Kijk links -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Dat is rechts, lamzak
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand `t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal Utereg, `t mooist van allemaal
Hou Aub op met dit soort topiques,'niemand vind ze grappig en als je zo doet neemt niemand je nog serieus.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing: Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_ Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela: Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Op zondag 13 februari 2011 09:30 schreef TheFamousMan het volgende: Hou Aub op met dit soort topiques,'niemand vind ze grappig en als je zo doet neemt niemand je nog serieus.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet. Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b] Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]