ja dat is waarquote:Op maandag 7 november 2011 18:39 schreef Dirkos1987 het volgende:
Kan nu wel mailen, maar zal ik toch pas morgen reactie op krijgen lijkt me.
internet aankopen mag je toch altijd terugsturen :pquote:Op maandag 7 november 2011 18:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is waar
Dan zou ik naar een nachtopening gaan,weet je zeker dat je hem hebt dan
Dit is bullshit trouwens.quote:Op maandag 7 november 2011 17:30 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Je gaat naar http://www.callofduty.com/
En daar registreer je en dan je kun je alvast je stats zien van Black ops zoals bij mij het geval is
[..]
Weve been working closely with Infinity Ward and Sledgehammer Games to customize a Call of Duty ELITE membership offering for the PC. Since the PC is an open platform, its difficult to provide the secure data and statistics necessary for the premium tier of Call of Duty ELITE. Because of this, there will not be an Call of Duty ELITE premium offering on the PC in the near future, but we are continuing to work towards a free Call of Duty ELITE offering and will continue to update the community with more information post launch. As we stated previously, Call of Duty Modern Warfare 3 will support dedicated servers for our PC community, and we will also continue to provide PC gamers the option to purchase downloadable content on the PC as we always have. We are working hard to provide our PC fans the best Call of Duty experience they have had to date
Duurt nog wel even dus.
Jaquote:Op maandag 7 november 2011 18:49 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Wat ik iig uit die tekst haal is dat elite dus alleen voor xbox en ps3 gaat zijn ?
Ja ik ookquote:Op maandag 7 november 2011 19:06 schreef s0ul1991 het volgende:
* s0ul1991 Wacht ongeduldig op de verzendbevestiging van bol.com.
die komt meestal na 22:00 uurquote:Op maandag 7 november 2011 19:06 schreef s0ul1991 het volgende:
toch bijzonder, ik heb hem ook bij gamedumper besteld en had hem zaterdag al binnenquote:Op maandag 7 november 2011 19:08 schreef gniffie het volgende:
ook nog niks van gamedumper gehoord. Anders morgen in de winkel halen en terugsturen dat pakketje
Zondag pas besteld, vandaarquote:Op maandag 7 november 2011 19:21 schreef Blik het volgende:
[..]
toch bijzonder, ik heb hem ook bij gamedumper besteld en had hem zaterdag al binnen
Me2....quote:Op maandag 7 november 2011 19:06 schreef s0ul1991 het volgende:
Niet overdrijven.. Intertoys heeft ook 15% kortingsbon, je komt geloof ik op de 50-55 euro uit ofzo.. Heb net mail gehad dat die van mij morgenochtend om 9u klaar ligt in ieder geval.. Haal het liever bij bekenden in de winkel dan vertrouwen op PostNL ed.quote:Op maandag 7 november 2011 16:32 schreef GlenSpey het volgende:
Zijn er nog ergens aanbiedingen waar je die MW3 controller (PS3) bij het spel kan krijgen voor nop? Tot nog toe deze aanbieding alleen bij Intertoys gezien maar daar is die gewoon zowat bij de prijs opgeteld
Anders wordt het gewoon morgen de Mediamarkt, daar ligt de game voor 44 euro (maar zonder controller).
Ik dacht 16 en dat vond ik al veel.quote:
Waar kan ik deze kortingsbon vinden dan?quote:Op maandag 7 november 2011 19:44 schreef Timmos het volgende:
[..]
Niet overdrijven.. Intertoys heeft ook 15% kortingsbon, je komt geloof ik op de 50-55 euro uit ofzo.. Heb net mail gehad dat die van mij morgenochtend om 9u klaar ligt in ieder geval.. Haal het liever bij bekenden in de winkel dan vertrouwen op PostNL ed.
44,- voor alle versies.quote:Op maandag 7 november 2011 20:09 schreef Miertje88 het volgende:
Weet iemand wat de PC versie bij de Mediamarkt in Breda kost bij de nachtverkoop? Of de goedkoopste winkel met de nachtverkoop in Breda of omgeving?
In de folderquote:Op maandag 7 november 2011 20:10 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Waar kan ik deze kortingsbon vinden dan?En geldt de aanbieding (met controller) alleen voor de nachtopening of ook nog voor morgen overdag? En zit de korting dan al op de 64,99 of wordt die er nog afgehaald?
Hoe dichterbijer het komt, hoe meer ik zit te twijfelen of ik niet tóch naar de nachtopening zal gaan, en dat terwijl ik morgenochtend gewoon weer moet werken
Check, alleen zijn een aantal dingen me erg onduidelijk over deze actie.quote:Op maandag 7 november 2011 20:25 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
In de folderEn misschien op de website?
Nee, verschilt per winkelquote:Op maandag 7 november 2011 20:27 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Is dat bij iedere Mediamarkt?
Denk het niet.quote:Op maandag 7 november 2011 20:27 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Check, alleen zijn een aantal dingen me erg onduidelijk over deze actie.
1. De prijs van MW3 (PS3) is volgens de website 64,99. Komt de 15% korting daar nog overheen of is die al berekend?
2. Die controller, moet ik daar nou eerst een pre-order voor plaatsen of niet? Op de website staat namelijk: 'Bestel nu en ontvang bij aankoop een exclusieve PS3 Call of Duty Wireless controller.'
Dus als ik naar de nachtverkoop zou gaan krijg ik dan die controller ondanks dat ik niet heb gepre-ordered?
Real Madrid is ook 21 keer beterquote:Op maandag 7 november 2011 20:28 schreef Saekerhett het volgende:
Intertoys met hun 'korting'
Leuk man, 15% eraf, maar MW3 is daar zonder korting 65 euro. Bij de MM gewoon 21 euro goedkoper...
Idd, maar als er nog 15% af gaat en je er dan een controller bij krijgt is het dat opzich nog wel waard... maar de vraag is of je die erbij krijgt als je niet hebt gepre-ordered.quote:Op maandag 7 november 2011 20:28 schreef Saekerhett het volgende:
Intertoys met hun 'korting'
Leuk man, 15% eraf, maar MW3 is daar zonder korting 65 euro. Bij de MM gewoon 21 euro goedkoper...
Wat?quote:Op maandag 7 november 2011 20:29 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Real Madrid is ook 21 keer beter
Ok, maar dat is niet een officiële Dual Shock 3 of wel? Vast een of ander crap ding wat na een paar maanden kapot is of zo...quote:Op maandag 7 november 2011 20:30 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Idd, maar als er nog 15% af gaat en je er dan een controller bij krijgt is het dat opzich nog wel waard... maar de vraag is of je die erbij krijgt als je niet hebt gepre-ordered.
Klopt..quote:Op maandag 7 november 2011 20:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ok, maar dat is niet een officiële Dual Shock 3 of wel? Vast een of ander crap ding wat na een paar maanden kapot is of zo...
link?quote:Op maandag 7 november 2011 20:42 schreef Antilurker het volgende:
Ligt het aan mij of is die stream op Youtube heel slecht?
Ja, lagt ontzettondquote:Op maandag 7 november 2011 20:42 schreef Antilurker het volgende:
Ligt het aan mij of is die stream op Youtube heel slecht?
Zo te horenquote:Op maandag 7 november 2011 20:59 schreef waaromniet1988 het volgende:
WTF, zag ik daar nou net Katie Melua op de Youtube Livestream??
Dan wacht ik nog even wat langer ongeduldigquote:Op maandag 7 november 2011 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die komt meestal na 22:00 uur
Kortingsbon zit bij de reclame van deze week, bij de Intertoys folder.. Korting gaat nog een keer van die 64,99.. Al stond er op mijn reservering dat het 59,95 was ofzo.. Zal het wel zien morgen.. Kortingsbon is van 7 tot 13 november geldig..quote:Op maandag 7 november 2011 20:10 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Waar kan ik deze kortingsbon vinden dan?En geldt de aanbieding (met controller) alleen voor de nachtopening of ook nog voor morgen overdag? En zit de korting dan al op de 64,99 of wordt die er nog afgehaald?
Hoe dichterbijer het komt, hoe meer ik zit te twijfelen of ik niet tóch naar de nachtopening zal gaan, en dat terwijl ik morgenochtend gewoon weer moet werken
geen idee, ik zit ook al te kijken van: waar ken ik hem vanquote:Op maandag 7 november 2011 21:21 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hoe heet die man met zijn baardje die nu wordt geinterviewd. Hij komt mij echt bekend voor
2 dagen heb ik gezien.quote:Op maandag 7 november 2011 21:43 schreef Rockiejj het volgende:
Hoop dat wel dat er een xbox live card bij zit, anders ben ik de lul..
MrPointyHeadquote:Op maandag 7 november 2011 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee, ik zit ook al te kijken van: waar ken ik hem van
Dat is normaal in the UKquote:Op maandag 7 november 2011 21:46 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat is dat rode dingetjes wat die gozer die nu praat op zijn borst heeft?
Nee dat is hem nietquote:
Ja, maar waarom hem? Zo goed is tie niet, beetje schieten op fietsenquote:Op maandag 7 november 2011 21:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
WTF filmen ze die gozer? Laat die gameplay zien!
ja, waaromniet?quote:Op maandag 7 november 2011 21:53 schreef waaromniet1988 het volgende:
HAHAHA hij krijgt de hele tijd vriend-verzoeken
Waarom niet? Die jongen speelt het belangrijkste potje van zijn levenquote:
Haha, laatmaar, je snapt m nietquote:Op maandag 7 november 2011 21:55 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Waarom niet? Die jongen speelt het belangrijkste potje van zijn leven
Jawel, ik had het doorquote:
eenschquote:Op maandag 7 november 2011 21:55 schreef waaromniet1988 het volgende:
Joey Barton, 1 van de voetballers die ik oprecht haat.
Hij heeft ook zo'n vieze snor. Het ziet er niet uit.quote:Op maandag 7 november 2011 21:57 schreef Rockiejj het volgende:
Kan die gozer zn kauwgompje please even achterin zn strot douwen?
Nu al 21000!quote:Op maandag 7 november 2011 21:49 schreef Rockiejj het volgende:
haha, 15000 mensen die kijken naar MW3launch
Leuke avatar-GIF. Mag ik het bijbehorende linkje naar de video wetenquote:Op maandag 7 november 2011 21:59 schreef Kutstudent het volgende:
"It seems we have lost connection"
Begint lekker dit.
Ja, maar wat betekent het?quote:
http://www.goeievraag.nl/(...)-ding-engelsen.28904quote:Op maandag 7 november 2011 22:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ja, maar wat betekent het?
Dank.quote:Op maandag 7 november 2011 22:03 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
http://www.goeievraag.nl/(...)-ding-engelsen.28904
Zelfde verhaal hier. 4 november gepre-ordered en nog geen bevestiging van verzenden. Maar check de reviews van die shop eens op Butgetgaming.nl Veel mensen zeggen dat ze geen verzendbevestiging kregen, maar dat de game keurig op de realeasedatum bezorgd werdquote:Ik heb hem bij gamedumper ge preorderd, maar nog geen verzendmail ontvangen, ga ik het nu meemaken dat ik hem morgen niet heb? andere wel mail van hun?
Ik ook (nog) nietquote:Op maandag 7 november 2011 22:13 schreef truedestiny het volgende:
Van Bol.com ook nog geen bevestiging binnen.
Ook nog niet, ben benieuwd.quote:Op maandag 7 november 2011 22:13 schreef truedestiny het volgende:
Van Bol.com ook nog geen bevestiging binnen.
Als je het nou voor 22:00 uur had gedaan..quote:Op maandag 7 november 2011 22:18 schreef Toempf het volgende:
5 minuten geleden nog bij Bol.com besteld. Als ik die game morgen binnen heb, breng ik taart bij ze langs
"Vandaag voor 22.30 uur besteld, morgen in huis." is het bij Bol.com, dus het moet nog kunnen bij hem!quote:Op maandag 7 november 2011 22:21 schreef OverRated het volgende:
[..]
Als je het nou voor 22:00 uur had gedaan..
Ja ik zie het net, was eerst altijd 22 uur volgens mijquote:Op maandag 7 november 2011 22:21 schreef Studiotje het volgende:
[..]
"Vandaag voor 22.30 uur besteld, morgen in huis." is het bij Bol.com, dus het moet nog kunnen bij hem!
21:30, 22:00, 22:30, nog even en het is voor 0:00 besteld, morgen in huisquote:Op maandag 7 november 2011 22:23 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja ik zie het net, was eerst altijd 22 uur volgens mijMaar ik ben bang dat het met zo'n pre-order niet meer lukt. Je krijgt dan wel een cadeaubon trouwens.
Volgens mij krijg je een cadeaubon als vergoeding wanneer ze niet op de releasedatum leveren. Maar zal wel niet veel voorstellenquote:Op maandag 7 november 2011 22:24 schreef Studiotje het volgende:
[..]
21:30, 22:00, 22:30, nog even en het is voor 0:00 besteld, morgen in huisMaar eh? Cadeaubon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |