abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104148025
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 00:19 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Dat wordt 'm :)
De verkiezingen worden gewonnen door de mensen die laveleren tussen de republikeinen en de democraten. Mitt Romney is een Mormoon. Dat is zelfs voor de Amerikanen te idioot. Ron Paul neigt wat meer naar het midden, en spreekt de rechterkant van de Democraten en linkerkant van de Republikeinen meer aan. Daarom denk ik dat het Rpn Paul wordt. Mitt Romney zal het nooit tegen Obama kunnen opnemen.
pi_104148261
Obama wint gewoon, dus die republikeinen zijn ook niet zo interessant.
Beneath the gold, bitter steel
pi_104151710
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 00:27 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

De verkiezingen worden gewonnen door de mensen die laveleren tussen de republikeinen en de democraten. Mitt Romney is een Mormoon. Dat is zelfs voor de Amerikanen te idioot. Ron Paul neigt wat meer naar het midden, en spreekt de rechterkant van de Democraten en linkerkant van de Republikeinen meer aan. Daarom denk ik dat het Rpn Paul wordt. Mitt Romney zal het nooit tegen Obama kunnen opnemen.
Nee, Ron Paul is niet christelijk genoeg.
pi_104154138
Gisteren na het stuk over Berlu heb ik hem uitgezet. Ivo Niehe komt vanavond zie ik? :D

Als er nou kutgasten kwamen had ik KRO Profiel kunnen zien, nouja dan maar later terugkijken :P
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_104156525
Ivoooo -O-
Ik ben terug.
pi_104157556
Ivo :D die kan de hele hype rond m mooi even toelichten.
  woensdag 9 november 2011 @ 12:56:48 #208
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104158100
Heeft Ivo daar wel tijd voor? Is ie dan al klaar met toegiften geven en applaus in ontvangst nemen in Parijs? ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_104159246
De rest van de gasten kunnen lekker thuisblijven. Ivo vult het uur zelf wel even. Wordt vast een belachelijk groot succes.
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_104159943
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 13:33 schreef Jac0bus het volgende:
De rest van de gasten kunnen lekker thuisblijven. Ivo vult het uur zelf wel even. Wordt vast een belachelijk groot succes.
Nee, er komen juist wel veel gasten. Tout bekend Nederland zal uitlopen wanneer Ivo in een programma verschijnt.
pi_104159974
Door zo lang te wachten om in P&W te verschijnen heeft hij het eigenlijk alleen maar erger gemaakt. :')
  woensdag 9 november 2011 @ 14:02:01 #212
198365 Morendo
The Real Deal
pi_104160251
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 00:27 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ron Paul is echt een libertarische fundamentalist. Romney, ondanks zijn religie, is behoorlijk gematigd en heeft bewezen een competente gouverneur en zakenman te zijn. En met de haperende economie als belangrijkste verkiezingsthema maakt dat hem de beste kandidaat voor de Republikeinen.

http://www.rasmussenrepor(...)_presidential_ballot

Wow, dit gaat echt spannend worden. _O_
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_104160914
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 14:02 schreef Morendo het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ron Paul is echt een libertarische fundamentalist. Romney, ondanks zijn religie, is behoorlijk gematigd en heeft bewezen een competente gouverneur en zakenman te zijn. En met de haperende economie als belangrijkste verkiezingsthema maakt dat hem de beste kandidaat voor de Republikeinen.

http://www.rasmussenrepor(...)_presidential_ballot

Wow, dit gaat echt spannend worden. _O_
Inderdaad. Ron Paul is een buitenbeentje binnen de GOP. Alleen op Internet is hij populair.
pi_104161212
Nog even de line-up voor vanavond:

- Ivo Niehe: televisiepresentator over nieuwe theatershow en zijn debuut in Parijs.
- Ivo Niehe: televisiepresentator over nieuwe theatershow en zijn debuut in Parijs.
  woensdag 9 november 2011 @ 14:29:17 #215
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_104161249
Zet die man gewoon lekker in zijn eentje aan tafel.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_104162830
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 13:33 schreef Jac0bus het volgende:
Ivo zal an passant nog even melden dat hij 350 vrouwen in zijn villa heeft ontvangen.
pi_104166518
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 14:27 schreef Jac0bus het volgende:

Italië en de euro staan vandaag in brand, maar ze nodigen Ivo Niehe uit :D.
  woensdag 9 november 2011 @ 17:01:55 #218
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104166880
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 14:27 schreef Jac0bus het volgende:

Ze hebben nog wat onbelangrijke aanvullende showvulling gevonden zoals

Dion Graus
De PVV'er stapt per direct uit de commissie-De Wit.

Bram Moszkowicz
President Amsterdamse rechtbank beschuldigt de advocaat van spionage.

Maar natuurlijk kunnen die nog niet eens in de schaduw staan van IVO. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_104166943
quote:
10s.gif Op woensdag 9 november 2011 16:53 schreef pberends het volgende:

[..]

Italië en de euro staan vandaag in brand, maar ze nodigen Ivo Niehe uit :D.
Daar gaat het al elke dagg over!!!
Ik ben terug.
pi_104167040
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 17:03 schreef Zweetteef het volgende:

[..]

Daar gaat het al elke dagg over!!!
Gelul met Ingeborg Beugel, Griekse ondernemers en Italiaanse kunstenaressen. Fuck that, ik wil deskundigen horen.
  woensdag 9 november 2011 @ 17:07:26 #221
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104167079
quote:
10s.gif Op woensdag 9 november 2011 17:06 schreef pberends het volgende:

Gelul met Ingeborg Beugel, Griekse ondernemers en Italiaanse kunstenaressen. Fuck that, ik wil deskundigen horen.
Onzin. Je wil alleen maar IVO _O_ horen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_104167129
quote:
10s.gif Op woensdag 9 november 2011 17:06 schreef pberends het volgende:

[..]

waarom wat wil je weten?? niemand weet wat er gaat gebeuren dus wie moet dat dan zeggen?
Ik ben terug.
pi_104167895
Ivo Niehe *O* *O* .

Teneur" Ik ben zo goed, zo goed, zo goed,zo goed,zo goed,zo goed,zo goed,zo goed,zo goed,zo goed,zo goed,zo goed,zo goed,zo goed,zo goed,zo goed,zo goed,............ik heb belachelijk veel succes ."

:')
pi_104168196
Wat een kutgasten de laatste tijd als het om Griekenland/Italië gaat.

De economen willen niet meer komen ofzo? ;(
pi_104168221
quote:
15s.gif Op woensdag 9 november 2011 17:38 schreef Confetti het volgende:
Wat een kutgasten de laatste tijd als het om Griekenland/Italië gaat.

De economen willen niet meer komen ofzo? ;(
Economen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')