Daarom ook een wat grotere maat bijvoorbeeld.
Ik probeer handig te worden met de naaimachine jaquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:55 schreef mignonne het volgende:
Ben je handig met de naaimachine? Je kunt ook overwegen om een proefmodel te maken in die maat 62. Ik vind de maatvoering van de knippie patronen niet altijd heel erg logisch geloof ik. Soms veel groter dan wat ik bij bijv. hema zou verwachten, soms veel kleiner.
Als je een proef maakt dan weet je hoeveel je moet verkleinen, en misschien valt t wel klein en hoef je niets te verkleinen
oh op die fiets, dan heb ik je bericht verkeerd gelezen, ik dacht dat het kleinste maatje van het knippie patroon een 62 was.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik probeer handig te worden met de naaimachine jaEn er gewoon aan beginnen is dan meestal het beste devies... De kleinste maat op de site van knotsknetter is 62, ik ga 'm nu met het patroon van knippie dus in 56 proberen...
Eens, ik koop ook liever bijv de onderste, die kan langer mee. Lientje draagt overigens nu maat 74 van die jumpsuit en die kon ze al aan toen ze net in 68 zat. Nu zit ze in grote 68, kleine 74 (normale kleding) en ze kan hem nog een poos aan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die zou ik zelf dan weer nooit kopen wegens erg feestdagen gerelateerd.
Dan liever veel geld uitgeven voor iets wat een tijd mee gaat. Daarom ook een wat grotere maat bijvoorbeeld.
Of! Bontsokken van Dubarryquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:45 schreef SacreCoeur het volgende:
snowboots zijn ook lellek jade vraag is nog ga ik voor boots of joggers.. ik denk joggers. Om boots zou de hele dag aan te hebben lijkt me zo zwaar? Bij de Shoeby waren ze echt leuk en mooi maar pas vanaf 28
![]()
Die van Crocs vind ik mooi, maar 't profiel is te glad naar mn zin. Kijk ik ga niet op wintersport ofzo maar anders kan ik net zo goed een kaplaars kopen
Maar een los shirtje en broekje kan je dan weer combineren.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:37 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Eens, ik koop ook liever bijv de onderste, die kan langer mee. Lientje draagt overigens nu maat 74 van die jumpsuit en die kon ze al aan toen ze net in 68 zat. Nu zit ze in grote 68, kleine 74 (normale kleding) en ze kan hem nog een poos aan.
Als ik nu weer nieuwe bestel dan bestel ik maat 80, die kan ze dan ook nog heel veel maanden aan. En ik koop maar twee 'dure' jumpsuits per maat, nooit meer dan dat en de grens ligt voor mij wel op 25 euro.
Tis wel een kledingstuk he? Koop eens los een shirtje en broekje, dan ben je het ook al bijna kwijt.
Ik vind t vooral grappig voor een kindje dat net geboren is in decemberquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:57 schreef Spewey het volgende:
[..]
Dat houdt me idd nog tegen, trek ik ze het shirt nog aan na de maand december?
(en dat ik ook niet weet of ik het een shirt voor Zoë vind of toch voor Ryan)
Ik had voor Lente ook erg veel naturelkleurtjes; felle kleuren vond ik maar niks voor een baby. Helaas was er geen enkele baby die er zó slecht uitzag in aardetinten als Lente.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:46 schreef TimeJumper het volgende:
En ik heb een beetje schrik gekregenvan Kleurdoos en Lex, met de "lading" kleertjes die niet echt staat qua kleur.
Ik wacht effe tot die er is, kijken of ik dan nog iets nodig heb
Ja ikweenie, ik heb nog nooit een eigen kind gehadquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hoef je neit altijd te hebben he TJ
Ik heb nog nooit een miskoop gedaan kwa kleur voor Floris (vind ik tenminste)
Maar hij heeft dezelfde kleuren als ik, dus hij kan eigenlijk alle kleuren die ik kan hebben ook hebben. Hoewel hij ook geel kan/kon(heb niet veel geel voor m) hebben, en ik dus echt helemaal niet.
Nou zet snel in V&A danquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:48 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik had ook best veel jumpsuits. Maar uiteindelijk bijna niet aangehad. Met een los broekje en truitje kon ik na het spugen makkelijker alleen truitje wisselen.
Hij heeft ze nu als pyjama aan. Maar hij is er bijna uitgegroeid!!
Ohw graag, volgens mij kreeg ik toen ook de link van jou en hebben we haast gelijktijdig besteld.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:24 schreef Poppedein het volgende:
TJ, ik heb die laarsjes nog voor je in volgens mij 16/17, Jelte heeft ze echter nooit gepast want das een grootpootje en ik dacht er pas te laat aan... Dus als je wil mag je ze van me overnemen.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:37 schreef oeke het volgende:
Oh, wat goed!
Waarmee, waarmee?
Ik ben benieuwd wat je gaat kopen, hoe leuk ook, die jumpsuit vind ik toch niet echt wat voor je meisje.
Claudia, wat een prachtkinderen heb jequote:Op dinsdag 8 november 2011 10:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb het GAP-pakje ook!
[ afbeelding ]
Heel tof, ik zou m zo kopen. Alleen draagt Dottir al sinds 62 geen jumpsuits meer..quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:18 schreef mignonne het volgende:
oh!!!!
ik heb een cadeaubon van 25,- van zaIando gewonnen! yaaaaaaay!!!![]()
![]()
![]()
zal ik?
[ afbeelding ]
nee grapje, hoe tof ik em ook vind, ik ga voor iets functionelers![]()
Kind is net thuis van de peuterspeelzaal en ze waren het eerste waar hij naar toe liep toen hij binnenkwam.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
HahaMijn smaak is het ook niet echt.
Ik hoop echt dat Puck de dino fase overslaat *houdt hart vast*
Graag gedaan hoor![]()
Boden heeft korting en gratis verzenden
[ afbeelding ]
Deze?quote:Op woensdag 9 november 2011 12:36 schreef danic het volgende:
Die zijn echt geweldig. Die met die appeltjes ook!
Ik was niet helemaal mijn subtiele zelfquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]![]()
* mompelt iets over smaak en twisten
Gaat er af als je het in je winkelmandje plaatstquote:Op woensdag 9 november 2011 11:53 schreef bitterend het volgende:
DML Hoe krijg ik die 20%? ik zie veel leuke dingen maar 25 pond per jurk...
quote:Op woensdag 9 november 2011 12:49 schreef Spewey het volgende:
Of Bodpa moet een meisje bakken, dan is alles voor Bodpa
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:25 schreef Cooki het volgende:
joehoe Elmo: kiek ns:
maatje 86/98![]()
[ afbeelding ]
t wonder van 9 november, zullen we maar zeggen...
Ho wacht es ff, ik had dat jurkje al gedibst, en volgens mij was Twentemeisje dan weer na mijquote:Op woensdag 9 november 2011 12:49 schreef Spewey het volgende:
Of Bodpa moet een meisje bakken, dan is alles voor Bodpa
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:55 schreef Fannetje het volgende:
Ho wacht es ff, ik had dat jurkje al gedibst, en volgens mij was Twentemeisje dan weer na mij
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:56 schreef Cooki het volgende:
[..]mag Zoë t jurkje nog wel aan, of moet ze het al afgeven?
![]()
![]()
Nee, ik zou voor 3-4 yr dan gaan.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:28 schreef Claudia_x het volgende:
Wat voor maat shirts zou je me voor Ivan adviseren, Spewey? Maat 92 zit nu net te klein voor hem, 98 valt nog ruim. Denk je dat 2-3 jaar voldoet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |