QFTquote:Op maandag 7 november 2011 22:56 schreef stevenmac26 het volgende:
ts pm't mij net dat ie morgen weer terug is
Goh, dit zal vast wel echt waar zijn.quote:Op maandag 7 november 2011 22:56 schreef stevenmac26 het volgende:
ts pm't mij net dat ie morgen weer terug is
TopicStarter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen garantie.![]()
Het is ook echt waar maar ik mag geen pm postenquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:45 schreef antidood1 het volgende:
[..]
Goh, dit zal vast wel echt waar zijn.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
dat maak ik zelf wel uit. En bewijs het tegendeel maar eensquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je mag niet liegen van jouw mama hè![]()
![]()
wat is de reden dan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij pm't mij, maar hij wilt niks meer posten zegt hij![]()
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥![]()
Ik heb geen zin in een ban, dus laat maar zitten, maar je weet het bestquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:01 schreef utopie het volgende:
[..]
dat maak ik zelf wel uit. En bewijs het tegendeel maar eens![]()
![]()
Angel-Joy, ga lekker het graf van een of andere baggeraar onderpissen. Dit topic is een heilige plaats die een held, een brenger van kwaliteit, een leider herdenkt.![]()
Srry? Maar ik ben juist een van de redenen wrm hij NIET weg wilde gaan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:12 schreef Trollscience het volgende:
Angel-Joy, ga lekker het graf van een of andere baggeraar onderpissen. Dit topic is een heilige plaats die een held, een brenger van kwaliteit, een leider herdenkt.![]()
En begin nou geen ruzie in een afscheid topic![]()
![]()
Doe ik niet, integendeel.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:14 schreef Angel-Joy het volgende:
En begin nou geen ruzie in een afscheid topic![]()
zou 't ?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in een ban, dus laat maar zitten, maar je weet het best![]()
inderdaad. als hij nou gewoon iets deed wat echt niet mag, dan hadden wij er ook nog wat aanquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:40 schreef JApieman het volgende:
Ga dan weg met een ban, doe eens gek, alles kan, alles mag.![]()
![]()
Het was ook sarcastisch?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:38 schreef utopie het volgende:
[..]
hou je '' eens voor je
bah
liever van iemand anders![]()
![]()
quote:quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
Gebruik dan ook de sarcastische PI![]()
Zou ik doen de volgende keer, maar dat komt gelukkig nietquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
Gebruik dan ook de sarcastische PI![]()
![]()
gelukkigquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zou ik doen de volgende keer, maar dat komt gelukkig niet![]()
Dat komt?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zou ik doen de volgende keer, maar dat komt gelukkig niet.
![]()
Uhu, want anders zie je iedere 'quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
Gebruik dan ook de sarcastische PI'-emoticon als een oprechte, liefdevolle, kleffe zoen?
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P![]()
jaquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:15 schreef Lithia het volgende:
[..]
Uhu, want anders zie je iedere ''-emoticon als een oprechte, liefdevolle, kleffe zoen?
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥![]()
quote:
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P![]()
Wegblijven van Fok! is nog nooit iemand gelukt, tenzij zelfmoord.
Hmmm wacht es ff... honkeytonk WTF!!!?![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: