Wees gerust, ze valt alweer terug in oude gewoonten...quote:Op maandag 7 november 2011 23:13 schreef UncleDolan het volgende:
Ze houdt zich nog aardig rustig. Nog geen schreeuwerige onderbrekingen.
Ja kort.quote:Op maandag 7 november 2011 23:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is het onderwerp reis naar mars al geweest?
!quote:Op maandag 7 november 2011 23:23 schreef UncleDolan het volgende:
Zij is echt de Felix Rottenberg van P&W
Idd ik wilde het net postenquote:Op maandag 7 november 2011 23:23 schreef UncleDolan het volgende:
Zij is echt de Felix Rottenberg van P&W
Cynisch.quote:Op maandag 7 november 2011 23:25 schreef HalvinCarris het volgende:
Dit item gaat ook nergens over
De crisis is een KANS!
Treurig.
Tjaquote:Op maandag 7 november 2011 23:27 schreef dolfg het volgende:
Natuurlijk gaat Europa eraan.
Niemand wilde Europa, ook hier heeft het hele volk zich tegen meer Europa uitgesproken.
Je moet wel erg naďef zijn om te denken dat deze 17 tegenpolen er ooit iets van zullen bakken.
En dus gaat Europa eraan.
Die oogjes vind ik nog best veel hoorquote:Op maandag 7 november 2011 23:29 schreef Ronaldsen het volgende:
Ze weet blijkbaar niet het verschil tussen een burqa en een niqaab
(hoewel het op hetzelfde neer komt)
Alsof het volk kan inzien wat voor belang Europa voor ze heeft. En dan al die politici die niet durven te zeggen wat ze echt van Europa vinden omdat ze te bang zijn kiezers kwijt te rakenquote:Op maandag 7 november 2011 23:27 schreef dolfg het volgende:
Natuurlijk gaat Europa eraan.
Niemand wilde Europa, ook hier heeft het hele volk zich tegen meer Europa uitgesproken.
Je moet wel erg naďef zijn om te denken dat deze 17 tegenpolen er ooit iets van zullen bakken.
En dus gaat Europa eraan.
Dat is idd het verschilquote:Op maandag 7 november 2011 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die oogjes vind ik nog best veel hoor
Ja, weer dat Griekse zeikwijf weerquote:Op maandag 7 november 2011 23:36 schreef Kandijfijn het volgende:
Straks de herhaling kijken,... maar weer dat Griekse zeikwijf weer?
Dat heb je met herhalingen hequote:Op maandag 7 november 2011 23:37 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ja, weer dat Griekse zeikwijf weer
surlalune Carel Risquote:Op maandag 7 november 2011 23:41 schreef waxmask het volgende:
Ze heeft een mening over de Mars missie...![]()
![]()
écht he..quote:Op maandag 7 november 2011 23:41 schreef waxmask het volgende:
Ze heeft een mening over de Mars missie...![]()
![]()
hahaha! je was me net voorquote:Op maandag 7 november 2011 23:42 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
surlalune Carel Ris
Ingeborg Beugel naar Mars. Goed plan. #penw
![]()
Klopt helemaal, mijn post is dan ook enigszins sarcastisch bedoeld. Dat krijg je als je populisme tot norm verheft. En schrikbarend genoeg gaat het dan veel rapper achteruit dan ik ooit had durven dromen.quote:Op maandag 7 november 2011 23:33 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof het volk kan inzien wat voor belang Europa voor ze heeft. En dan al die politici die niet durven te zeggen wat ze echt van Europa vinden omdat ze te bang zijn kiezers kwijt te raken
Heel vroeger mischienquote:Op maandag 7 november 2011 23:47 schreef NDAsilenced het volgende:
Volgens mij was Ingeborg vroeger een populair meisje, vroeger.
twitter:bladiebla1000 twitterde op maandag 07-11-2011 om 23:28:31Wikipedia: "In 2006 onderging Ingeborg Beugel een facelift in het Thaise Bumrungrad Hospital in Bangkok"... Ik zou ze aanklagen! reageer retweet
Die missie was al een hele stap hoor...zal inderdaad jaren duren nog...maar elke stap is er 1.quote:Op maandag 7 november 2011 23:47 schreef Baszh het volgende:
Nu al lekker speculeren over terra vorming
Echt he? Die komen straks mooi niet de ruimte in.quote:Op maandag 7 november 2011 23:49 schreef Supersoep het volgende:
Ik word er moe van dat er altijd lacherig wordt gedaan over dit soort onderwerpen. Godsamme.
Zijn oude mensen. Zij zullen het nooit meemaken.quote:Op maandag 7 november 2011 23:49 schreef Supersoep het volgende:
Ik word er moe van dat er altijd lacherig wordt gedaan over dit soort onderwerpen. Godsamme.
Ergens zul je moeten beginnen en een goede voorbereiding helpt welquote:Op maandag 7 november 2011 23:49 schreef Supersoep het volgende:
omdat het nog best een ver van ons bed show is hoor.. wetenschappers staan er gewoon veel dichterbij.quote:Op maandag 7 november 2011 23:49 schreef Supersoep het volgende:
Dat is de reden, maar dat praat het nog niet goed.quote:Op maandag 7 november 2011 23:51 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
omdat het nog best een ver van ons bed show is hoor.. wetenschappers staan er gewoon veel dichterbij.
Ik ook ja. Terwijl ik denk dat er 40 jaar geleden helemaal niet lacherig over gedaan zou worden.quote:Op maandag 7 november 2011 23:49 schreef Supersoep het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The needs of the many outweigh the needs of the fewquote:Op maandag 7 november 2011 23:51 schreef HalvinCarris het volgende:
Tuurlijk offer je dat op voor de wetenschap. De mensheid is groter dan het leven van een paar mensen.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die Ingeborg is zich er telkens goed van bewust als ze in beeld komt... Ze gaat dan op een bepaalde manier kijken.
echt he, ze blijft maar klagen over hoe kut de grieken het wel niet hebbenquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:33 schreef Kandijfijn het volgende:
Begint dat levend stuk kanker met krullen erop weer te zeuren over Duitse Oorlogsschuld.
De laatste keer dat we dat probeerden te innen liep dat ook nogal uit de hand.
Ze zouden alle arme oude Griekse mannentjes over haar heen moeten laten gaan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:56 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
echt he, ze blijft maar klagen over hoe kut de grieken het wel niet hebben
Omdat irritatie ook goed kan zijn voor de kijkcijfers, zolang het maar spraakmakend is.quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:04 schreef Jac0bus het volgende:
Leest de redactie het internet niet ofzo? Hier, op Twitter en overal wordt geklaagd over dat zeikwijf. Waarom nodigen ze haar dan nog uit?
quote:
quote:surlalune Carel Ris
Ingeborg Beugel naar Mars. Goed plan. #penw
Ik zou nog liever een triootje willen met Margreet Brandsma en Saskia Dekkers...quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:14 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Best een lekkere MILF die Ingeborg.
En ook met Eva Jinek en Brammetje?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik zou nog liever een triootje willen met Margreet Brandsma en Saskia Dekkers...
Nee, ik vrees dan dat Mosko me zowel naait met een strap-on dildo als een rechtszaak dat ik z'n vriendin neuk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:51 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
En ook met Eva Jinek en Brammetje?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, ik vrees dan dat Mosko me zowel naait met een strap-on dildo als een rechtszaak dat ik z'n vriendin neuk.
Ze mag best komen, maar dan moet er een andere spraakmakende gast komen zoals Maarten van Rossem of Jan Mulder. Als het bekvechten wordt heb je leuke tv. Nu is ze alleen maar irritant en verstoort ze de inhoud.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:14 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik hoop weer dat die hilarische Griekenland oud correspondente weer komt. Ze kan Jan Mulder prima vervangen.
Ik weet niet of ik haar meteen associeer met 'hilarisch'. Wel met 'irritant' en 'betweterig'. Of 'pedant' desnoods.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:14 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik hoop weer dat die hilarische Griekenland oud correspondente weer komt. Ze kan Jan Mulder prima vervangen.
Maarten van Rossum vs Grieks Schreeuwwijfquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze mag best komen, maar dan moet er een andere spraakmakende gast komen zoals Maarten van Rossem of Jan Mulder. Als het bekvechten wordt heb je leuke tv. Nu is ze alleen maar irritant en verstoort ze de inhoud.
Ik vind ze ook vreselijk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik haar meteen associeer met 'hilarisch'. Wel met 'irritant' en 'betweterig'. Of 'pedant' desnoods.
Heeft hij daar verstand van?quote:Gerard Ekdom
3FM-dj over de veroordeling van de lijfarts van Michael Jackson.
Nee, maar hij wordt altijd uitgenodigd als het over MJ gaat. Vindt hij zelf ook best raarquote:
Oh... ik heb 'm vast altijd overgeslagen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:37 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, maar hij wordt altijd uitgenodigd als het over MJ gaat. Vindt hij zelf ook best raar
Timmermans is natuurlijk het prototype van een walgelijke, paternalistische sociaal-democraat, maar zijn uitleg over internationale betrekkingen en diplomatie vind ik wel interessant.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:38 schreef Jac0bus het volgende:
Berlusconi gaat opstappen. Ben heel erg benieuwd naar Timmermans vanavond
twitter:gerardekdom twitterde op dinsdag 08-11-2011 om 20:14:49Ach, hoor net dat Berlusconi aftreedt. Dus ik hoef vanavond toch niet naar P&W! #vrijeavonddanmaar reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |