Ik vond de Singleplayer van BO een stuk geslaagder dan de Multiplayerquote:[b]Op dinsdag 8 november 2011 11:15 schreef _GdR_
(heb gister btw voor t eerst de single player van blackops gespeeld)
ik koop die games puur voor de multiplayer. de singleplayer boeit me geen hol. hoewel ik het altijd toch wel vet vindt. net een filmquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:17 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik vond de Singleplayer van BO een stuk geslaagder dan de Multiplayer
Wat een bazenstem heeft hij toch ook.quote:
ik ook, fuck singleplayerquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:19 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik koop die games puur voor de multiplayer. de singleplayer boeit me geen hol. hoewel ik het altijd toch wel vet vindt. net een film
Ik koop dit soort games ook voor de MP, maar die viel me bij BO zo tegenquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:19 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik koop die games puur voor de multiplayer. de singleplayer boeit me geen hol. hoewel ik het altijd toch wel vet vindt. net een film
Zombies is alleen in BO. MW3 weer met spec ops.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat zit er eigenlijk bij ?
Geen achterlijke zombies toch, maar gewoon weer Spec ops?
de servers zouden wel aan het roken zijn. de halve wereld zit mensen digitaal uitteroeienquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Enter with your Call of Duty® or Call of Duty® ELITE email address and password.
Server Error
Ah mooi, thanks... Heb nog wel wat schijtgames liggen die ik anders toch niet kwijtraakquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:02 schreef vandermar het volgende:
Jup, 2 games inleveren en MW3 voor 35¤.
Ik dacht dat ik gisteren wel zoiets zag staan op de site van Gamemania.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:01 schreef Majkool het volgende:
Beetje offtopic, maar weet iemand of ze bij de GameMania weer een inruilactie hebben zoals bij de meeste toprealeses? 2 games inleveren -> 35 of 40 euro...
Weinig over te vinden...
quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:22 schreef DSS24 het volgende:
Ik wilde hem vannacht halen maar geen zin in de rij te staan. Dus heb ik hem vanochtend gehaald. Lekker rustig en meteen aan de beurt. Nu staat de hardened Edition mij aan te kijken en moet ik tot half 7 werken
Wat is het trouwens rustig in dit topic![]()
Jepquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nah, aangezien ik werkloos ben sinds kort en ik had gepreorderd in Juni en ik ook nog vakantie moest afbetalengewone maar gekocht hehe. Had denk ik hardened wel willen hebben maar kan niet alles.
Heb jij het al of niet?
Hihi, ik ben blij dat ik ontslag heb genomen van werk XD maar hij ligt nog steeds niet in de brievenbusquote:
Nieuwe account maken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:13 schreef IJsmuts het volgende:
vette shit weer! Alleen jammer van mijn MP naam..., weet iemand hoe dit te wijzigen is? Wil gewoon als IJsmuts shieten!
quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:18 schreef NBT het volgende:
Met bol.com komtie toch wel in de brievenbus? of moet je er thuis voor zijn????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |