Volgens mij was dat Ron Paul niet?quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:45 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Neger is Cain. Die saaie zakenman is ROn Paul, dat wijf is Michelle Bachmann.
Mitt Romney.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgens mij was dat Ron Paul niet?
Nee het ging allemaal over Romney, Ron Paul is niet genoemd nog vanavond.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zag dat ze zei dat het in Afrika lag, nouja dat is toch ook zo?quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:48 schreef thettes het volgende:
Wat deed ze nu fout bij Libië? Ik hoorde het niet goed.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:48 schreef alors het volgende:
[..]
Nee het ging allemaal over Romney, Ron Paul is niet genoemd nog vanavond.
Ah oké. Ook al weet ik niet wat hij allemaal te melden heeft, dat wordt 'mquote:
Mwoah, wanneer je het afmeet naar de 20 beste universiteiten ter wereld.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:49 schreef Cynix ® het volgende:
Wat zijn Amerikanen dom. Het wordt steeds erger.
Iets van: eerst moest Amerika naar Libië en toen weer naar Afrika...quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:48 schreef thettes het volgende:
Wat deed ze nu fout bij Libië? Ik hoorde het niet goed.
Ja daarom snapte ik het ook al niet :S is de redactie van PenW nu zo dom?quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zag dat ze zei dat het in Afrika lag, nouja dat is toch ook zo?
Aah oke ze doelde vast op die operatie in uganda/rwanda, thnxquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:49 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Iets van: eerst moest Amerika naar Libië en toen weer naar Afrika...
Tsja, maar Highschool is een soort VMBO.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:49 schreef Morendo het volgende:
Mwoah, wanneer je het afmeet naar de 20 beste universiteiten ter wereld.
waarom? de een is een succesvol programmamaker en ex-tenniscoach ... de ander is een schilder die in heel Europa bekend is ...quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:25 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
nee ze kunnen het wel leren, beter dan dit!
Helemaal gelijk. Mitt Romney...quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat wordt 'mquote:Op woensdag 9 november 2011 00:18 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Helemaal gelijk. Mitt Romney...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |