Dat is gemiddeld een uur of 8, dus dat zou goed kunnen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:12 schreef mithax het volgende:
Hmm vreemd, maybe door het tijdsverschil met de USA?
Het is eigenlijk gewoon belachelijk dat een grote winkel als Bol.com een pre-order niet op tijd kan leveren. En ondertussen wel takelauto reclames uitzenden over de fantastische service en het enorme assortimentquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:15 schreef FS1986NL het volgende:
Mensen reken er maar op dat je morgen de game niet binnen krijg.
Ik heb het ook al eens meegemaakt met een preorder van een spel, en BOL had het zo druk dat ze het redde om het op tijd te versturen.
Meestal krijg je dan ook bericht van, ja sorry door een storing zijn de bestelling niet op tijd opgestuurd excuses daarvoor.
Dus ik zal er niet echt op hopen, want dan ben je echt teleurgesteld.
Mocht die toch morgen binnen komen dan is het alleen maar lekker.
Inderdaad, ik check altijd budgetgaming even voor de laagste prijsquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:20 schreef KrentebolHooft het volgende:
waarom zou je spellen bij bol.com bestellen.
Er zijn tig andere sites speciaal voor games met goedkope prijzen en goede service (all4games.nl bijvoorbeeld).
Hoe duur?quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:28 schreef ErkendFokker het volgende:
Saturn Groningen heeft nog genoeg op voorraad, ook hardened edition
Ik fiets morgenvroeg wel met een omweg richting school..quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:28 schreef ErkendFokker het volgende:
Saturn Groningen heeft nog genoeg op voorraad, ook hardened edition
Call of Duty: Modern Warfare 3 game with unique disc artquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:33 schreef Silvanovisch het volgende:
[..]
Ik fiets morgenvroeg wel met een omweg richting school..
Heeft de hardened edition zoveel voordelen ten opzichte van de "normale" edition?
Thanks..quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:36 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Call of Duty: Modern Warfare 3 game with unique disc art
One year of membership in Call of Duty Elite, including future MW3 DLC
"Founder status" on Elite with exclusive in-game emblem, player card, camouflage, clan XP boost and other exclusive benefits
Premium SteelBook case
Exclusive PlayStation Network Animated Timeline Theme
Exclusive Xbox 360 Special Ops Juggernaut Xbox Live Outfit
Limited edition "field journal" featuring more than 100 pages of "authentic military sketches, diagrams and written entries"
Hm, was op zich wel een goede deal geweest. Koop Elite nu wel los misschien. Moet nog ff kijken wat dat kost, en voor hoeveel waarde DLC je dan krijgt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:36 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
99 euro ,
xbox nog 20 ps3 nog 3 op voorraad
gewoon op LA timezone zetten, werkte bij mij in ieder geval welquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:01 schreef Buitendam het volgende:
Hij staat nog niet speelbaar op mijn Steam account, maar ik heb het 00:00 uur.
Edit: huh? 8 uur morgenochtend?
ik hoop dat je de hele nacht gaat gamenquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:03 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
ik hoop dat je de hele nacht gaat gamen
anders kon je net zo goed morgenvroeg gaan
tot ik in slaap valquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |