Nou, ben benieuwd, normaal pre-order ik altijd in de winkel, nu maar eens bij Bol.com gedaan (weekje of 8 geleden)... dus het is voor mij allemaal 'nieuw'quote:Op maandag 7 november 2011 22:28 schreef OverRated het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je een cadeaubon als vergoeding wanneer ze niet op de releasedatum leveren. Maar zal wel niet veel voorstellen
Omgquote:Op maandag 7 november 2011 22:33 schreef OverRated het volgende:
Als ik hem morgen binnen krijg ga ik dat hier posten. Daarna ga ik in 1 ruk de singleplayer uitspelen
Zit je dan met je 'stoere' pre-order. Nu betaal je 15 euro meer en krijg je hem een dag later in de busquote:
klinkt best foutquote:Op maandag 7 november 2011 22:33 schreef OverRated het volgende:
Als ik hem morgen binnen krijg ga ik dat hier posten. Daarna ga ik in 1 ruk de singleplayer uitspelen
Kan verzenddatum niet hetzelfde zijn als ontvangstdatum? Hm, dan zullen ze het wel met een koerier moeten bezorgen.quote:
Komt morgen gewoon binnen, tenminste bij voorgaande bestellingen stond daar altijd de datum wanneer ik hem kreegquote:Op maandag 7 november 2011 22:35 schreef OverRated het volgende:
[..]
Kan verzenddatum niet hetzelfde zijn als ontvangstdatum? Hm, dan zullen ze het wel met een koerier moeten bezorgen.
Mag ook wel verwacht worden van bol.com. Torenhoge prijzen, terwijl ze waarschijnlijk erg goedkoop inkopen
Ook zonder verzendbevestiging ?quote:Op maandag 7 november 2011 22:36 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Komt morgen gewoon binnen, tenminste bij voorgaande bestellingen stond daar altijd de datum wanneer ik hem kreeg
Paar jaar geleden toen ik nog deed pre-orderen kreeg ik van bol.com vaak een verzendbevestiging in de ochtend op de dag van de release..quote:
bewegingquote:Op maandag 7 november 2011 22:45 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Paar jaar geleden toen ik nog deed pre-orderen kreeg ik van bol.com vaak een verzendbevestiging in de ochtend op de dag van de release..
Snap eigenlijk niet waarom mensen nog pre-orderen, als je het spel graag wilt spelen kun je het beter gewoon in de winkel zelf gaan halen dan heb je meestal ook nog een dag eerder ofzo..
Of pre-order je voor de dingen die je extra krijgt?
Tuurlijk is die kans er.quote:Op maandag 7 november 2011 22:48 schreef knight18 het volgende:
Heb het spel gepreordered bij game mania. Maar nog geen sms gekregen of ik kan ophalen oid. Bestaat er de kans dat er straks bij nachtopening alles wordt verkocht van mw3 en mijn pre order er niet meer is?
quote:Op maandag 7 november 2011 22:47 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ja en sociaal contact in zo'n shop is ook altijd eng...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |