abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104585346
Het einde van het jaar nadert, een nieuw jaar daagt vaag in de verte. Donkere, koude en vooral sombere dagen naderen ras. Voor sommige mensen een periode van melancholische zelfreflectie.

Om to-the-point te komen; ik hoor de afgelopen dagen verschillende mensen op FOK! zeggen dat ze eigenlijk willen stoppen. De redenen zijn verschillend, maar eenvoudig is het niet. De sociale digitale contacten die je denkt te gaan missen, een hoop extra vrije tijd die je moet zien op te vullen - het is allemaal niet zo eenvoudig als je op het eerste gezicht zou denken. Daarom lijkt het me een goed idee om naast het 'FOK-ers stoppen met roken' topic ook een 'FOK!-ers stoppen met FOK!' topic te maken. Bij deze een animocheck. Gaarne uw eerlijke en zorgvuldig doordachtige stem. Toelichting posten waarom wel/niet is optioneel, maar wordt gewaardeerd :)

Poll: Topic moet er komen
Ja!
Nee
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_104585432
Maar als dat topic er is, is het dus eigenlijk de bedoeling dat er 0 posts in komen?
pi_104585435
:')
pi_104585495
quote:
6s.gif Op zondag 20 november 2011 14:15 schreef Anne het volgende:
Maar als dat topic er is, is het dus eigenlijk de bedoeling dat er 0 posts in komen?
nee de opzet is dat mensen gelukkiger worden. counseling naar op een gezonde manier met de digitale snelweg om te gaan lijkt me een goede optie, maar de inhoud van het support topic gaat deze animocheck niet op in. :) komt tijd komt raad.
pi_104585633
Wat is dat voor hip taaltje in de OP?
pi_104586504
Ik moet ook maar eens gaan stoppen :Y
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
pi_104629470
ik wil oerbeer hier voor inschrijven !
Ik ben terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: