Of om 3 uur 's nachts..quote:Op maandag 7 november 2011 22:45 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Paar jaar geleden toen ik nog deed pre-orderen kreeg ik van bol.com vaak een verzendbevestiging in de ochtend op de dag van de release..
ik wou je reporten voor haten, maar deze keer mats ik jequote:
Dit vooral.quote:Op maandag 7 november 2011 22:47 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ja en sociaal contact in zo'n shop is ook altijd eng...
Hehe, ga je dan ook meteen spelen?quote:Op maandag 7 november 2011 22:57 schreef charmed_angel het volgende:
Zo nog 55 minuutjes en dan ga ik richting de Saturn
Ik ben al vanaf 5 uur opquote:Op maandag 7 november 2011 22:58 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Hehe, ga je dan ook meteen spelen?
quote:Op maandag 7 november 2011 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf 5 uur op
Dus ik heb geen hoe idee hoe druk het isEn of ik nog even een kapsalon ga halen
Maar als ik pas om 1 uur weer thuis ben, dan duik ik me bed in
Maar ik stop hem sowieso even in mijn xboxEven een kleine stukkie spelen.
Nou veel plezier dan daar, ik ga lekker pitten... Zie het morgen welquote:Op maandag 7 november 2011 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf 5 uur op
Dus ik heb geen hoe idee hoe druk het isEn of ik nog even een kapsalon ga halen
Maar als ik pas om 1 uur weer thuis ben, dan duik ik me bed in
Maar ik stop hem sowieso even in mijn xboxEven een kleine tukkie spelen.
Ja morgenochtend heb ik geen tijdquote:Op maandag 7 november 2011 23:02 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Nou veel plezier dan daar, ik ga lekker pitten... Zie het morgen wel
Ok bedankt voor de infoquote:Op maandag 7 november 2011 22:45 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Paar jaar geleden toen ik nog deed pre-orderen kreeg ik van bol.com vaak een verzendbevestiging in de ochtend op de dag van de release..
Snap eigenlijk niet waarom mensen nog pre-orderen, als je het spel graag wilt spelen kun je het beter gewoon in de winkel zelf gaan halen dan heb je meestal ook nog een dag eerder ofzo..
Of pre-order je voor de dingen die je extra krijgt?
Ik zag het. Al die nerds die dus al voor 23 uur in de winkel stondenquote:Op maandag 7 november 2011 22:56 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Nu op NED3: Waarom is de derde Motern Worfer weer zo populair?
Laat ze maar hatenquote:Op maandag 7 november 2011 23:06 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik zag het. Al die nerds die dus al voor 23 uur in de winkel stonden'Tot welk deel gaat dit door denk je?' 'Ik denk deel 20 of zo?'
Ze zeiden trouwens ook echt: er zijn alleen een paar wapens toegevoegd.
Welk programma?quote:Op maandag 7 november 2011 23:06 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik zag het. Al die nerds die dus al voor 23 uur in de winkel stonden'Tot welk deel gaat dit door denk je?' 'Ik denk deel 20 of zo?'
Ze zeiden trouwens ook echt: er zijn alleen een paar wapens toegevoegd.
NOS op 3quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |