De context niet snappenquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:33 schreef Eenskijken het volgende:
het wilhelmus zingen in de metro, word je dan eruit gezet
ik snap het wel, in frankrijk zijn ze meer van het vaderland enzo maar hij zei dat dit echt gebeurde..quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:36 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik snap het wel, in frankrijk zijn ze meer van het vaderland enzo maar hij zei dat dit echt gebeurde..
En dan een doek op het hoofdquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:37 schreef Specularium het volgende:
Vrij zijn en lucht hebben. Hoe vernieuwend.
Maar niet erg luchtigquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:38 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is in Nederland gelukkig ook een vrijheid.
In Brazilie ofzo, volgens mij iig Zuid-Amerika, probeerde iemand te vluchten met een vliegtuigje en toen reed de pliesie tegen de vleugel aan om dat te voorkomen...quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:41 schreef Tourniquet het volgende:
Waarvan was dat fragment met dat vliegtuigje in de zapservice?
thanksquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:42 schreef alors het volgende:
[..]
In Brazilie ofzo, volgens mij iig Zuid-Amerika, probeerde iemand te vluchten met een vliegtuigje en toen reed de pliesie tegen de vleugel aan om dat te voorkomen...
serieus? Bij haar vind ik tattoo's als een van de weinige echt mooi. Bij haar past het gewoon.quote:
Past het over 20 jaar nog bij haar?quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:50 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
serieus? Bij haar vind ik tattoo's als een van de weinige echt mooi. Bij haar past het gewoon.
Ligt er deels aan of ze niet uitzakt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Past het over 20 jaar nog bij haar?
ja die binnenkant was duidelijk te druk met poseren om procesruimte voor iets anders over te laten hihiquote:Op donderdag 3 november 2011 23:29 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wie ben jij?
Ik vind dat modemens irritant. Veel te bewust van hoe ze kijkt en beweegt.
quote:NCRV Dokument: Verbannen naar Beilen
Een groep van 10.000 verslaafden met psychische problemen maakt de Randstad onveilig. De grootste lastpakken worden met een rechterlijke machtiging opgepakt en getransporteerd naar een gesloten psychiatrische kliniek op het platteland in Drenthe. Lukt het om de wereld van drugs en drank buiten de hekken te houden?
YES ZE IS ER WEER.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:28 schreef Roland. het volgende:
[..]
Ze kan de vrouwelijke Jan Mulder worden in PenW!
quote:Op maandag 7 november 2011 20:40 schreef golfer het volgende:
Je favoriet is er vanavond weer, ze schuift weer aan:
Landman, Beugel, Brandsma
Oud-correspondenten over de samenwerking tussen 'hun' landen.
Lisa de Bode
Journaliste beschrijft de genderrevolutie in de Arabische wereld na 9/11.
Oeh, bedankt.quote:Op maandag 7 november 2011 22:02 schreef alors het volgende:
Een mogelijk alternatief op 2 om 23.00
[..]
hahahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |