Omdat het fijn is alles geordent te hebben.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:03 schreef Funkel het volgende:
Snap nooit dat men pre-ordent.. Had m al sinds zaterdag in huis, woon boven een game-winkel, en heb heel de avond met vrienden lopen knallen terwijl er zeker 50 man buiten stond
En mensen die m online bestellen, en dan zeiken/ bang zijn dat ze m morgen niet hebben: zet je angst voor contact met andere personen opzij en haal m gewoon in de winkel, dan heb je dat gezeik niet
Omdat niet iedereen boven een game-winkel woontquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:03 schreef Funkel het volgende:
Snap nooit dat men pre-ordent.. Had m al sinds zaterdag in huis, woon boven een game-winkel, en heb heel de avond met vrienden lopen knallen terwijl er zeker 50 man buiten stond
nah, MM heeft altijd hele stapels. ze hebben meer dan genoeg, zeker van grote titels.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:03 schreef GlenSpey het volgende:
Zou de kans groot zijn dat ie morgen is uitverkocht in de Mediamarkt (geen nachtopening hier)? Kan op zn vroegst pas om half 4 mijn kopie ophalen namelijk
tot ik aan de beurt wasquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:11 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
wat dan?totdat je naar binnen mocht?
ja ik ookquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:15 schreef Proletariaat het volgende:
negers dat duurde lang. voel me wel verslaafd nu
Waarom zou je het op dit moment nog bestellen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:40 schreef RiftNL het volgende:
Wil ik MW3 bestellen doet iDEAL het niet neuk mijn leven
Lol winkel als het 15-20 euro scheelt als je op internet besteltquote:Op dinsdag 8 november 2011 02:40 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Waarom zou je het op dit moment nog bestellen?Vast wel een winkel in de buurt die nog voorraad heeft
Dus op internet staat hij goedkoper dan 39 euro?quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:41 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Lol winkel als het 15-20 euro scheelt als je op internet bestelt
In de winkel is de prijs gemiddeld 55 euro hequote:Op dinsdag 8 november 2011 02:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus op internet staat hij goedkoper dan 39 euro?
24 of zelfs 19 euro???
Op internet is het goedkoopste voor de Console 50 euro en voor de PC 43 euro.quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:51 schreef RiftNL het volgende:
[..]
In de winkel is de prijs gemiddeld 55 euro he
Bart Smit enz allemaal 55-65 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |