gewoon op LA timezone zetten, werkte bij mij in ieder geval welquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:01 schreef Buitendam het volgende:
Hij staat nog niet speelbaar op mijn Steam account, maar ik heb het 00:00 uur.
Edit: huh? 8 uur morgenochtend?
ik hoop dat je de hele nacht gaat gamenquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:03 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
ik hoop dat je de hele nacht gaat gamen
anders kon je net zo goed morgenvroeg gaan
tot ik in slaap valquote:
Omdat het fijn is alles geordent te hebben.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:03 schreef Funkel het volgende:
Snap nooit dat men pre-ordent.. Had m al sinds zaterdag in huis, woon boven een game-winkel, en heb heel de avond met vrienden lopen knallen terwijl er zeker 50 man buiten stond
En mensen die m online bestellen, en dan zeiken/ bang zijn dat ze m morgen niet hebben: zet je angst voor contact met andere personen opzij en haal m gewoon in de winkel, dan heb je dat gezeik niet
Omdat niet iedereen boven een game-winkel woontquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:03 schreef Funkel het volgende:
Snap nooit dat men pre-ordent.. Had m al sinds zaterdag in huis, woon boven een game-winkel, en heb heel de avond met vrienden lopen knallen terwijl er zeker 50 man buiten stond
nah, MM heeft altijd hele stapels. ze hebben meer dan genoeg, zeker van grote titels.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:03 schreef GlenSpey het volgende:
Zou de kans groot zijn dat ie morgen is uitverkocht in de Mediamarkt (geen nachtopening hier)? Kan op zn vroegst pas om half 4 mijn kopie ophalen namelijk
tot ik aan de beurt wasquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:11 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
wat dan?totdat je naar binnen mocht?
ja ik ookquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:15 schreef Proletariaat het volgende:
negers dat duurde lang. voel me wel verslaafd nu
Waarom zou je het op dit moment nog bestellen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:40 schreef RiftNL het volgende:
Wil ik MW3 bestellen doet iDEAL het niet neuk mijn leven
Lol winkel als het 15-20 euro scheelt als je op internet besteltquote:Op dinsdag 8 november 2011 02:40 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Waarom zou je het op dit moment nog bestellen?Vast wel een winkel in de buurt die nog voorraad heeft
Dus op internet staat hij goedkoper dan 39 euro?quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:41 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Lol winkel als het 15-20 euro scheelt als je op internet bestelt
In de winkel is de prijs gemiddeld 55 euro hequote:Op dinsdag 8 november 2011 02:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus op internet staat hij goedkoper dan 39 euro?
24 of zelfs 19 euro???
Op internet is het goedkoopste voor de Console 50 euro en voor de PC 43 euro.quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:51 schreef RiftNL het volgende:
[..]
In de winkel is de prijs gemiddeld 55 euro he
Bart Smit enz allemaal 55-65 euro
quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:42 schreef HeertjeB het volgende:
Zijn een hoop mensen zonder leven hier zeg! damn
Heb hem gepreordered bij mediaoffer, als ik na het werk thuis kom ligt ie op de mat
x2, can't waitquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:42 schreef HeertjeB het volgende:
Heb hem gepreordered bij zavvi.nl, als ik na het werk thuis kom ligt ie op de mat
Jullie hebben geen Saturn of MM in de buurt? Daar is hij voor de console 44 euro en voor de pc 39quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:51 schreef RiftNL het volgende:
[..]
In de winkel is de prijs gemiddeld 55 euro he
Bart Smit enz allemaal 55-65 euro
Mediamarkt geeft die via internet 55 euro aan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jullie hebben geen Saturn of MM in de buurt? Daar is hij voor de console 44 euro en voor de pc 39
Alle no lifers liggen in coma nu van het nachtbrakenquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:22 schreef DSS24 het volgende:
Ik wilde hem vannacht halen maar geen zin in de rij te staan. Dus heb ik hem vanochtend gehaald. Lekker rustig en meteen aan de beurt. Nu staat de hardened Edition mij aan te kijken en moet ik tot half 7 werken
Wat is het trouwens rustig in dit topic![]()
Ja een echte baasquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alle no lifers liggen in coma nu van het nachtbraken
De eckte mannen zijn al een tijd op (like me) en hebben er al een tentamen op zitten en gehaald natuurlijk en wachten nu op postbodes die het oorlog vreugd via de brievenbus verspreiden.
Alles gehaald tot nu toe en morgen vrij. Als de postbode even opschiet kan ik mij de rest van de dag opsluiten op mijn kamerquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:32 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ja een echte baas![]()
Niet je tentamens verneuken he
Goed bezig, dan verdien je het gewoon om te gamenquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alles gehaald tot nu toe en morgen vrij. Als de postbode even opschiet kan ik mij de rest van de dag opsluiten op mijn kamer
die dude blijft echt een held!quote:
Nah, aangezien ik werkloos ben sinds kort en ik had gepreorderd in Juni en ik ook nog vakantie moest afbetalenquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:41 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Goed bezig, dan verdien je het gewoon om te gamen![]()
Heb je de uitgebreide edition gekocht?
krijg net de bevestiging binnen, psychic powersquote:
indeed sir, indeedquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:45 schreef gniffie het volgende:
[..]
krijg net de bevestiging binnen, psychic powers
Kan je nu al zeggen dat het stukken beter als mw2 is.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:11 schreef _GdR_ het volgende:
Is het de moeite waard? of is het echt een MW2 rippoff? Is het matchmaking systeem al wat verbeterd?
normaal gesproken ben ik ook altijd zo. dit jaar absoluut niet. maar ik ga m vanmiddag wel ff halen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:12 schreef BzP het volgende:
[..]
Kan je nu al zeggen dat het stukken beter als mw2 is.
Heb tot 5 uur liggen gamen vannacht en zit weer op t werk.
Das pas een eckte baas ;')
Ik vond de Singleplayer van BO een stuk geslaagder dan de Multiplayerquote:[b]Op dinsdag 8 november 2011 11:15 schreef _GdR_
(heb gister btw voor t eerst de single player van blackops gespeeld)
ik koop die games puur voor de multiplayer. de singleplayer boeit me geen hol. hoewel ik het altijd toch wel vet vindt. net een filmquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:17 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik vond de Singleplayer van BO een stuk geslaagder dan de Multiplayer
Wat een bazenstem heeft hij toch ook.quote:
ik ook, fuck singleplayerquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:19 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik koop die games puur voor de multiplayer. de singleplayer boeit me geen hol. hoewel ik het altijd toch wel vet vindt. net een film
Ik koop dit soort games ook voor de MP, maar die viel me bij BO zo tegenquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:19 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik koop die games puur voor de multiplayer. de singleplayer boeit me geen hol. hoewel ik het altijd toch wel vet vindt. net een film
Zombies is alleen in BO. MW3 weer met spec ops.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat zit er eigenlijk bij ?
Geen achterlijke zombies toch, maar gewoon weer Spec ops?
de servers zouden wel aan het roken zijn. de halve wereld zit mensen digitaal uitteroeienquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Enter with your Call of Duty® or Call of Duty® ELITE email address and password.
Server Error
Ah mooi, thanks... Heb nog wel wat schijtgames liggen die ik anders toch niet kwijtraakquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:02 schreef vandermar het volgende:
Jup, 2 games inleveren en MW3 voor 35¤.
Ik dacht dat ik gisteren wel zoiets zag staan op de site van Gamemania.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:01 schreef Majkool het volgende:
Beetje offtopic, maar weet iemand of ze bij de GameMania weer een inruilactie hebben zoals bij de meeste toprealeses? 2 games inleveren -> 35 of 40 euro...
Weinig over te vinden...
quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:22 schreef DSS24 het volgende:
Ik wilde hem vannacht halen maar geen zin in de rij te staan. Dus heb ik hem vanochtend gehaald. Lekker rustig en meteen aan de beurt. Nu staat de hardened Edition mij aan te kijken en moet ik tot half 7 werken
Wat is het trouwens rustig in dit topic![]()
Jepquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nah, aangezien ik werkloos ben sinds kort en ik had gepreorderd in Juni en ik ook nog vakantie moest afbetalengewone maar gekocht hehe. Had denk ik hardened wel willen hebben maar kan niet alles.
Heb jij het al of niet?
Hihi, ik ben blij dat ik ontslag heb genomen van werk XD maar hij ligt nog steeds niet in de brievenbusquote:
Nieuwe account maken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:13 schreef IJsmuts het volgende:
vette shit weer! Alleen jammer van mijn MP naam..., weet iemand hoe dit te wijzigen is? Wil gewoon als IJsmuts shieten!
quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:18 schreef NBT het volgende:
Met bol.com komtie toch wel in de brievenbus? of moet je er thuis voor zijn????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |