Heeft hij daar verstand van?quote:Gerard Ekdom
3FM-dj over de veroordeling van de lijfarts van Michael Jackson.
Nee, maar hij wordt altijd uitgenodigd als het over MJ gaat. Vindt hij zelf ook best raarquote:
Oh... ik heb 'm vast altijd overgeslagen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:37 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, maar hij wordt altijd uitgenodigd als het over MJ gaat. Vindt hij zelf ook best raar
Timmermans is natuurlijk het prototype van een walgelijke, paternalistische sociaal-democraat, maar zijn uitleg over internationale betrekkingen en diplomatie vind ik wel interessant.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:38 schreef Jac0bus het volgende:
Berlusconi gaat opstappen. Ben heel erg benieuwd naar Timmermans vanavond
twitter:gerardekdom twitterde op dinsdag 08-11-2011 om 20:14:49Ach, hoor net dat Berlusconi aftreedt. Dus ik hoef vanavond toch niet naar P&W! #vrijeavonddanmaar reageer retweet
quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:57 schreef TUFKAL het volgende:
twitter:gerardekdom twitterde op dinsdag 08-11-2011 om 20:14:49Ach, hoor net dat Berlusconi aftreedt. Dus ik hoef vanavond toch niet naar P&W! #vrijeavonddanmaar reageer retweet
quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:06 schreef Omnifacer het volgende:
Waarom nou weer zo'n kut-item over een paar van die verkochte doeken
Heeft zeker de kennis(en talenquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:55 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Timmermans is natuurlijk het prototype van een walgelijke, paternalistische sociaal-democraat, maar zijn uitleg over internationale betrekkingen en diplomatie vind ik wel interessant.
Dit kan echt niet nee.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:04 schreef Omnifacer het volgende:
Doet Timmermans ook mee met die snorren-onzin?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:08 schreef Gattaca het volgende:
Timmermans is in vermomming naar de hoeren geweest, maar is vergeten z'n plaksnor af te doen.
Het lijkt wel een plaksnor uit een TROS-klucht.:')quote:
Oh shit ja. Dat is het.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:10 schreef Zweetteef het volgende:
DIE SNOR IS VAN DE MAAND TEGEN PROSTAATKANKER!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |