gatverdamme wie doet dat nouquote:Op woensdag 9 november 2011 22:24 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, dank je, BJ! Ik zat me net wel af te vragen of het wel zo tactisch is om de kleertjesmama's te confronteren met een kleuter aan de borst.
Maar ze zullen de shock wel te boven komen, denk ik.
Jippie dat wordt naar de lidl. Ik vond 35 euro te gek voor n pak, maar ik wil er wel eentje just in case als het hard gaat sneeuwen......quote:Op donderdag 10 november 2011 10:00 schreef Cathmar het volgende:
Zoekt iemand nog baby winter pakjes?
Vanaf 14 november bij Lidl. 12,99 Euro.
Thanks voor de tipquote:Op donderdag 10 november 2011 10:00 schreef Cathmar het volgende:
Zoekt iemand nog baby winter pakjes?
Vanaf 14 november bij Lidl. 12,99 Euro.
[ afbeelding ]
Winteroverall met warme capuchon en fleecevoering
Afneembare voetjes en handschoenen met opbergtas
Lange ritssluiting met kinbescherming
Water- en vuilafstotend dankzij Bionic Finish
Met handig naamkaartje aan de binnenkant
In verschillende kleuren
Maten: 50 t/m 80
Ook skibroeken en jassen vanaf maat 122
Nou ja, aangezien ze nog niet loopt, koop ik liever nog geen (in verhouding dure) schoenen, die ze dan alleen maar buiten aan heeft.. Of ben ik dan raar?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
1,5? niet gewoon schoenen? met sokken? dat doe ik bij Evie altijd en die heeft nooit koude voeten?
Ja, dus toch!quote:Op donderdag 10 november 2011 12:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Och kijk dat gupje nou![]()
![]()
![]()
Staat hem super! Hij was daarvoor van Ivan trouwens
Haha, ik had het er bijna zelf bijgeschrevenquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:08 schreef Kleurdoos het volgende:
gheheh dat gitaartruitje heb ik ook van DML overgenomen
en wat ben jij daar lekker bol twinksdaar is ook niets meer van over he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja echt? Ik herken mezelf er niet in, dus vind ik het maar gek staan. De kilo's zijn er ook vanzelf afgegaan, ondanks dat ik snoepMijn eigen kleren pas ik nog niet allemaal, want mijn heupbotten lijken breder en mijn borsten zijn (nog?) wat groter.
[ Bericht 9% gewijzigd door Twinkly op 11-11-2011 13:27:01 ]<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
lieve fotoquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:10 schreef Claudia_x het volgende:
Haha, inderdaad, KD. Het verschil met toen je zwanger was vind ik ook heel groot, Twinkly! Ik vond je wel heel mooi zwanger. Die kilo's stonden je goed!
Ik kwam deze foto ook nog tegen. Hierop zie je goed dat het shirtje te klein zat:
[ afbeelding ]
Zelfs Lena ligt niet meer zo bij me.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:14 schreef Twinkly het volgende:
IvanNiels heeft nooit zo bij ons willen liggen, die wilde alleen maar rechtop tegen je aan hangen.
Eigenwijze oma geloofde ons niet:Wat een leuk shirtje/rompertje! Waar had je dat vandaan? Ook de Hema? Ik ken het niet. (We moeten toch een beetje doen alsof we het over kleertjes hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja echt? Ik herken mezelf er niet in, dus vind ik het maar gek staan. De kilo's zijn er ook vanzelf afgegaan, ondanks dat ik snoepMijn eigen kleren pas ik nog niet allemaal, want mijn heupbotten lijken breder en mijn borsten zijn (nog?) wat groter.
)
Ik kende je natuurlijk eerst en vooral door de zwangerschap. Ik wist niet dat je zo tenger gebouwd was! Je zag er gewoon heel normaal van postuur uit, hoor, en ik vond je buik zo mooi. Misschien herkende ik er op dat moment ook iets in, dat weet ik niet meer zo goed. Als ik zie hoe tenger je nu weer bent dan kan ik me wel voorstellen dat je je niet jezelf voelde. Dat had ik ook sterk. En ook mij gaat het lukken om weer op gewicht te komen! Als Lena één wordt dan zit ik weer op mijn post-Ivangewicht.Het gaat heel geleidelijk, maar ik val gewoon netjes af. Ik denk dat ik wel 30 kilo ben aangekomen tijdens de zwangerschap van Ivan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Haha, ja precies daarom heb ik er een tuinbroek overheen aangetrokkenquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:34 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, die zien er fijn uit, Twinkly!
Grappig wat je met dat shirtje op de onderste foto hebt gedaan. Ik heb het voor Ivan indertijd gekregen. Er staan letters op, nietwaar? Ik vond het niet een heel mooi maar wel een heel fijn shirtje, lekker zacht. Met zo'n tuinbroek zie je het stomme gedeelte niet.
Ow, wat een lieve foto....quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:10 schreef Claudia_x het volgende:
Haha, inderdaad, KD. Het verschil met toen je zwanger was vind ik ook heel groot, Twinkly! Ik vond je wel heel mooi zwanger. Die kilo's stonden je goed!
Ik kwam deze foto ook nog tegen. Hierop zie je goed dat het shirtje te klein zat:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kleding, van dat chambray, iets lichter dan dit
:)
Dottir gelukkig nog wel als ze moe is. Ik heb een knuffelbabyquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:10 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
ze zijn grijzig. mn lief weet niet meer of ze nog meer kleuren hadden zegt ie.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:09 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
thnx! effkes halen van de week![]()
zijn ze nou zwart?
ik vind die zwarte van 14,95 leukerquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:15 schreef SacreCoeur het volgende:
dees is echt leuk, lief en cheap
die mag wel vies worden van de gourmet/fondue op 1ste kerstdag
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D82%2094770%2014022%2074%202905%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Je hebt mooi niet gezwaaid!quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:33 schreef Meimeltje het volgende:
Mignonne, is dat allemaal van de Primark?
Het bovenste blousje staat volgens mij erg leuk!
Ik ben vorige week bij de Primark geweest en ik mocht ook naar meisjeskleding kijken want een vriendin met dochtertje van 3 maanden waren mee![]()
(Vanyel, je bijna buurvrouw, dus ik was weer bij je in de straat)
Ik wist uit m'n hoofd niet op welk nummer je woondequote:
ik vind mouwloos niet praktisch, ik zou bijvoorbeeld ook nooit die wollige jurkjes kopen die ze hebben waar iedereen zo over schreeuwtquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:56 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik vind die zwarte van 14,95 leukermet dat strikje
Die zocht ik dus!quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:31 schreef Kleurdoos het volgende:
wat voor maatje heeft lente? ik heb hier nog spaanse slofjes liggen, die zijn perfect! elin past ze niet meer, je mag ze van mij voor nop hebben, als ze passen
quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:42 schreef Kleurdoos het volgende:
heb je google in de buurt
stel luie donders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |