ja dat is waarquote:Op maandag 7 november 2011 18:39 schreef Dirkos1987 het volgende:
Kan nu wel mailen, maar zal ik toch pas morgen reactie op krijgen lijkt me.
internet aankopen mag je toch altijd terugsturen :pquote:Op maandag 7 november 2011 18:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is waar
Dan zou ik naar een nachtopening gaan,weet je zeker dat je hem hebt dan
Dit is bullshit trouwens.quote:Op maandag 7 november 2011 17:30 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Je gaat naar http://www.callofduty.com/
En daar registreer je en dan je kun je alvast je stats zien van Black ops zoals bij mij het geval is
[..]
Weve been working closely with Infinity Ward and Sledgehammer Games to customize a Call of Duty ELITE membership offering for the PC. Since the PC is an open platform, its difficult to provide the secure data and statistics necessary for the premium tier of Call of Duty ELITE. Because of this, there will not be an Call of Duty ELITE premium offering on the PC in the near future, but we are continuing to work towards a free Call of Duty ELITE offering and will continue to update the community with more information post launch. As we stated previously, Call of Duty Modern Warfare 3 will support dedicated servers for our PC community, and we will also continue to provide PC gamers the option to purchase downloadable content on the PC as we always have. We are working hard to provide our PC fans the best Call of Duty experience they have had to date
Duurt nog wel even dus.
Jaquote:Op maandag 7 november 2011 18:49 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Wat ik iig uit die tekst haal is dat elite dus alleen voor xbox en ps3 gaat zijn ?
Ja ik ookquote:Op maandag 7 november 2011 19:06 schreef s0ul1991 het volgende:
* s0ul1991 Wacht ongeduldig op de verzendbevestiging van bol.com.
die komt meestal na 22:00 uurquote:Op maandag 7 november 2011 19:06 schreef s0ul1991 het volgende:
toch bijzonder, ik heb hem ook bij gamedumper besteld en had hem zaterdag al binnenquote:Op maandag 7 november 2011 19:08 schreef gniffie het volgende:
ook nog niks van gamedumper gehoord. Anders morgen in de winkel halen en terugsturen dat pakketje
Zondag pas besteld, vandaarquote:Op maandag 7 november 2011 19:21 schreef Blik het volgende:
[..]
toch bijzonder, ik heb hem ook bij gamedumper besteld en had hem zaterdag al binnen
Me2....quote:Op maandag 7 november 2011 19:06 schreef s0ul1991 het volgende:
Niet overdrijven.. Intertoys heeft ook 15% kortingsbon, je komt geloof ik op de 50-55 euro uit ofzo.. Heb net mail gehad dat die van mij morgenochtend om 9u klaar ligt in ieder geval.. Haal het liever bij bekenden in de winkel dan vertrouwen op PostNL ed.quote:Op maandag 7 november 2011 16:32 schreef GlenSpey het volgende:
Zijn er nog ergens aanbiedingen waar je die MW3 controller (PS3) bij het spel kan krijgen voor nop? Tot nog toe deze aanbieding alleen bij Intertoys gezien maar daar is die gewoon zowat bij de prijs opgeteld
Anders wordt het gewoon morgen de Mediamarkt, daar ligt de game voor 44 euro (maar zonder controller).
Ik dacht 16 en dat vond ik al veel.quote:
Waar kan ik deze kortingsbon vinden dan?quote:Op maandag 7 november 2011 19:44 schreef Timmos het volgende:
[..]
Niet overdrijven.. Intertoys heeft ook 15% kortingsbon, je komt geloof ik op de 50-55 euro uit ofzo.. Heb net mail gehad dat die van mij morgenochtend om 9u klaar ligt in ieder geval.. Haal het liever bij bekenden in de winkel dan vertrouwen op PostNL ed.
44,- voor alle versies.quote:Op maandag 7 november 2011 20:09 schreef Miertje88 het volgende:
Weet iemand wat de PC versie bij de Mediamarkt in Breda kost bij de nachtverkoop? Of de goedkoopste winkel met de nachtverkoop in Breda of omgeving?
In de folderquote:Op maandag 7 november 2011 20:10 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Waar kan ik deze kortingsbon vinden dan?En geldt de aanbieding (met controller) alleen voor de nachtopening of ook nog voor morgen overdag? En zit de korting dan al op de 64,99 of wordt die er nog afgehaald?
Hoe dichterbijer het komt, hoe meer ik zit te twijfelen of ik niet tóch naar de nachtopening zal gaan, en dat terwijl ik morgenochtend gewoon weer moet werken
Check, alleen zijn een aantal dingen me erg onduidelijk over deze actie.quote:Op maandag 7 november 2011 20:25 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
In de folderEn misschien op de website?
Nee, verschilt per winkelquote:Op maandag 7 november 2011 20:27 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Is dat bij iedere Mediamarkt?
Denk het niet.quote:Op maandag 7 november 2011 20:27 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Check, alleen zijn een aantal dingen me erg onduidelijk over deze actie.
1. De prijs van MW3 (PS3) is volgens de website 64,99. Komt de 15% korting daar nog overheen of is die al berekend?
2. Die controller, moet ik daar nou eerst een pre-order voor plaatsen of niet? Op de website staat namelijk: 'Bestel nu en ontvang bij aankoop een exclusieve PS3 Call of Duty Wireless controller.'
Dus als ik naar de nachtverkoop zou gaan krijg ik dan die controller ondanks dat ik niet heb gepre-ordered?
Real Madrid is ook 21 keer beterquote:Op maandag 7 november 2011 20:28 schreef Saekerhett het volgende:
Intertoys met hun 'korting'
Leuk man, 15% eraf, maar MW3 is daar zonder korting 65 euro. Bij de MM gewoon 21 euro goedkoper...
Idd, maar als er nog 15% af gaat en je er dan een controller bij krijgt is het dat opzich nog wel waard... maar de vraag is of je die erbij krijgt als je niet hebt gepre-ordered.quote:Op maandag 7 november 2011 20:28 schreef Saekerhett het volgende:
Intertoys met hun 'korting'
Leuk man, 15% eraf, maar MW3 is daar zonder korting 65 euro. Bij de MM gewoon 21 euro goedkoper...
Wat?quote:Op maandag 7 november 2011 20:29 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Real Madrid is ook 21 keer beter
Ok, maar dat is niet een officiële Dual Shock 3 of wel? Vast een of ander crap ding wat na een paar maanden kapot is of zo...quote:Op maandag 7 november 2011 20:30 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Idd, maar als er nog 15% af gaat en je er dan een controller bij krijgt is het dat opzich nog wel waard... maar de vraag is of je die erbij krijgt als je niet hebt gepre-ordered.
Klopt..quote:Op maandag 7 november 2011 20:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ok, maar dat is niet een officiële Dual Shock 3 of wel? Vast een of ander crap ding wat na een paar maanden kapot is of zo...
link?quote:Op maandag 7 november 2011 20:42 schreef Antilurker het volgende:
Ligt het aan mij of is die stream op Youtube heel slecht?
Ja, lagt ontzettondquote:Op maandag 7 november 2011 20:42 schreef Antilurker het volgende:
Ligt het aan mij of is die stream op Youtube heel slecht?
Zo te horenquote:Op maandag 7 november 2011 20:59 schreef waaromniet1988 het volgende:
WTF, zag ik daar nou net Katie Melua op de Youtube Livestream??
Dan wacht ik nog even wat langer ongeduldigquote:Op maandag 7 november 2011 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die komt meestal na 22:00 uur
Kortingsbon zit bij de reclame van deze week, bij de Intertoys folder.. Korting gaat nog een keer van die 64,99.. Al stond er op mijn reservering dat het 59,95 was ofzo.. Zal het wel zien morgen.. Kortingsbon is van 7 tot 13 november geldig..quote:Op maandag 7 november 2011 20:10 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Waar kan ik deze kortingsbon vinden dan?En geldt de aanbieding (met controller) alleen voor de nachtopening of ook nog voor morgen overdag? En zit de korting dan al op de 64,99 of wordt die er nog afgehaald?
Hoe dichterbijer het komt, hoe meer ik zit te twijfelen of ik niet tóch naar de nachtopening zal gaan, en dat terwijl ik morgenochtend gewoon weer moet werken
geen idee, ik zit ook al te kijken van: waar ken ik hem vanquote:Op maandag 7 november 2011 21:21 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hoe heet die man met zijn baardje die nu wordt geinterviewd. Hij komt mij echt bekend voor
2 dagen heb ik gezien.quote:Op maandag 7 november 2011 21:43 schreef Rockiejj het volgende:
Hoop dat wel dat er een xbox live card bij zit, anders ben ik de lul..
MrPointyHeadquote:Op maandag 7 november 2011 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee, ik zit ook al te kijken van: waar ken ik hem van
Dat is normaal in the UKquote:Op maandag 7 november 2011 21:46 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat is dat rode dingetjes wat die gozer die nu praat op zijn borst heeft?
Nee dat is hem nietquote:
Ja, maar waarom hem? Zo goed is tie niet, beetje schieten op fietsenquote:Op maandag 7 november 2011 21:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
WTF filmen ze die gozer? Laat die gameplay zien!
ja, waaromniet?quote:Op maandag 7 november 2011 21:53 schreef waaromniet1988 het volgende:
HAHAHA hij krijgt de hele tijd vriend-verzoeken
Waarom niet? Die jongen speelt het belangrijkste potje van zijn levenquote:
Haha, laatmaar, je snapt m nietquote:Op maandag 7 november 2011 21:55 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Waarom niet? Die jongen speelt het belangrijkste potje van zijn leven
Jawel, ik had het doorquote:
eenschquote:Op maandag 7 november 2011 21:55 schreef waaromniet1988 het volgende:
Joey Barton, 1 van de voetballers die ik oprecht haat.
Hij heeft ook zo'n vieze snor. Het ziet er niet uit.quote:Op maandag 7 november 2011 21:57 schreef Rockiejj het volgende:
Kan die gozer zn kauwgompje please even achterin zn strot douwen?
Nu al 21000!quote:Op maandag 7 november 2011 21:49 schreef Rockiejj het volgende:
haha, 15000 mensen die kijken naar MW3launch
Leuke avatar-GIF. Mag ik het bijbehorende linkje naar de video wetenquote:Op maandag 7 november 2011 21:59 schreef Kutstudent het volgende:
"It seems we have lost connection"
Begint lekker dit.
Ja, maar wat betekent het?quote:
http://www.goeievraag.nl/(...)-ding-engelsen.28904quote:Op maandag 7 november 2011 22:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ja, maar wat betekent het?
Dank.quote:Op maandag 7 november 2011 22:03 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
http://www.goeievraag.nl/(...)-ding-engelsen.28904
Zelfde verhaal hier. 4 november gepre-ordered en nog geen bevestiging van verzenden. Maar check de reviews van die shop eens op Butgetgaming.nl Veel mensen zeggen dat ze geen verzendbevestiging kregen, maar dat de game keurig op de realeasedatum bezorgd werdquote:Ik heb hem bij gamedumper ge preorderd, maar nog geen verzendmail ontvangen, ga ik het nu meemaken dat ik hem morgen niet heb? andere wel mail van hun?
Ik ook (nog) nietquote:Op maandag 7 november 2011 22:13 schreef truedestiny het volgende:
Van Bol.com ook nog geen bevestiging binnen.
Ook nog niet, ben benieuwd.quote:Op maandag 7 november 2011 22:13 schreef truedestiny het volgende:
Van Bol.com ook nog geen bevestiging binnen.
Als je het nou voor 22:00 uur had gedaan..quote:Op maandag 7 november 2011 22:18 schreef Toempf het volgende:
5 minuten geleden nog bij Bol.com besteld. Als ik die game morgen binnen heb, breng ik taart bij ze langs
"Vandaag voor 22.30 uur besteld, morgen in huis." is het bij Bol.com, dus het moet nog kunnen bij hem!quote:Op maandag 7 november 2011 22:21 schreef OverRated het volgende:
[..]
Als je het nou voor 22:00 uur had gedaan..
Ja ik zie het net, was eerst altijd 22 uur volgens mijquote:Op maandag 7 november 2011 22:21 schreef Studiotje het volgende:
[..]
"Vandaag voor 22.30 uur besteld, morgen in huis." is het bij Bol.com, dus het moet nog kunnen bij hem!
21:30, 22:00, 22:30, nog even en het is voor 0:00 besteld, morgen in huisquote:Op maandag 7 november 2011 22:23 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja ik zie het net, was eerst altijd 22 uur volgens mijMaar ik ben bang dat het met zo'n pre-order niet meer lukt. Je krijgt dan wel een cadeaubon trouwens.
Volgens mij krijg je een cadeaubon als vergoeding wanneer ze niet op de releasedatum leveren. Maar zal wel niet veel voorstellenquote:Op maandag 7 november 2011 22:24 schreef Studiotje het volgende:
[..]
21:30, 22:00, 22:30, nog even en het is voor 0:00 besteld, morgen in huisMaar eh? Cadeaubon?
Nou, ben benieuwd, normaal pre-order ik altijd in de winkel, nu maar eens bij Bol.com gedaan (weekje of 8 geleden)... dus het is voor mij allemaal 'nieuw'quote:Op maandag 7 november 2011 22:28 schreef OverRated het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je een cadeaubon als vergoeding wanneer ze niet op de releasedatum leveren. Maar zal wel niet veel voorstellen
Omgquote:Op maandag 7 november 2011 22:33 schreef OverRated het volgende:
Als ik hem morgen binnen krijg ga ik dat hier posten. Daarna ga ik in 1 ruk de singleplayer uitspelen
Zit je dan met je 'stoere' pre-order. Nu betaal je 15 euro meer en krijg je hem een dag later in de busquote:
klinkt best foutquote:Op maandag 7 november 2011 22:33 schreef OverRated het volgende:
Als ik hem morgen binnen krijg ga ik dat hier posten. Daarna ga ik in 1 ruk de singleplayer uitspelen
Kan verzenddatum niet hetzelfde zijn als ontvangstdatum? Hm, dan zullen ze het wel met een koerier moeten bezorgen.quote:
Komt morgen gewoon binnen, tenminste bij voorgaande bestellingen stond daar altijd de datum wanneer ik hem kreegquote:Op maandag 7 november 2011 22:35 schreef OverRated het volgende:
[..]
Kan verzenddatum niet hetzelfde zijn als ontvangstdatum? Hm, dan zullen ze het wel met een koerier moeten bezorgen.
Mag ook wel verwacht worden van bol.com. Torenhoge prijzen, terwijl ze waarschijnlijk erg goedkoop inkopen
Ook zonder verzendbevestiging ?quote:Op maandag 7 november 2011 22:36 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Komt morgen gewoon binnen, tenminste bij voorgaande bestellingen stond daar altijd de datum wanneer ik hem kreeg
Paar jaar geleden toen ik nog deed pre-orderen kreeg ik van bol.com vaak een verzendbevestiging in de ochtend op de dag van de release..quote:
bewegingquote:Op maandag 7 november 2011 22:45 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Paar jaar geleden toen ik nog deed pre-orderen kreeg ik van bol.com vaak een verzendbevestiging in de ochtend op de dag van de release..
Snap eigenlijk niet waarom mensen nog pre-orderen, als je het spel graag wilt spelen kun je het beter gewoon in de winkel zelf gaan halen dan heb je meestal ook nog een dag eerder ofzo..
Of pre-order je voor de dingen die je extra krijgt?
Tuurlijk is die kans er.quote:Op maandag 7 november 2011 22:48 schreef knight18 het volgende:
Heb het spel gepreordered bij game mania. Maar nog geen sms gekregen of ik kan ophalen oid. Bestaat er de kans dat er straks bij nachtopening alles wordt verkocht van mw3 en mijn pre order er niet meer is?
quote:Op maandag 7 november 2011 22:47 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ja en sociaal contact in zo'n shop is ook altijd eng...
quote:
Of om 3 uur 's nachts..quote:Op maandag 7 november 2011 22:45 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Paar jaar geleden toen ik nog deed pre-orderen kreeg ik van bol.com vaak een verzendbevestiging in de ochtend op de dag van de release..
ik wou je reporten voor haten, maar deze keer mats ik jequote:
Dit vooral.quote:Op maandag 7 november 2011 22:47 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ja en sociaal contact in zo'n shop is ook altijd eng...
Hehe, ga je dan ook meteen spelen?quote:Op maandag 7 november 2011 22:57 schreef charmed_angel het volgende:
Zo nog 55 minuutjes en dan ga ik richting de Saturn
Ik ben al vanaf 5 uur opquote:Op maandag 7 november 2011 22:58 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Hehe, ga je dan ook meteen spelen?
quote:Op maandag 7 november 2011 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf 5 uur op
Dus ik heb geen hoe idee hoe druk het isEn of ik nog even een kapsalon ga halen
Maar als ik pas om 1 uur weer thuis ben, dan duik ik me bed in
Maar ik stop hem sowieso even in mijn xboxEven een kleine stukkie spelen.
Nou veel plezier dan daar, ik ga lekker pitten... Zie het morgen welquote:Op maandag 7 november 2011 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf 5 uur op
Dus ik heb geen hoe idee hoe druk het isEn of ik nog even een kapsalon ga halen
Maar als ik pas om 1 uur weer thuis ben, dan duik ik me bed in
Maar ik stop hem sowieso even in mijn xboxEven een kleine tukkie spelen.
Ja morgenochtend heb ik geen tijdquote:Op maandag 7 november 2011 23:02 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Nou veel plezier dan daar, ik ga lekker pitten... Zie het morgen wel
Ok bedankt voor de infoquote:Op maandag 7 november 2011 22:45 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Snap eigenlijk niet waarom mensen nog pre-orderen, als je het spel graag wilt spelen kun je het beter gewoon in de winkel zelf gaan halen dan heb je meestal ook nog een dag eerder ofzo..
Of pre-order je voor de dingen die je extra krijgt?
Ik zag het. Al die nerds die dus al voor 23 uur in de winkel stondenquote:Op maandag 7 november 2011 22:56 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Nu op NED3: Waarom is de derde Motern Worfer weer zo populair?
Laat ze maar hatenquote:Op maandag 7 november 2011 23:06 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik zag het. Al die nerds die dus al voor 23 uur in de winkel stonden'Tot welk deel gaat dit door denk je?' 'Ik denk deel 20 of zo?'
Ze zeiden trouwens ook echt: er zijn alleen een paar wapens toegevoegd.
Welk programma?quote:Op maandag 7 november 2011 23:06 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik zag het. Al die nerds die dus al voor 23 uur in de winkel stonden'Tot welk deel gaat dit door denk je?' 'Ik denk deel 20 of zo?'
Ze zeiden trouwens ook echt: er zijn alleen een paar wapens toegevoegd.
NOS op 3quote:
ja dat is al afgelopen dusquote:
Besteden zij ook een item aan MW3?quote:Op maandag 7 november 2011 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is al afgelopen dus
Heb hem nu op hart van nl late nieuws staanEn om half 12 heb je het nieuws op RTL4
Even kijken of ie al terug te kijken valtquote:Op maandag 7 november 2011 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is al afgelopen dus
Heb hem nu op hart van nl late nieuws staanEn om half 12 heb je het nieuws op RTL4
geen idee, maar ik denk RTL welquote:Op maandag 7 november 2011 23:16 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Besteden zij ook een item aan MW3?
Ninja editquote:Op maandag 7 november 2011 23:23 schreef Spacevietnamees het volgende:
Ik Black Ops MW2 'm gewoon nog een keertje PSN: Spacevietnamees
Haal hem dan donderdag dan kan je sowieso niet spelenquote:Op maandag 7 november 2011 23:35 schreef Ipho het volgende:
Morgen maar ophalen. Alleen mag ik hem van mezelf donderdag pas gaan spelen. Denk dat mijn laatste tentamen anders gigantisch verknal.
Misschien als ik hem in het zicht leg dat ik kan zien waar ik naar toe 'werk' dat het me een extra drive geeftquote:Op maandag 7 november 2011 23:36 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Haal hem dan donderdag dan kan sowieso niet spelen
Is ook een optiequote:Op maandag 7 november 2011 23:39 schreef Ipho het volgende:
[..]
Misschien als ik hem in het zicht leg dat ik kan zien waar ik naar toe 'werk' dat het me een extra drive geeft...
Precies mijn probleem.quote:Op maandag 7 november 2011 23:35 schreef Ipho het volgende:
Morgen maar ophalen. Alleen mag ik hem van mezelf donderdag pas gaan spelen. Denk dat mijn laatste tentamen anders gigantisch verknal.
Je kunt hem volgens mijn Steam account morgenochtend vanaf 08:00 uur spelen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:10 schreef mithax het volgende:
Ben atm bezig met preloaden van de SP(14 gb) , MP heb ik al binnen(7 gb) maar deze lijkt niet echt te starten wss zonder die 14 GB File I guess. Er staat wanneer het spel officieel uit is kan je het spelen maar het is allang 12.00 geweest o well.
Tip voor lui als dat mag. http://www.cjs-cdkeys.com/ en dan russian key nemen, maar 23 euro en werkt perfect met de methode, erg fijne service hebben ze en zeer cheap
Droeftoeterquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:11 schreef OverRated het volgende:
Als ik morgen geen game heb dan stuur ik een deurwaarder naar Gamedumper.nl
Dat is gemiddeld een uur of 8, dus dat zou goed kunnen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:12 schreef mithax het volgende:
Hmm vreemd, maybe door het tijdsverschil met de USA?
Het is eigenlijk gewoon belachelijk dat een grote winkel als Bol.com een pre-order niet op tijd kan leveren. En ondertussen wel takelauto reclames uitzenden over de fantastische service en het enorme assortimentquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:15 schreef FS1986NL het volgende:
Mensen reken er maar op dat je morgen de game niet binnen krijg.
Ik heb het ook al eens meegemaakt met een preorder van een spel, en BOL had het zo druk dat ze het redde om het op tijd te versturen.
Meestal krijg je dan ook bericht van, ja sorry door een storing zijn de bestelling niet op tijd opgestuurd excuses daarvoor.
Dus ik zal er niet echt op hopen, want dan ben je echt teleurgesteld.
Mocht die toch morgen binnen komen dan is het alleen maar lekker.
Inderdaad, ik check altijd budgetgaming even voor de laagste prijsquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:20 schreef KrentebolHooft het volgende:
waarom zou je spellen bij bol.com bestellen.
Er zijn tig andere sites speciaal voor games met goedkope prijzen en goede service (all4games.nl bijvoorbeeld).
Hoe duur?quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:28 schreef ErkendFokker het volgende:
Saturn Groningen heeft nog genoeg op voorraad, ook hardened edition
Ik fiets morgenvroeg wel met een omweg richting school..quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:28 schreef ErkendFokker het volgende:
Saturn Groningen heeft nog genoeg op voorraad, ook hardened edition
Call of Duty: Modern Warfare 3 game with unique disc artquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:33 schreef Silvanovisch het volgende:
[..]
Ik fiets morgenvroeg wel met een omweg richting school..
Heeft de hardened edition zoveel voordelen ten opzichte van de "normale" edition?
Thanks..quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:36 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Call of Duty: Modern Warfare 3 game with unique disc art
One year of membership in Call of Duty Elite, including future MW3 DLC
"Founder status" on Elite with exclusive in-game emblem, player card, camouflage, clan XP boost and other exclusive benefits
Premium SteelBook case
Exclusive PlayStation Network Animated Timeline Theme
Exclusive Xbox 360 Special Ops Juggernaut Xbox Live Outfit
Limited edition "field journal" featuring more than 100 pages of "authentic military sketches, diagrams and written entries"
Hm, was op zich wel een goede deal geweest. Koop Elite nu wel los misschien. Moet nog ff kijken wat dat kost, en voor hoeveel waarde DLC je dan krijgt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:36 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
99 euro ,
xbox nog 20 ps3 nog 3 op voorraad
gewoon op LA timezone zetten, werkte bij mij in ieder geval welquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:01 schreef Buitendam het volgende:
Hij staat nog niet speelbaar op mijn Steam account, maar ik heb het 00:00 uur.
Edit: huh? 8 uur morgenochtend?
ik hoop dat je de hele nacht gaat gamenquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:03 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
ik hoop dat je de hele nacht gaat gamen
anders kon je net zo goed morgenvroeg gaan
tot ik in slaap valquote:
Omdat het fijn is alles geordent te hebben.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:03 schreef Funkel het volgende:
Snap nooit dat men pre-ordent.. Had m al sinds zaterdag in huis, woon boven een game-winkel, en heb heel de avond met vrienden lopen knallen terwijl er zeker 50 man buiten stond
En mensen die m online bestellen, en dan zeiken/ bang zijn dat ze m morgen niet hebben: zet je angst voor contact met andere personen opzij en haal m gewoon in de winkel, dan heb je dat gezeik niet
Omdat niet iedereen boven een game-winkel woontquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:03 schreef Funkel het volgende:
Snap nooit dat men pre-ordent.. Had m al sinds zaterdag in huis, woon boven een game-winkel, en heb heel de avond met vrienden lopen knallen terwijl er zeker 50 man buiten stond
nah, MM heeft altijd hele stapels. ze hebben meer dan genoeg, zeker van grote titels.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:03 schreef GlenSpey het volgende:
Zou de kans groot zijn dat ie morgen is uitverkocht in de Mediamarkt (geen nachtopening hier)? Kan op zn vroegst pas om half 4 mijn kopie ophalen namelijk
tot ik aan de beurt wasquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:11 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
wat dan?totdat je naar binnen mocht?
ja ik ookquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:15 schreef Proletariaat het volgende:
negers dat duurde lang. voel me wel verslaafd nu
Waarom zou je het op dit moment nog bestellen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:40 schreef RiftNL het volgende:
Wil ik MW3 bestellen doet iDEAL het niet neuk mijn leven
Lol winkel als het 15-20 euro scheelt als je op internet besteltquote:Op dinsdag 8 november 2011 02:40 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Waarom zou je het op dit moment nog bestellen?Vast wel een winkel in de buurt die nog voorraad heeft
Dus op internet staat hij goedkoper dan 39 euro?quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:41 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Lol winkel als het 15-20 euro scheelt als je op internet bestelt
In de winkel is de prijs gemiddeld 55 euro hequote:Op dinsdag 8 november 2011 02:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus op internet staat hij goedkoper dan 39 euro?
24 of zelfs 19 euro???
Op internet is het goedkoopste voor de Console 50 euro en voor de PC 43 euro.quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:51 schreef RiftNL het volgende:
[..]
In de winkel is de prijs gemiddeld 55 euro he
Bart Smit enz allemaal 55-65 euro
quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:42 schreef HeertjeB het volgende:
Zijn een hoop mensen zonder leven hier zeg! damn
Heb hem gepreordered bij mediaoffer, als ik na het werk thuis kom ligt ie op de mat
x2, can't waitquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:42 schreef HeertjeB het volgende:
Heb hem gepreordered bij zavvi.nl, als ik na het werk thuis kom ligt ie op de mat
Jullie hebben geen Saturn of MM in de buurt? Daar is hij voor de console 44 euro en voor de pc 39quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:51 schreef RiftNL het volgende:
[..]
In de winkel is de prijs gemiddeld 55 euro he
Bart Smit enz allemaal 55-65 euro
Mediamarkt geeft die via internet 55 euro aan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jullie hebben geen Saturn of MM in de buurt? Daar is hij voor de console 44 euro en voor de pc 39
Alle no lifers liggen in coma nu van het nachtbrakenquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:22 schreef DSS24 het volgende:
Ik wilde hem vannacht halen maar geen zin in de rij te staan. Dus heb ik hem vanochtend gehaald. Lekker rustig en meteen aan de beurt. Nu staat de hardened Edition mij aan te kijken en moet ik tot half 7 werken
Wat is het trouwens rustig in dit topic![]()
Ja een echte baasquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alle no lifers liggen in coma nu van het nachtbraken
De eckte mannen zijn al een tijd op (like me) en hebben er al een tentamen op zitten en gehaald natuurlijk en wachten nu op postbodes die het oorlog vreugd via de brievenbus verspreiden.
Alles gehaald tot nu toe en morgen vrij. Als de postbode even opschiet kan ik mij de rest van de dag opsluiten op mijn kamerquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:32 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ja een echte baas![]()
Niet je tentamens verneuken he
Goed bezig, dan verdien je het gewoon om te gamenquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alles gehaald tot nu toe en morgen vrij. Als de postbode even opschiet kan ik mij de rest van de dag opsluiten op mijn kamer
die dude blijft echt een held!quote:
Nah, aangezien ik werkloos ben sinds kort en ik had gepreorderd in Juni en ik ook nog vakantie moest afbetalenquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:41 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Goed bezig, dan verdien je het gewoon om te gamen![]()
Heb je de uitgebreide edition gekocht?
krijg net de bevestiging binnen, psychic powersquote:
indeed sir, indeedquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:45 schreef gniffie het volgende:
[..]
krijg net de bevestiging binnen, psychic powers
Kan je nu al zeggen dat het stukken beter als mw2 is.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:11 schreef _GdR_ het volgende:
Is het de moeite waard? of is het echt een MW2 rippoff? Is het matchmaking systeem al wat verbeterd?
normaal gesproken ben ik ook altijd zo. dit jaar absoluut niet. maar ik ga m vanmiddag wel ff halen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:12 schreef BzP het volgende:
[..]
Kan je nu al zeggen dat het stukken beter als mw2 is.
Heb tot 5 uur liggen gamen vannacht en zit weer op t werk.
Das pas een eckte baas ;')
Ik vond de Singleplayer van BO een stuk geslaagder dan de Multiplayerquote:[b]Op dinsdag 8 november 2011 11:15 schreef _GdR_
(heb gister btw voor t eerst de single player van blackops gespeeld)
ik koop die games puur voor de multiplayer. de singleplayer boeit me geen hol. hoewel ik het altijd toch wel vet vindt. net een filmquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:17 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik vond de Singleplayer van BO een stuk geslaagder dan de Multiplayer
Wat een bazenstem heeft hij toch ook.quote:
ik ook, fuck singleplayerquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:19 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik koop die games puur voor de multiplayer. de singleplayer boeit me geen hol. hoewel ik het altijd toch wel vet vindt. net een film
Ik koop dit soort games ook voor de MP, maar die viel me bij BO zo tegenquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:19 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik koop die games puur voor de multiplayer. de singleplayer boeit me geen hol. hoewel ik het altijd toch wel vet vindt. net een film
Zombies is alleen in BO. MW3 weer met spec ops.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat zit er eigenlijk bij ?
Geen achterlijke zombies toch, maar gewoon weer Spec ops?
de servers zouden wel aan het roken zijn. de halve wereld zit mensen digitaal uitteroeienquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Enter with your Call of Duty® or Call of Duty® ELITE email address and password.
Server Error
Ah mooi, thanks... Heb nog wel wat schijtgames liggen die ik anders toch niet kwijtraakquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:02 schreef vandermar het volgende:
Jup, 2 games inleveren en MW3 voor 35¤.
Ik dacht dat ik gisteren wel zoiets zag staan op de site van Gamemania.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:01 schreef Majkool het volgende:
Beetje offtopic, maar weet iemand of ze bij de GameMania weer een inruilactie hebben zoals bij de meeste toprealeses? 2 games inleveren -> 35 of 40 euro...
Weinig over te vinden...
quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:22 schreef DSS24 het volgende:
Ik wilde hem vannacht halen maar geen zin in de rij te staan. Dus heb ik hem vanochtend gehaald. Lekker rustig en meteen aan de beurt. Nu staat de hardened Edition mij aan te kijken en moet ik tot half 7 werken
Wat is het trouwens rustig in dit topic![]()
Jepquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nah, aangezien ik werkloos ben sinds kort en ik had gepreorderd in Juni en ik ook nog vakantie moest afbetalengewone maar gekocht hehe. Had denk ik hardened wel willen hebben maar kan niet alles.
Heb jij het al of niet?
Hihi, ik ben blij dat ik ontslag heb genomen van werk XD maar hij ligt nog steeds niet in de brievenbusquote:
Nieuwe account maken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:13 schreef IJsmuts het volgende:
vette shit weer! Alleen jammer van mijn MP naam..., weet iemand hoe dit te wijzigen is? Wil gewoon als IJsmuts shieten!
quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:18 schreef NBT het volgende:
Met bol.com komtie toch wel in de brievenbus? of moet je er thuis voor zijn????
Denk het wel.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:18 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
in steam of MW? volgens mij speel ik nu gewoon met mn email naam die aan steam gekoppeld is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |