Met eenquote:Op zondag 23 januari 2011 11:11 schreef theKiD het volgende:
Het zou erg origineel zijn om zijn overlijdingsadvertentie te lezen in de krant van morgen
Het was maar een paar minuten werk. Gewoon met de zoekmachine van FOK!. Ik ben er van 11:00 tot 11:08 mee bezig geweest.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Heb je tijd teveel ofzo, dat je dat allemaal gaat zitten uitzoeken?
Als dat ervoor kan zorgen dat die pipo hier nooit meer post, dan mag er idd een "quote:
Da's de volgende stap.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Interessant onderzoek. Heb je ook uitgezocht wat zijn postcount is als je alle dubbele posts weglaat?
Dat betekent dat dat ik dat hiervoor nog niet wasquote:Op zondag 23 januari 2011 11:22 schreef BrandX het volgende:
de tering, TS je hebt jezelf in een klap minstens zo zielig gemaakt als velen tong80 vinden.
Best een prestatie
Graag gedaanquote:Op zondag 23 januari 2011 11:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat betekent dat dat ik dat hiervoor nog niet wasDus bedankt dan maar
naja, tis maar waar je je druk om maakt natuurlijk he?quote:Op zondag 23 januari 2011 11:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Maar hoezo? Met die zoekmachine was dit topic binnen een paar minuten gemaakt
Goede vraagquote:Op zondag 23 januari 2011 11:24 schreef Cucumissativus het volgende:
Zal hij dit lezen, of maakt hij alleen maar topics aan?
quote:Op zondag 23 januari 2011 11:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
naja, tis maar waar je je druk om maakt natuurlijk he?
Dat alleen al.
integendeel zelfs.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:22 schreef BrandX het volgende:
de tering, TS je hebt jezelf in een klap minstens zo zielig gemaakt als velen tong80 vinden.
Best een prestatie
Okquote:Op zondag 23 januari 2011 11:31 schreef Lutte het volgende:
Honkeytonk!
PM hem even het linkje van dit topic ofzo.
Ik ben niet even zielig als tong?quote:
Dilemma.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ok![]()
[..]
Ik ben niet even zielig als tong?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |