quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:42 schreef HeertjeB het volgende:
Zijn een hoop mensen zonder leven hier zeg! damn
Heb hem gepreordered bij mediaoffer, als ik na het werk thuis kom ligt ie op de mat
x2, can't waitquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:42 schreef HeertjeB het volgende:
Heb hem gepreordered bij zavvi.nl, als ik na het werk thuis kom ligt ie op de mat
Jullie hebben geen Saturn of MM in de buurt? Daar is hij voor de console 44 euro en voor de pc 39quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:51 schreef RiftNL het volgende:
[..]
In de winkel is de prijs gemiddeld 55 euro he
Bart Smit enz allemaal 55-65 euro
Mediamarkt geeft die via internet 55 euro aan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jullie hebben geen Saturn of MM in de buurt? Daar is hij voor de console 44 euro en voor de pc 39
Alle no lifers liggen in coma nu van het nachtbrakenquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:22 schreef DSS24 het volgende:
Ik wilde hem vannacht halen maar geen zin in de rij te staan. Dus heb ik hem vanochtend gehaald. Lekker rustig en meteen aan de beurt. Nu staat de hardened Edition mij aan te kijken en moet ik tot half 7 werken
Wat is het trouwens rustig in dit topic![]()
Ja een echte baasquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alle no lifers liggen in coma nu van het nachtbraken
De eckte mannen zijn al een tijd op (like me) en hebben er al een tentamen op zitten en gehaald natuurlijk en wachten nu op postbodes die het oorlog vreugd via de brievenbus verspreiden.
Alles gehaald tot nu toe en morgen vrij. Als de postbode even opschiet kan ik mij de rest van de dag opsluiten op mijn kamerquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:32 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ja een echte baas![]()
Niet je tentamens verneuken he
Goed bezig, dan verdien je het gewoon om te gamenquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alles gehaald tot nu toe en morgen vrij. Als de postbode even opschiet kan ik mij de rest van de dag opsluiten op mijn kamer
die dude blijft echt een held!quote:
Nah, aangezien ik werkloos ben sinds kort en ik had gepreorderd in Juni en ik ook nog vakantie moest afbetalenquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:41 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Goed bezig, dan verdien je het gewoon om te gamen![]()
Heb je de uitgebreide edition gekocht?
krijg net de bevestiging binnen, psychic powersquote:
indeed sir, indeedquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:45 schreef gniffie het volgende:
[..]
krijg net de bevestiging binnen, psychic powers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |