QFTquote:Op maandag 7 november 2011 22:56 schreef stevenmac26 het volgende:
ts pm't mij net dat ie morgen weer terug is
Goh, dit zal vast wel echt waar zijn.quote:Op maandag 7 november 2011 22:56 schreef stevenmac26 het volgende:
ts pm't mij net dat ie morgen weer terug is
TopicStarter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen garantie.![]()
Het is ook echt waar maar ik mag geen pm postenquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:45 schreef antidood1 het volgende:
[..]
Goh, dit zal vast wel echt waar zijn.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
dat maak ik zelf wel uit. En bewijs het tegendeel maar eensquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je mag niet liegen van jouw mama hè![]()
![]()
wat is de reden dan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij pm't mij, maar hij wilt niks meer posten zegt hij![]()
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥![]()
Ik heb geen zin in een ban, dus laat maar zitten, maar je weet het bestquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:01 schreef utopie het volgende:
[..]
dat maak ik zelf wel uit. En bewijs het tegendeel maar eens![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: