Besteden zij ook een item aan MW3?quote:Op maandag 7 november 2011 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is al afgelopen dus
Heb hem nu op hart van nl late nieuws staanEn om half 12 heb je het nieuws op RTL4
Even kijken of ie al terug te kijken valtquote:Op maandag 7 november 2011 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is al afgelopen dus
Heb hem nu op hart van nl late nieuws staanEn om half 12 heb je het nieuws op RTL4
geen idee, maar ik denk RTL welquote:Op maandag 7 november 2011 23:16 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Besteden zij ook een item aan MW3?
Ninja editquote:Op maandag 7 november 2011 23:23 schreef Spacevietnamees het volgende:
Ik Black Ops MW2 'm gewoon nog een keertje PSN: Spacevietnamees
Haal hem dan donderdag dan kan je sowieso niet spelenquote:Op maandag 7 november 2011 23:35 schreef Ipho het volgende:
Morgen maar ophalen. Alleen mag ik hem van mezelf donderdag pas gaan spelen. Denk dat mijn laatste tentamen anders gigantisch verknal.
Misschien als ik hem in het zicht leg dat ik kan zien waar ik naar toe 'werk' dat het me een extra drive geeftquote:Op maandag 7 november 2011 23:36 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Haal hem dan donderdag dan kan sowieso niet spelen
Is ook een optiequote:Op maandag 7 november 2011 23:39 schreef Ipho het volgende:
[..]
Misschien als ik hem in het zicht leg dat ik kan zien waar ik naar toe 'werk' dat het me een extra drive geeft...
Precies mijn probleem.quote:Op maandag 7 november 2011 23:35 schreef Ipho het volgende:
Morgen maar ophalen. Alleen mag ik hem van mezelf donderdag pas gaan spelen. Denk dat mijn laatste tentamen anders gigantisch verknal.
Je kunt hem volgens mijn Steam account morgenochtend vanaf 08:00 uur spelen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:10 schreef mithax het volgende:
Ben atm bezig met preloaden van de SP(14 gb) , MP heb ik al binnen(7 gb) maar deze lijkt niet echt te starten wss zonder die 14 GB File I guess. Er staat wanneer het spel officieel uit is kan je het spelen maar het is allang 12.00 geweest o well.
Tip voor lui als dat mag. http://www.cjs-cdkeys.com/ en dan russian key nemen, maar 23 euro en werkt perfect met de methode, erg fijne service hebben ze en zeer cheap
Droeftoeterquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:11 schreef OverRated het volgende:
Als ik morgen geen game heb dan stuur ik een deurwaarder naar Gamedumper.nl
Dat is gemiddeld een uur of 8, dus dat zou goed kunnen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:12 schreef mithax het volgende:
Hmm vreemd, maybe door het tijdsverschil met de USA?
Het is eigenlijk gewoon belachelijk dat een grote winkel als Bol.com een pre-order niet op tijd kan leveren. En ondertussen wel takelauto reclames uitzenden over de fantastische service en het enorme assortimentquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:15 schreef FS1986NL het volgende:
Mensen reken er maar op dat je morgen de game niet binnen krijg.
Ik heb het ook al eens meegemaakt met een preorder van een spel, en BOL had het zo druk dat ze het redde om het op tijd te versturen.
Meestal krijg je dan ook bericht van, ja sorry door een storing zijn de bestelling niet op tijd opgestuurd excuses daarvoor.
Dus ik zal er niet echt op hopen, want dan ben je echt teleurgesteld.
Mocht die toch morgen binnen komen dan is het alleen maar lekker.
Inderdaad, ik check altijd budgetgaming even voor de laagste prijsquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:20 schreef KrentebolHooft het volgende:
waarom zou je spellen bij bol.com bestellen.
Er zijn tig andere sites speciaal voor games met goedkope prijzen en goede service (all4games.nl bijvoorbeeld).
Hoe duur?quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:28 schreef ErkendFokker het volgende:
Saturn Groningen heeft nog genoeg op voorraad, ook hardened edition
Ik fiets morgenvroeg wel met een omweg richting school..quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:28 schreef ErkendFokker het volgende:
Saturn Groningen heeft nog genoeg op voorraad, ook hardened edition
Call of Duty: Modern Warfare 3 game with unique disc artquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:33 schreef Silvanovisch het volgende:
[..]
Ik fiets morgenvroeg wel met een omweg richting school..
Heeft de hardened edition zoveel voordelen ten opzichte van de "normale" edition?
Thanks..quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:36 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Call of Duty: Modern Warfare 3 game with unique disc art
One year of membership in Call of Duty Elite, including future MW3 DLC
"Founder status" on Elite with exclusive in-game emblem, player card, camouflage, clan XP boost and other exclusive benefits
Premium SteelBook case
Exclusive PlayStation Network Animated Timeline Theme
Exclusive Xbox 360 Special Ops Juggernaut Xbox Live Outfit
Limited edition "field journal" featuring more than 100 pages of "authentic military sketches, diagrams and written entries"
Hm, was op zich wel een goede deal geweest. Koop Elite nu wel los misschien. Moet nog ff kijken wat dat kost, en voor hoeveel waarde DLC je dan krijgt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:36 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
99 euro ,
xbox nog 20 ps3 nog 3 op voorraad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |