SPOILER: Mijn UI's zijn voor de grabbelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Byebye, ciao, adios, ajuus. Kalm aan!
Boks voor de bazenusers:
Tongende smileys:![]()
PM's zijn welkom. Ik post niet meer. Reageren op PM's doe ik de komende dagen nog wel. Daarna stop ik er compleet mee.
FOK!, houd je haaks!
Post 25000; Lapo.
dat beloofd nog wat, net als de vorige 3 keer dat hij ging stoppen met FOK!quote:
dat was bij 10k en 20k ook het geval zeker ?quote:Op maandag 7 november 2011 22:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat beloofd nog wat, net als de vorige 3 keer dat hij ging stoppen met FOK!
volgens mij bij de 10k welquote:Op maandag 7 november 2011 22:14 schreef utopie het volgende:
[..]
dat was bij 10k en 20k ook het geval zeker ?
quote:Op maandag 7 november 2011 22:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
volgens mij bij de 10k wel
Omdat dit mooier is, zo'n eerbetoonquote:Op maandag 7 november 2011 22:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je kon hem niet hier posten omdat?
ah okee, ik snap het volkomenquote:Op maandag 7 november 2011 22:20 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Omdat dit mooier is, zo'n eerbetoon
Dit ja, blijfquote:Op maandag 7 november 2011 22:06 schreef smegmanus het volgende:
Ja hallo ik vind dat je moet blijven ja
Blijf anders wordt je gebandquote:Op maandag 7 november 2011 22:06 schreef smegmanus het volgende:
Ja hallo ik vind dat je moet blijven ja
QFTquote:Op maandag 7 november 2011 22:56 schreef stevenmac26 het volgende:
ts pm't mij net dat ie morgen weer terug is
Goh, dit zal vast wel echt waar zijn.quote:Op maandag 7 november 2011 22:56 schreef stevenmac26 het volgende:
ts pm't mij net dat ie morgen weer terug is
TopicStarter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen garantie.![]()
Het is ook echt waar maar ik mag geen pm postenquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:45 schreef antidood1 het volgende:
[..]
Goh, dit zal vast wel echt waar zijn.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
dat maak ik zelf wel uit. En bewijs het tegendeel maar eensquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je mag niet liegen van jouw mama hè![]()
![]()
wat is de reden dan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij pm't mij, maar hij wilt niks meer posten zegt hij![]()
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥![]()
Ik heb geen zin in een ban, dus laat maar zitten, maar je weet het bestquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:01 schreef utopie het volgende:
[..]
dat maak ik zelf wel uit. En bewijs het tegendeel maar eens![]()
![]()
Angel-Joy, ga lekker het graf van een of andere baggeraar onderpissen. Dit topic is een heilige plaats die een held, een brenger van kwaliteit, een leider herdenkt.![]()
Srry? Maar ik ben juist een van de redenen wrm hij NIET weg wilde gaan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:12 schreef Trollscience het volgende:
Angel-Joy, ga lekker het graf van een of andere baggeraar onderpissen. Dit topic is een heilige plaats die een held, een brenger van kwaliteit, een leider herdenkt.![]()
En begin nou geen ruzie in een afscheid topic![]()
![]()
Doe ik niet, integendeel.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:14 schreef Angel-Joy het volgende:
En begin nou geen ruzie in een afscheid topic![]()
zou 't ?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in een ban, dus laat maar zitten, maar je weet het best![]()
inderdaad. als hij nou gewoon iets deed wat echt niet mag, dan hadden wij er ook nog wat aanquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:40 schreef JApieman het volgende:
Ga dan weg met een ban, doe eens gek, alles kan, alles mag.![]()
![]()
Het was ook sarcastisch?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:38 schreef utopie het volgende:
[..]
hou je '' eens voor je
bah
liever van iemand anders![]()
![]()
quote:quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
Gebruik dan ook de sarcastische PI![]()
Zou ik doen de volgende keer, maar dat komt gelukkig nietquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
Gebruik dan ook de sarcastische PI![]()
![]()
gelukkigquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zou ik doen de volgende keer, maar dat komt gelukkig niet![]()
Dat komt?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zou ik doen de volgende keer, maar dat komt gelukkig niet.
![]()
Uhu, want anders zie je iedere 'quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
Gebruik dan ook de sarcastische PI'-emoticon als een oprechte, liefdevolle, kleffe zoen?
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P![]()
jaquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:15 schreef Lithia het volgende:
[..]
Uhu, want anders zie je iedere ''-emoticon als een oprechte, liefdevolle, kleffe zoen?
quote:
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Wegblijven van Fok! is nog nooit iemand gelukt, tenzij zelfmoord.
Hmmm wacht es ff... honkeytonk WTF!!!?![]()
![]()
![]()
![]()
ik vond je altijd een goede kloon ts maar mijn nick staat niet in je lijstje. blij dat je weg bent dus
toedels!
http://www.ns.nl voor al je tripjes![]()
ditquote:Op zondag 20 november 2011 14:19 schreef utopie het volgende:
[..]
zware tegenvaller, maar had ook niks anders verwacht.
Beetje jammer....Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥![]()
Is toch zoquote:geouwehoer altijd... janken dat je weg gaat en vervolgens door het luikje terug sluipen
van mij part mag ie helemaal wegaandachttrekkerij altijd...
![]()
tsjaquote:Op zondag 20 november 2011 14:21 schreef utopie het volgende:
[..]
Is toch zogeouwehoer altijd... janken dat je weg gaat en vervolgens door het luikje terug sluipen
Jij trekt namelijk nooit aandachtquote:Op zondag 20 november 2011 14:21 schreef utopie het volgende:
[..]
Is toch zogeouwehoer altijd... janken dat je weg gaat en vervolgens door het luikje terug sluipen
![]()
Ik heb echt geprobeerd te stoppen met FOK!. Het is mij ook gelukt. Voor anderhalfe week is het ook gelukt![]()
anderhalfe week?quote:Op zondag 20 november 2011 14:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij trekt namelijk nooit aandacht![]()
Ik heb echt geprobeerd te stoppen met FOK!. Het is mij ook gelukt. Voor anderhalfe week is het ook gelukt
ik trek geen aandacht dmv zulke trieste topicsquote:Op zondag 20 november 2011 14:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij trekt namelijk nooit aandacht![]()
Ik heb echt geprobeerd te stoppen met FOK!. Het is mij ook gelukt. Voor anderhalfe week is het ook geluktmaarja, mij best. succes op FOK! weer.
latex.![]()
alleen daarvoor zou je al weg mogen blijvenquote:Op zondag 20 november 2011 14:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ondankbaar zeg, ik lek jou notes door en dit is wat ik terug krijg?![]()
![]()
Nou, wow, een anderhalve week.
Gefeliciteerd, TS.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik heb het ooit 4 maanden volgehoudenquote:Op zondag 20 november 2011 14:31 schreef Lithia het volgende:
Nou, wow, een anderhalve week.
Gefeliciteerd, TS.![]()
![]()
quote:Op zondag 20 november 2011 14:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb het ooit 4 maanden volgehouden
Misschien kan je weer ervoor zorgen dat je een ban krijgt.quote:Op zondag 20 november 2011 14:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb het ooit 4 maanden volgehoudenOp dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
dat komt omdat je een ban had vanwege je actiequote:Op zondag 20 november 2011 14:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb het ooit 4 maanden volgehouden![]()
Dat zeg ik er liever niet bij.quote:Op zondag 20 november 2011 14:35 schreef utopie het volgende:
[..]
dat komt omdat je een ban had vanwege je actie![]()
gek hequote:Op zondag 20 november 2011 14:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat is er toch met jou gebeurd... Vroeger was je best aardig![]()
kijk het is gebeurd best, maar ga er dan niet zo mee te koop lopenquote:Op zondag 20 november 2011 14:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat is er toch met jou gebeurd... Vroeger was je best aardigIk ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥![]()
Waar gaat het nu over? Mijn spelvaut?quote:Op zondag 20 november 2011 14:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kijk het is gebeurd best, maar ga er dan niet zo mee te koop lopen![]()
je weet heel goed wat ik bedoelquote:Op zondag 20 november 2011 14:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Waar gaat het nu over? Mijn spelvaut?
Serieus niet? En als wij aan hetzelfde denken, loop ik er niet mee te koop. Ik heb het één keer gepost, en die reactie meteen weggehaaldquote:Op zondag 20 november 2011 14:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je weet heel goed wat ik bedoel![]()
![]()
Hihi, poepje.quote:Op zondag 20 november 2011 14:44 schreef Angel-Joy het volgende:
Jezus, lkkr kinderachtig bezig, en ja, ik zeg het![]()
Laat het gewoon met rust okequote:Op zondag 20 november 2011 14:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Serieus niet? En als wij aan hetzelfde denken, loop ik er niet mee te koop. Ik heb het één keer gepost, en die reactie meteen weggehaaldIk ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥![]()
Het heeft je echt pijn gedaan he?quote:Op zondag 20 november 2011 14:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Laat het gewoon met rust oke![]()
![]()
je hebt geen idee hoe dat msngesprek wasquote:Op zondag 20 november 2011 14:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het heeft je echt pijn gedaan he?
Msn gesprek? Met wie?quote:Op zondag 20 november 2011 14:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je hebt geen idee hoe dat msngesprek was![]()
Stop ook gewoon, mensen veranderenquote:Op zondag 20 november 2011 14:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het heeft je echt pijn gedaan he?![]()
![]()
Liefde voor iedereenquote:Op zondag 20 november 2011 14:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Stop ook gewoon, mensen veranderen![]()
![]()
mensen die honkeytonk niet kennenquote:Op maandag 7 november 2011 22:10 schreef error_404 het volgende:
Wel lullig dat na 25K posts (respect) amper iemand je kent op FOK!
Maar om na zoveel posts cold-turkey te stoppen....![]()
![]()
Weer terug? Dat hou je ook niet lang vol..
Ik ga er ook maar weer eens mee stoppen.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: