Wees gerust, ze valt alweer terug in oude gewoonten...quote:Op maandag 7 november 2011 23:13 schreef UncleDolan het volgende:
Ze houdt zich nog aardig rustig. Nog geen schreeuwerige onderbrekingen.
Ja kort.quote:Op maandag 7 november 2011 23:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is het onderwerp reis naar mars al geweest?
!quote:Op maandag 7 november 2011 23:23 schreef UncleDolan het volgende:
Zij is echt de Felix Rottenberg van P&W
Idd ik wilde het net postenquote:Op maandag 7 november 2011 23:23 schreef UncleDolan het volgende:
Zij is echt de Felix Rottenberg van P&W
Cynisch.quote:Op maandag 7 november 2011 23:25 schreef HalvinCarris het volgende:
Dit item gaat ook nergens over
De crisis is een KANS!
Treurig.
Tjaquote:Op maandag 7 november 2011 23:27 schreef dolfg het volgende:
Natuurlijk gaat Europa eraan.
Niemand wilde Europa, ook hier heeft het hele volk zich tegen meer Europa uitgesproken.
Je moet wel erg naďef zijn om te denken dat deze 17 tegenpolen er ooit iets van zullen bakken.
En dus gaat Europa eraan.
Die oogjes vind ik nog best veel hoorquote:Op maandag 7 november 2011 23:29 schreef Ronaldsen het volgende:
Ze weet blijkbaar niet het verschil tussen een burqa en een niqaab
(hoewel het op hetzelfde neer komt)
Alsof het volk kan inzien wat voor belang Europa voor ze heeft. En dan al die politici die niet durven te zeggen wat ze echt van Europa vinden omdat ze te bang zijn kiezers kwijt te rakenquote:Op maandag 7 november 2011 23:27 schreef dolfg het volgende:
Natuurlijk gaat Europa eraan.
Niemand wilde Europa, ook hier heeft het hele volk zich tegen meer Europa uitgesproken.
Je moet wel erg naďef zijn om te denken dat deze 17 tegenpolen er ooit iets van zullen bakken.
En dus gaat Europa eraan.
Dat is idd het verschilquote:Op maandag 7 november 2011 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die oogjes vind ik nog best veel hoor
Ja, weer dat Griekse zeikwijf weerquote:Op maandag 7 november 2011 23:36 schreef Kandijfijn het volgende:
Straks de herhaling kijken,... maar weer dat Griekse zeikwijf weer?
Dat heb je met herhalingen hequote:Op maandag 7 november 2011 23:37 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ja, weer dat Griekse zeikwijf weer
surlalune Carel Risquote:Op maandag 7 november 2011 23:41 schreef waxmask het volgende:
Ze heeft een mening over de Mars missie...![]()
![]()
écht he..quote:Op maandag 7 november 2011 23:41 schreef waxmask het volgende:
Ze heeft een mening over de Mars missie...![]()
![]()
hahaha! je was me net voorquote:Op maandag 7 november 2011 23:42 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
surlalune Carel Ris
Ingeborg Beugel naar Mars. Goed plan. #penw
![]()
Klopt helemaal, mijn post is dan ook enigszins sarcastisch bedoeld. Dat krijg je als je populisme tot norm verheft. En schrikbarend genoeg gaat het dan veel rapper achteruit dan ik ooit had durven dromen.quote:Op maandag 7 november 2011 23:33 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof het volk kan inzien wat voor belang Europa voor ze heeft. En dan al die politici die niet durven te zeggen wat ze echt van Europa vinden omdat ze te bang zijn kiezers kwijt te raken
Heel vroeger mischienquote:Op maandag 7 november 2011 23:47 schreef NDAsilenced het volgende:
Volgens mij was Ingeborg vroeger een populair meisje, vroeger.
twitter:bladiebla1000 twitterde op maandag 07-11-2011 om 23:28:31Wikipedia: "In 2006 onderging Ingeborg Beugel een facelift in het Thaise Bumrungrad Hospital in Bangkok"... Ik zou ze aanklagen! reageer retweet
Die missie was al een hele stap hoor...zal inderdaad jaren duren nog...maar elke stap is er 1.quote:Op maandag 7 november 2011 23:47 schreef Baszh het volgende:
Nu al lekker speculeren over terra vorming
Echt he? Die komen straks mooi niet de ruimte in.quote:Op maandag 7 november 2011 23:49 schreef Supersoep het volgende:
Ik word er moe van dat er altijd lacherig wordt gedaan over dit soort onderwerpen. Godsamme.
Zijn oude mensen. Zij zullen het nooit meemaken.quote:Op maandag 7 november 2011 23:49 schreef Supersoep het volgende:
Ik word er moe van dat er altijd lacherig wordt gedaan over dit soort onderwerpen. Godsamme.
Ergens zul je moeten beginnen en een goede voorbereiding helpt welquote:Op maandag 7 november 2011 23:49 schreef Supersoep het volgende:
omdat het nog best een ver van ons bed show is hoor.. wetenschappers staan er gewoon veel dichterbij.quote:Op maandag 7 november 2011 23:49 schreef Supersoep het volgende:
Dat is de reden, maar dat praat het nog niet goed.quote:Op maandag 7 november 2011 23:51 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
omdat het nog best een ver van ons bed show is hoor.. wetenschappers staan er gewoon veel dichterbij.
Ik ook ja. Terwijl ik denk dat er 40 jaar geleden helemaal niet lacherig over gedaan zou worden.quote:Op maandag 7 november 2011 23:49 schreef Supersoep het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The needs of the many outweigh the needs of the fewquote:Op maandag 7 november 2011 23:51 schreef HalvinCarris het volgende:
Tuurlijk offer je dat op voor de wetenschap. De mensheid is groter dan het leven van een paar mensen.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die Ingeborg is zich er telkens goed van bewust als ze in beeld komt... Ze gaat dan op een bepaalde manier kijken.
echt he, ze blijft maar klagen over hoe kut de grieken het wel niet hebbenquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:33 schreef Kandijfijn het volgende:
Begint dat levend stuk kanker met krullen erop weer te zeuren over Duitse Oorlogsschuld.
De laatste keer dat we dat probeerden te innen liep dat ook nogal uit de hand.
Ze zouden alle arme oude Griekse mannentjes over haar heen moeten laten gaan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:56 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
echt he, ze blijft maar klagen over hoe kut de grieken het wel niet hebben
Omdat irritatie ook goed kan zijn voor de kijkcijfers, zolang het maar spraakmakend is.quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:04 schreef Jac0bus het volgende:
Leest de redactie het internet niet ofzo? Hier, op Twitter en overal wordt geklaagd over dat zeikwijf. Waarom nodigen ze haar dan nog uit?
quote:
quote:surlalune Carel Ris
Ingeborg Beugel naar Mars. Goed plan. #penw
Ik zou nog liever een triootje willen met Margreet Brandsma en Saskia Dekkers...quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:14 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Best een lekkere MILF die Ingeborg.
En ook met Eva Jinek en Brammetje?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik zou nog liever een triootje willen met Margreet Brandsma en Saskia Dekkers...
Nee, ik vrees dan dat Mosko me zowel naait met een strap-on dildo als een rechtszaak dat ik z'n vriendin neuk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:51 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
En ook met Eva Jinek en Brammetje?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, ik vrees dan dat Mosko me zowel naait met een strap-on dildo als een rechtszaak dat ik z'n vriendin neuk.
Ze mag best komen, maar dan moet er een andere spraakmakende gast komen zoals Maarten van Rossem of Jan Mulder. Als het bekvechten wordt heb je leuke tv. Nu is ze alleen maar irritant en verstoort ze de inhoud.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:14 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik hoop weer dat die hilarische Griekenland oud correspondente weer komt. Ze kan Jan Mulder prima vervangen.
Ik weet niet of ik haar meteen associeer met 'hilarisch'. Wel met 'irritant' en 'betweterig'. Of 'pedant' desnoods.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:14 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik hoop weer dat die hilarische Griekenland oud correspondente weer komt. Ze kan Jan Mulder prima vervangen.
Maarten van Rossum vs Grieks Schreeuwwijfquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze mag best komen, maar dan moet er een andere spraakmakende gast komen zoals Maarten van Rossem of Jan Mulder. Als het bekvechten wordt heb je leuke tv. Nu is ze alleen maar irritant en verstoort ze de inhoud.
Ik vind ze ook vreselijk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik haar meteen associeer met 'hilarisch'. Wel met 'irritant' en 'betweterig'. Of 'pedant' desnoods.
Heeft hij daar verstand van?quote:Gerard Ekdom
3FM-dj over de veroordeling van de lijfarts van Michael Jackson.
Nee, maar hij wordt altijd uitgenodigd als het over MJ gaat. Vindt hij zelf ook best raarquote:
Oh... ik heb 'm vast altijd overgeslagen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:37 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, maar hij wordt altijd uitgenodigd als het over MJ gaat. Vindt hij zelf ook best raar
Timmermans is natuurlijk het prototype van een walgelijke, paternalistische sociaal-democraat, maar zijn uitleg over internationale betrekkingen en diplomatie vind ik wel interessant.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:38 schreef Jac0bus het volgende:
Berlusconi gaat opstappen. Ben heel erg benieuwd naar Timmermans vanavond
twitter:gerardekdom twitterde op dinsdag 08-11-2011 om 20:14:49Ach, hoor net dat Berlusconi aftreedt. Dus ik hoef vanavond toch niet naar P&W! #vrijeavonddanmaar reageer retweet
quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:57 schreef TUFKAL het volgende:
twitter:gerardekdom twitterde op dinsdag 08-11-2011 om 20:14:49Ach, hoor net dat Berlusconi aftreedt. Dus ik hoef vanavond toch niet naar P&W! #vrijeavonddanmaar reageer retweet
quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:06 schreef Omnifacer het volgende:
Waarom nou weer zo'n kut-item over een paar van die verkochte doeken
Heeft zeker de kennis(en talenquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:55 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Timmermans is natuurlijk het prototype van een walgelijke, paternalistische sociaal-democraat, maar zijn uitleg over internationale betrekkingen en diplomatie vind ik wel interessant.
Dit kan echt niet nee.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:04 schreef Omnifacer het volgende:
Doet Timmermans ook mee met die snorren-onzin?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:08 schreef Gattaca het volgende:
Timmermans is in vermomming naar de hoeren geweest, maar is vergeten z'n plaksnor af te doen.
Het lijkt wel een plaksnor uit een TROS-klucht.:')quote:
Oh shit ja. Dat is het.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:10 schreef Zweetteef het volgende:
DIE SNOR IS VAN DE MAAND TEGEN PROSTAATKANKER!
Helpt dat?quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:10 schreef Zweetteef het volgende:
DIE SNOR IS VAN DE MAAND TEGEN PROSTAATKANKER!
wat is deze?quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:16 schreef -Datdus- het volgende:
Verrekte kutmensen in dit kut topic bah. Vieze vieze baaahahhhhhh
jaquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:18 schreef Cynix ® het volgende:
Hebben we he tover déze Timmermans?
[ afbeelding ]
Je bent 1 muisklik verwijderd van je afscheid.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:16 schreef -Datdus- het volgende:
Verrekte kutmensen in dit kut topic bah. Vieze vieze baaahahhhhhh
Vandaag hebben ze er zelfs 2.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:15 schreef marcodej het volgende:
Misschien de volgende keer iemand niet uitnodigen als blijkt dat ze de Nederlandse taal amper machtig is...
Zijn accent zou wel te doen zijn als hij maar grammaticaal correcte zinnen zou maken, maar daar is hij helaas geenszins toe in staat..quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:22 schreef alors het volgende:
[..]
kssst, Simeks accent is mooier dan Limburgs
nee ze kunnen het wel leren, beter dan dit!quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:24 schreef Baszh het volgende:
Gek he, als ze niet in Nederland zijn geboren
Doet niets af aan zijn correcte analyses.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:24 schreef Fingon het volgende:
[..]
Zijn accent zou wel te doen zijn als hij maar grammaticaal correcte zinnen zou maken, maar daar is hij helaas geenszins toe in staat..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Simek is een aardige peer, maar hij koestert zijn accent als een handelsmerk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:24 schreef Fingon het volgende:
Zijn accent zou wel te doen zijn als hij maar grammaticaal correcte zinnen zou maken, maar daar is hij helaas geenszins toe in staat..
Hij is in deze discussie wel op z'n plek.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:28 schreef Specularium het volgende:
Simek's tong hangt nog net niet uit zijn bek.
inderdaadquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Simek is een aardige peer, maar hij koestert zijn accent als een handelsmerk.
In DWDD moet ie ook in 1 min. 48 klaar zijn. Dat kan hij nooit zo goed.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij is in deze discussie wel op z'n plek.
In tegenstelling tot veel van z'n optredens in DWDD.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Je bent 1 muisklik verwijderd van je afscheid.
Ach, hij doet dit alleen maar omdat hij zo lekker veel gratis publiciteit krijgt voor z'n boekverkoopquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:39 schreef alors het volgende:
Ik vind hem bijzonder weinig charisma hebben.
Je kunt aan alles zien dat deze man fout is. En dan bedoel ik niet zijn huidskleur.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:39 schreef alors het volgende:
Ik vind hem bijzonder weinig charisma hebben.
Ik snap wat je bedoeltquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:41 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Je kunt aan alles zien dat deze man fout is. En dan bedoel ik niet zijn huidskleur.
Denk dat het inderdaad gewoon Ron Paul wordt, zoals iedereen al verwachtte. Ook zonder deze beschuldigingen. Maar hij heeft die gekke Tea Party ook achter zich staan. Die worden vaak vergeleken met de PVV. Als die vergelijking klopt, dan zijn ze niet erg kritisch op dit soort zaken.quote:
Sinds wanneer is Ron Paul populairquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:43 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Denk dat het inderdaad gewoon Ron Paul wordt, zoals iedereen al verwachtte. Ook zonder deze beschuldigingen. Maar hij heeft die gekke Tea Party ook achter zich staan. Die worden vaak vergeleken met de PVV. Als die vergelijking klopt, dan zijn ze niet erg kritisch op dit soort zaken.
Cain is een motivational speaker. Dus hij kan zich wel verkopen. Dat is ook waar zijn succes ook vandaan komt.
Neger is Cain. Die saaie zakenman is ROn Paul, dat wijf is Michelle Bachmann.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat was Cain hé die ze lieten zien?
Vergeleken bij de Tea Party is de PVV een stelletje softe linkse hippies.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:43 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Denk dat het inderdaad gewoon Ron Paul wordt, zoals iedereen al verwachtte. Ook zonder deze beschuldigingen. Maar hij heeft die gekke Tea Party ook achter zich staan. Die worden vaak vergeleken met de PVV. Als die vergelijking klopt, dan zijn ze niet erg kritisch op dit soort zaken.
Cain is een motivational speaker. Dus hij kan zich wel verkopen. Dat is ook waar zijn succes ook vandaan komt.
Volgens mij was dat Ron Paul niet?quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:45 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Neger is Cain. Die saaie zakenman is ROn Paul, dat wijf is Michelle Bachmann.
Mitt Romney.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgens mij was dat Ron Paul niet?
Nee het ging allemaal over Romney, Ron Paul is niet genoemd nog vanavond.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zag dat ze zei dat het in Afrika lag, nouja dat is toch ook zo?quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:48 schreef thettes het volgende:
Wat deed ze nu fout bij Libië? Ik hoorde het niet goed.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:48 schreef alors het volgende:
[..]
Nee het ging allemaal over Romney, Ron Paul is niet genoemd nog vanavond.
Ah oké. Ook al weet ik niet wat hij allemaal te melden heeft, dat wordt 'mquote:
Mwoah, wanneer je het afmeet naar de 20 beste universiteiten ter wereld.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:49 schreef Cynix ® het volgende:
Wat zijn Amerikanen dom. Het wordt steeds erger.
Iets van: eerst moest Amerika naar Libië en toen weer naar Afrika...quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:48 schreef thettes het volgende:
Wat deed ze nu fout bij Libië? Ik hoorde het niet goed.
Ja daarom snapte ik het ook al niet :S is de redactie van PenW nu zo dom?quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zag dat ze zei dat het in Afrika lag, nouja dat is toch ook zo?
Aah oke ze doelde vast op die operatie in uganda/rwanda, thnxquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:49 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Iets van: eerst moest Amerika naar Libië en toen weer naar Afrika...
Tsja, maar Highschool is een soort VMBO.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:49 schreef Morendo het volgende:
Mwoah, wanneer je het afmeet naar de 20 beste universiteiten ter wereld.
waarom? de een is een succesvol programmamaker en ex-tenniscoach ... de ander is een schilder die in heel Europa bekend is ...quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:25 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
nee ze kunnen het wel leren, beter dan dit!
Helemaal gelijk. Mitt Romney...quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat wordt 'mquote:Op woensdag 9 november 2011 00:18 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Helemaal gelijk. Mitt Romney...
De verkiezingen worden gewonnen door de mensen die laveleren tussen de republikeinen en de democraten. Mitt Romney is een Mormoon. Dat is zelfs voor de Amerikanen te idioot. Ron Paul neigt wat meer naar het midden, en spreekt de rechterkant van de Democraten en linkerkant van de Republikeinen meer aan. Daarom denk ik dat het Rpn Paul wordt. Mitt Romney zal het nooit tegen Obama kunnen opnemen.quote:
Nee, Ron Paul is niet christelijk genoeg.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:27 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
De verkiezingen worden gewonnen door de mensen die laveleren tussen de republikeinen en de democraten. Mitt Romney is een Mormoon. Dat is zelfs voor de Amerikanen te idioot. Ron Paul neigt wat meer naar het midden, en spreekt de rechterkant van de Democraten en linkerkant van de Republikeinen meer aan. Daarom denk ik dat het Rpn Paul wordt. Mitt Romney zal het nooit tegen Obama kunnen opnemen.
Nee, er komen juist wel veel gasten. Tout bekend Nederland zal uitlopen wanneer Ivo in een programma verschijnt.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:33 schreef Jac0bus het volgende:
De rest van de gasten kunnen lekker thuisblijven. Ivo vult het uur zelf wel even. Wordt vast een belachelijk groot succes.
Wat een onzin. Ron Paul is echt een libertarische fundamentalist. Romney, ondanks zijn religie, is behoorlijk gematigd en heeft bewezen een competente gouverneur en zakenman te zijn. En met de haperende economie als belangrijkste verkiezingsthema maakt dat hem de beste kandidaat voor de Republikeinen.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:27 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
De verkiezingen worden gewonnen door de mensen die laveleren tussen de republikeinen en de democraten. Mitt Romney is een Mormoon. Dat is zelfs voor de Amerikanen te idioot. Ron Paul neigt wat meer naar het midden, en spreekt de rechterkant van de Democraten en linkerkant van de Republikeinen meer aan. Daarom denk ik dat het Rpn Paul wordt. Mitt Romney zal het nooit tegen Obama kunnen opnemen.
Inderdaad. Ron Paul is een buitenbeentje binnen de GOP. Alleen op Internet is hij populair.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ron Paul is echt een libertarische fundamentalist. Romney, ondanks zijn religie, is behoorlijk gematigd en heeft bewezen een competente gouverneur en zakenman te zijn. En met de haperende economie als belangrijkste verkiezingsthema maakt dat hem de beste kandidaat voor de Republikeinen.
http://www.rasmussenrepor(...)_presidential_ballot
Wow, dit gaat echt spannend worden.
Ivo zal an passant nog even melden dat hij 350 vrouwen in zijn villa heeft ontvangen.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:33 schreef Jac0bus het volgende:
De rest van de gasten kunnen lekker thuisblijven. Ivo vult het uur zelf wel even. Wordt vast een belachelijk groot succes.
Italië en de euro staan vandaag in brand, maar ze nodigen Ivo Niehe uitquote:Op woensdag 9 november 2011 14:27 schreef Jac0bus het volgende:
Nog even de line-up voor vanavond:
- Ivo Niehe: televisiepresentator over nieuwe theatershow en zijn debuut in Parijs.
- Ivo Niehe: televisiepresentator over nieuwe theatershow en zijn debuut in Parijs.
Ze hebben nog wat onbelangrijke aanvullende showvulling gevonden zoalsquote:Op woensdag 9 november 2011 14:27 schreef Jac0bus het volgende:
Nog even de line-up voor vanavond:
Daar gaat het al elke dagg over!!!quote:Op woensdag 9 november 2011 16:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Italië en de euro staan vandaag in brand, maar ze nodigen Ivo Niehe uit.
Gelul met Ingeborg Beugel, Griekse ondernemers en Italiaanse kunstenaressen. Fuck that, ik wil deskundigen horen.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:03 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
Daar gaat het al elke dagg over!!!
Onzin. Je wil alleen maar IVOquote:Op woensdag 9 november 2011 17:06 schreef pberends het volgende:
Gelul met Ingeborg Beugel, Griekse ondernemers en Italiaanse kunstenaressen. Fuck that, ik wil deskundigen horen.
waarom wat wil je weten?? niemand weet wat er gaat gebeuren dus wie moet dat dan zeggen?quote:Op woensdag 9 november 2011 17:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Gelul met Ingeborg Beugel, Griekse ondernemers en Italiaanse kunstenaressen. Fuck that, ik wil deskundigen horen.
Economenquote:Op woensdag 9 november 2011 17:38 schreef Confetti het volgende:
Wat een kutgasten de laatste tijd als het om Griekenland/Italië gaat.
De economen willen niet meer komen ofzo?
Nee, Bart Chabot die politieke analyses maakt. Geef mij dan maar een politicoloog.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:08 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
waarom wat wil je weten?? niemand weet wat er gaat gebeuren dus wie moet dat dan zeggen?
Dat blonde, labiele, emo-schreeuwwijf was wel echt een aanfluiting.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:38 schreef Confetti het volgende:
Wat een kutgasten de laatste tijd als het om Griekenland/Italië gaat.
De economen willen niet meer komen ofzo?
Was dat een vrouw dan?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat blonde, labiele, emo-schreeuwwijf was wel echt een aanfluiting.
Het is Ivo's wereld, wij leven er slechts in.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:58 schreef BradleyQ het volgende:
Ik vind het wel enorm raar, dat de redactie voor zulke gasten kiest.
Terwijl de eurocrisis, Italië en Iran hét belangrijkste nieuws zijn.
In de jaren '80 was zij ook nog de beste vriendin van Papandreou.quote:
Ruby staat tot Berlusconi als Ingeborg Beugel staat tot Papandreou?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
In de jaren '80 was zij ook nog de beste vriendin van Papandreou.
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:16 schreef Jac0bus het volgende:
Ja GODVERDOMME
Ingeborg Beugel Oud-correspondent in Griekenland over onderhandelingen voor een nieuwe regering.
Graus komt niet, die moet zijn vrouw temmen denk ik.
Misschien hebben ze zijn stoel nodig om Carla Bruni en Yves Montand op neer te zetten die met Ivo mee komen?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:23 schreef MilaNL het volgende:
Dion Graus heeft alweer afgezegd
Ik hoop dat ie daar een goede reden voor heeft.
Ivo.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:23 schreef MilaNL het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:32 schreef Mani89 het volgende:
Ja hoor daar hebben dat ouwe sherrykanon weer.
Had het de druk met de enquetecommissie... oh wachtquote:Op woensdag 9 november 2011 21:23 schreef MilaNL het volgende:
Verhaalquote:Op woensdag 9 november 2011 22:10 schreef golfer het volgende:
Whehehe, ze is er weer:
Verhaar en Beugel
Oprichter Alexbank en Griekenland-kenner over nieuwe Griekse regering.
Hopelijk vindt Ivo haar irritant.quote:
Ik wil Christ Klep over Iranquote:Op woensdag 9 november 2011 22:24 schreef Aikara het volgende:
Jezus, Niehe EN Beugel!? Bij voorbaat meest irritante P&W tot op heden denk ik zo. Wat is er gebeurd met fatsoenlijke, sympathieke gasten die ook nog iets zinnigs te melden hebben?
Ik heb mijn Ivo-onderbroek ook aangetrokken.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, met m'n Ivo Niehe-sjaal en Ivo Niehe-masker drinkend van Ivo Niehe-bier kijken naar Ivo Niehe over Ivo Niehe.
Maar upsmuck is er niet minder om...quote:Op woensdag 9 november 2011 23:05 schreef Caland het volgende:
Jongens, Ivo Niehe is nog nauwelijks aan het woord geweest.
Tis dat Ivo zo druk is in Parijs anders had hij heel die crisis weggehoond met zijn voortreffelijk voorkomen....quote:Op woensdag 9 november 2011 23:07 schreef Caland het volgende:
Ivo Niehe knikt instemmend maar is het duidelijk niet met hem eens.
Oh?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:08 schreef UncleDolan het volgende:
Nou weten in ieder geval wat Jeroens favoriete standje is.
Mijn idee, zonder gasten ook... Gewoon Ivo over en met Ivo....quote:Op woensdag 9 november 2011 23:08 schreef Caland het volgende:
Kunnen Pauw en Witteman niet gewoon weggaan? Ivo kan dit duidelijk alleen af.
Ivo spreekt z'n talen en heeft zowel de Italiaanse als de Franse bankpresident van advies voorzien.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:09 schreef borisz het volgende:
Het schijnt dat prof Heertje beďnvloed is door Ivo.
Ivo gewoon verlichte dictator van de E.U makenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ivo spreekt z'n talen en heeft zowel de Italiaanse als de Franse bankpresident van advies voorzien.
Laat het nou allemaal gewoon maar aan Ivo over en gaat u rustig slapen. Alles komt echt goed als het door Ivo wordt geregeld.
En een schouderklopje acht Ivo overbodig...ook die geeft hij zelf wel...quote:Op woensdag 9 november 2011 23:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ivo spreekt z'n talen en heeft zowel de Italiaanse als de Franse bankpresident van advies voorzien.
Laat het nou allemaal gewoon maar aan Ivo over en gaat u rustig slapen. Alles komt echt goed als het door Ivo wordt geregeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |