gek hequote:Op zondag 20 november 2011 14:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat is er toch met jou gebeurd... Vroeger was je best aardig
kijk het is gebeurd best, maar ga er dan niet zo mee te koop lopenquote:Op zondag 20 november 2011 14:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat is er toch met jou gebeurd... Vroeger was je best aardig
Waar gaat het nu over? Mijn spelvaut?quote:Op zondag 20 november 2011 14:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kijk het is gebeurd best, maar ga er dan niet zo mee te koop lopen
je weet heel goed wat ik bedoelquote:Op zondag 20 november 2011 14:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Waar gaat het nu over? Mijn spelvaut?
Serieus niet? En als wij aan hetzelfde denken, loop ik er niet mee te koop. Ik heb het één keer gepost, en die reactie meteen weggehaaldquote:Op zondag 20 november 2011 14:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je weet heel goed wat ik bedoel
Hihi, poepje.quote:Op zondag 20 november 2011 14:44 schreef Angel-Joy het volgende:
Jezus, lkkr kinderachtig bezig, en ja, ik zeg het
Laat het gewoon met rust okequote:Op zondag 20 november 2011 14:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Serieus niet? En als wij aan hetzelfde denken, loop ik er niet mee te koop. Ik heb het één keer gepost, en die reactie meteen weggehaald
Het heeft je echt pijn gedaan he?quote:Op zondag 20 november 2011 14:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Laat het gewoon met rust oke
je hebt geen idee hoe dat msngesprek wasquote:Op zondag 20 november 2011 14:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het heeft je echt pijn gedaan he?
Msn gesprek? Met wie?quote:Op zondag 20 november 2011 14:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je hebt geen idee hoe dat msngesprek was
Stop ook gewoon, mensen veranderenquote:Op zondag 20 november 2011 14:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het heeft je echt pijn gedaan he?
Liefde voor iedereenquote:Op zondag 20 november 2011 14:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Stop ook gewoon, mensen veranderen
mensen die honkeytonk niet kennenquote:Op maandag 7 november 2011 22:10 schreef error_404 het volgende:
Wel lullig dat na 25K posts (respect) amper iemand je kent op FOK!
Maar om na zoveel posts cold-turkey te stoppen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |