ditquote:Op zondag 20 november 2011 14:19 schreef utopie het volgende:
[..]
zware tegenvaller, maar had ook niks anders verwacht.
Beetje jammer....
Is toch zoquote:
tsjaquote:Op zondag 20 november 2011 14:21 schreef utopie het volgende:
[..]
Is toch zogeouwehoer altijd... janken dat je weg gaat en vervolgens door het luikje terug sluipen
van mij part mag ie helemaal wegaandachttrekkerij altijd...
Jij trekt namelijk nooit aandachtquote:Op zondag 20 november 2011 14:21 schreef utopie het volgende:
[..]
Is toch zogeouwehoer altijd... janken dat je weg gaat en vervolgens door het luikje terug sluipen
van mij part mag ie helemaal wegaandachttrekkerij altijd...
anderhalfe week?quote:Op zondag 20 november 2011 14:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij trekt namelijk nooit aandacht![]()
Ik heb echt geprobeerd te stoppen met FOK!. Het is mij ook gelukt. Voor anderhalfe week is het ook gelukt
ik trek geen aandacht dmv zulke trieste topicsquote:Op zondag 20 november 2011 14:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij trekt namelijk nooit aandacht![]()
Ik heb echt geprobeerd te stoppen met FOK!. Het is mij ook gelukt. Voor anderhalfe week is het ook gelukt
alleen daarvoor zou je al weg mogen blijvenquote:Op zondag 20 november 2011 14:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ondankbaar zeg, ik lek jou notes door en dit is wat ik terug krijg?
Ik heb het ooit 4 maanden volgehoudenquote:Op zondag 20 november 2011 14:31 schreef Lithia het volgende:
Nou, wow, een anderhalve week.
Gefeliciteerd, TS.
quote:Op zondag 20 november 2011 14:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb het ooit 4 maanden volgehouden
Misschien kan je weer ervoor zorgen dat je een ban krijgt.quote:Op zondag 20 november 2011 14:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
dat komt omdat je een ban had vanwege je actiequote:Op zondag 20 november 2011 14:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat zeg ik er liever niet bij.quote:Op zondag 20 november 2011 14:35 schreef utopie het volgende:
[..]
dat komt omdat je een ban had vanwege je actie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |