Nee, Ron Paul is niet christelijk genoeg.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:27 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
De verkiezingen worden gewonnen door de mensen die laveleren tussen de republikeinen en de democraten. Mitt Romney is een Mormoon. Dat is zelfs voor de Amerikanen te idioot. Ron Paul neigt wat meer naar het midden, en spreekt de rechterkant van de Democraten en linkerkant van de Republikeinen meer aan. Daarom denk ik dat het Rpn Paul wordt. Mitt Romney zal het nooit tegen Obama kunnen opnemen.
Nee, er komen juist wel veel gasten. Tout bekend Nederland zal uitlopen wanneer Ivo in een programma verschijnt.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:33 schreef Jac0bus het volgende:
De rest van de gasten kunnen lekker thuisblijven. Ivo vult het uur zelf wel even. Wordt vast een belachelijk groot succes.
Wat een onzin. Ron Paul is echt een libertarische fundamentalist. Romney, ondanks zijn religie, is behoorlijk gematigd en heeft bewezen een competente gouverneur en zakenman te zijn. En met de haperende economie als belangrijkste verkiezingsthema maakt dat hem de beste kandidaat voor de Republikeinen.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:27 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
De verkiezingen worden gewonnen door de mensen die laveleren tussen de republikeinen en de democraten. Mitt Romney is een Mormoon. Dat is zelfs voor de Amerikanen te idioot. Ron Paul neigt wat meer naar het midden, en spreekt de rechterkant van de Democraten en linkerkant van de Republikeinen meer aan. Daarom denk ik dat het Rpn Paul wordt. Mitt Romney zal het nooit tegen Obama kunnen opnemen.
Inderdaad. Ron Paul is een buitenbeentje binnen de GOP. Alleen op Internet is hij populair.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ron Paul is echt een libertarische fundamentalist. Romney, ondanks zijn religie, is behoorlijk gematigd en heeft bewezen een competente gouverneur en zakenman te zijn. En met de haperende economie als belangrijkste verkiezingsthema maakt dat hem de beste kandidaat voor de Republikeinen.
http://www.rasmussenrepor(...)_presidential_ballot
Wow, dit gaat echt spannend worden.
Ivo zal an passant nog even melden dat hij 350 vrouwen in zijn villa heeft ontvangen.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:33 schreef Jac0bus het volgende:
De rest van de gasten kunnen lekker thuisblijven. Ivo vult het uur zelf wel even. Wordt vast een belachelijk groot succes.
Italië en de euro staan vandaag in brand, maar ze nodigen Ivo Niehe uitquote:Op woensdag 9 november 2011 14:27 schreef Jac0bus het volgende:
Nog even de line-up voor vanavond:
- Ivo Niehe: televisiepresentator over nieuwe theatershow en zijn debuut in Parijs.
- Ivo Niehe: televisiepresentator over nieuwe theatershow en zijn debuut in Parijs.
Ze hebben nog wat onbelangrijke aanvullende showvulling gevonden zoalsquote:Op woensdag 9 november 2011 14:27 schreef Jac0bus het volgende:
Nog even de line-up voor vanavond:
Daar gaat het al elke dagg over!!!quote:Op woensdag 9 november 2011 16:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Italië en de euro staan vandaag in brand, maar ze nodigen Ivo Niehe uit.
Gelul met Ingeborg Beugel, Griekse ondernemers en Italiaanse kunstenaressen. Fuck that, ik wil deskundigen horen.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:03 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
Daar gaat het al elke dagg over!!!
Onzin. Je wil alleen maar IVOquote:Op woensdag 9 november 2011 17:06 schreef pberends het volgende:
Gelul met Ingeborg Beugel, Griekse ondernemers en Italiaanse kunstenaressen. Fuck that, ik wil deskundigen horen.
waarom wat wil je weten?? niemand weet wat er gaat gebeuren dus wie moet dat dan zeggen?quote:Op woensdag 9 november 2011 17:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Gelul met Ingeborg Beugel, Griekse ondernemers en Italiaanse kunstenaressen. Fuck that, ik wil deskundigen horen.
Economenquote:Op woensdag 9 november 2011 17:38 schreef Confetti het volgende:
Wat een kutgasten de laatste tijd als het om Griekenland/Italië gaat.
De economen willen niet meer komen ofzo?
Nee, Bart Chabot die politieke analyses maakt. Geef mij dan maar een politicoloog.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:08 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
waarom wat wil je weten?? niemand weet wat er gaat gebeuren dus wie moet dat dan zeggen?
Dat blonde, labiele, emo-schreeuwwijf was wel echt een aanfluiting.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:38 schreef Confetti het volgende:
Wat een kutgasten de laatste tijd als het om Griekenland/Italië gaat.
De economen willen niet meer komen ofzo?
Was dat een vrouw dan?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat blonde, labiele, emo-schreeuwwijf was wel echt een aanfluiting.
Het is Ivo's wereld, wij leven er slechts in.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:58 schreef BradleyQ het volgende:
Ik vind het wel enorm raar, dat de redactie voor zulke gasten kiest.
Terwijl de eurocrisis, Italië en Iran hét belangrijkste nieuws zijn.
In de jaren '80 was zij ook nog de beste vriendin van Papandreou.quote:
Ruby staat tot Berlusconi als Ingeborg Beugel staat tot Papandreou?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
In de jaren '80 was zij ook nog de beste vriendin van Papandreou.
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:16 schreef Jac0bus het volgende:
Ja GODVERDOMME
Ingeborg Beugel Oud-correspondent in Griekenland over onderhandelingen voor een nieuwe regering.
Graus komt niet, die moet zijn vrouw temmen denk ik.
Misschien hebben ze zijn stoel nodig om Carla Bruni en Yves Montand op neer te zetten die met Ivo mee komen?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:23 schreef MilaNL het volgende:
Dion Graus heeft alweer afgezegd
Ik hoop dat ie daar een goede reden voor heeft.
Ivo.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:23 schreef MilaNL het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:32 schreef Mani89 het volgende:
Ja hoor daar hebben dat ouwe sherrykanon weer.
Had het de druk met de enquetecommissie... oh wachtquote:Op woensdag 9 november 2011 21:23 schreef MilaNL het volgende:
Verhaalquote:Op woensdag 9 november 2011 22:10 schreef golfer het volgende:
Whehehe, ze is er weer:
Verhaar en Beugel
Oprichter Alexbank en Griekenland-kenner over nieuwe Griekse regering.
Hopelijk vindt Ivo haar irritant.quote:
Ik wil Christ Klep over Iranquote:Op woensdag 9 november 2011 22:24 schreef Aikara het volgende:
Jezus, Niehe EN Beugel!? Bij voorbaat meest irritante P&W tot op heden denk ik zo. Wat is er gebeurd met fatsoenlijke, sympathieke gasten die ook nog iets zinnigs te melden hebben?
Ik heb mijn Ivo-onderbroek ook aangetrokken.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, met m'n Ivo Niehe-sjaal en Ivo Niehe-masker drinkend van Ivo Niehe-bier kijken naar Ivo Niehe over Ivo Niehe.
Maar upsmuck is er niet minder om...quote:Op woensdag 9 november 2011 23:05 schreef Caland het volgende:
Jongens, Ivo Niehe is nog nauwelijks aan het woord geweest.
Tis dat Ivo zo druk is in Parijs anders had hij heel die crisis weggehoond met zijn voortreffelijk voorkomen....quote:Op woensdag 9 november 2011 23:07 schreef Caland het volgende:
Ivo Niehe knikt instemmend maar is het duidelijk niet met hem eens.
Oh?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:08 schreef UncleDolan het volgende:
Nou weten in ieder geval wat Jeroens favoriete standje is.
Mijn idee, zonder gasten ook... Gewoon Ivo over en met Ivo....quote:Op woensdag 9 november 2011 23:08 schreef Caland het volgende:
Kunnen Pauw en Witteman niet gewoon weggaan? Ivo kan dit duidelijk alleen af.
Ivo spreekt z'n talen en heeft zowel de Italiaanse als de Franse bankpresident van advies voorzien.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:09 schreef borisz het volgende:
Het schijnt dat prof Heertje beïnvloed is door Ivo.
Ivo gewoon verlichte dictator van de E.U makenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ivo spreekt z'n talen en heeft zowel de Italiaanse als de Franse bankpresident van advies voorzien.
Laat het nou allemaal gewoon maar aan Ivo over en gaat u rustig slapen. Alles komt echt goed als het door Ivo wordt geregeld.
En een schouderklopje acht Ivo overbodig...ook die geeft hij zelf wel...quote:Op woensdag 9 november 2011 23:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ivo spreekt z'n talen en heeft zowel de Italiaanse als de Franse bankpresident van advies voorzien.
Laat het nou allemaal gewoon maar aan Ivo over en gaat u rustig slapen. Alles komt echt goed als het door Ivo wordt geregeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |