SPOILER: Het verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: LevelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De wapensOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Overige InfoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heeee honkeytonk
Ninja-edit: En ik speelde het vroeger ook vaak! Bazenspel.Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
Mijn ninja edit was eerder dan jou quote.quote:Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
Zal wel een iphone versie van komen.
Was wel redelijk baas ja.
Gemaakt door enderlander, die nu iets hoogs is bij een gamestudio.![]()
Quizfeitje: Er zaten Nederlanders in het team achter Jazz Jackrabbit 2.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.![]()
ja die enderlanders staan altijd garant voor goede spellenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:41 schreef zovty het volgende:
Zal wel een iphone versie van komen.
Was wel redelijk baas ja.
Gemaakt door enderlander, die nu iets hoogs is bij een gamestudio.
Wat doe ik hier?![]()
Dat is het levenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:45 schreef Proletariaat het volgende:
jajaja overblijven op school tussen de middag en dan in de kelder jazz jack rabbit spelen![]()
![]()
Weet ik, en nog een paar andere delen zoals "The Secret Files". Maar deze is het bestequote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:54 schreef Beardy het volgende:
Jazz Jackrabbit had ook een sneeuw editie;
[ afbeelding ]![]()
![]()
De vinkentering, ik herken dit gewoon nogquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:54 schreef Beardy het volgende:
Jazz Jackrabbit had ook een sneeuw editie;
[ afbeelding ]
'sup.![]()
Goede tijden man, goede tijden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:59 schreef De_Groentenboer het volgende:
[..]
De vinkentering, ik herken dit gewoon nog![]()
vroegah, toen papa de pc nog opstartte, NFS 1 voorzichting uit het hoesje werk gehaald, en je de hele morgen 'zoet' (lees: gewelddadig in je eigen wereld) voor de kompjutor zat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R![]()
Spaz is zijn naamquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:04 schreef Mallerd het volgende:
Ik was altijd die rooie, geniaal spel.
![]()
![]()
Dat ken ik helemaal niet! Waar kan adt?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:09 schreef Oerbeer het volgende:
Ik zat altijd te knutselen in de level creator. Ofwel jazz creation station. Meesterlijk.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: