Nou sorry hoor, maar hij slaat af en toe ook flink de plank mis De Christina Aguilera-wannabe styling van Celine vorige week?quote:Op zondag 6 november 2011 22:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hij heeft zeker mooie outfits het podium opgestuurd
quote:Op zondag 6 november 2011 22:34 schreef Crohnjurist het volgende:
Zo zagen jullie Laurant in een onderbroek
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 22:36 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar hij slaat af en toe ook flink de plank mis De Christina Aguilera-wannabe styling van Celine vorige week?
quote:Op zondag 6 november 2011 22:32 schreef Ewelina het volgende:
'De beste stylist die ik ken'
Hij is ook de enige?
Ik heb het geluid dan ook even uitgezet en een eigen muziekje opgezet.quote:
Ja hoe zou dat komen hequote:Op zondag 6 november 2011 22:40 schreef Daph_ het volgende:
Here we go![]()
(nog steeds raar dat ze dan wel aan komen rennen 20 seconden na die groeps choreo en dan de solo kleding aan hebben)
de groepschoreo is niet livequote:Op zondag 6 november 2011 22:40 schreef Daph_ het volgende:
Here we go![]()
(nog steeds raar dat ze dan wel aan komen rennen 20 seconden na die groeps choreo en dan de solo kleding aan hebben)
quote:Op zondag 6 november 2011 22:42 schreef loezzzje het volgende:
Is het 'de kijker heeft beslist of besloten' ?
Inderdaad, ziet er raar uit zoquote:Op zondag 6 november 2011 22:42 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ja maar toch! Ze hadden toch de show anders moeten indelen of zo!
quote:Op zondag 6 november 2011 22:43 schreef Daph_ het volgende:
Wat mij betreft maakt het nu niet zo veel meer uit wie er uit gaat bij de meiden
bij deze 3 niet nee..quote:Op zondag 6 november 2011 22:43 schreef Daph_ het volgende:
Wat mij betreft maakt het nu niet zo veel meer uit wie er uit gaat bij de meiden
link?quote:Op zondag 6 november 2011 22:43 schreef jcdragon het volgende:
Anna heeft van de meiden de meeste volgers op twitter.
Ik dacht altijd dat het besloten was maar bij sytycd zeggen ze altijd beslist.quote:Op zondag 6 november 2011 22:43 schreef Crohnjurist het volgende:
kan het niet allebei? Beslist is van beslissen en besloten van besluiten...
Als het zo is, logisch: ze deed al mee met TUDBquote:Op zondag 6 november 2011 22:43 schreef jcdragon het volgende:
Anna heeft van de meiden de meeste volgers op twitter.
quote:
Tenzij Meysam eruit ligtquote:Op zondag 6 november 2011 22:45 schreef Crohnjurist het volgende:
Arme Anthony, nou moet ie wel met een veel grotere dame dansen!
gelukkig niet, zo"n verbranding zal de studio platleggen. Dan hebben ze echt alles wel gehad.quote:
Check hun twitter account.quote:
Vorige week had ze duizend nog wat volgers en vandaag tweeduizend nog watquote:Op zondag 6 november 2011 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het zo is, logisch: ze deed al mee met TUDB
Dus had ze al een voorsprongquote:Op zondag 6 november 2011 22:46 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Check hun twitter account.
[..]
Vorige week had ze duizend nog wat volgers en vandaag tweeduizend nog wat
Gewoon twee meiden laten gaanquote:
Dat klopt.quote:Op zondag 6 november 2011 22:48 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Nee hoor, volgende week krijgt iedereen weer een nieuwe partner volgens mij
nee roembaquote:
Is al eens eerder geweest in een vorig seizoen.quote:
Virgil ?quote:Op zondag 6 november 2011 22:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is al eens eerder geweest in een vorig seizoen.
Dacht het wel ja.quote:
Technisch vandaag. Echt wel.quote:
Chico vind ik beter en gunde ik meerquote:
ja dat dus, het onmogelijke is gebeurdquote:Op zondag 6 november 2011 22:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Chico was een verassing toen ie eruit vloog dus dan zou Gianni eruit moeten gaan nu
Gianni vloog totaal onder m'n radar, dus wat dat betreft zou ik niet verb...quote:Op zondag 6 november 2011 22:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Chico was een verassing toen ie eruit vloog dus dan zou Gianni eruit moeten gaan nu
quote:Op zondag 6 november 2011 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Here we go again.... ik vind dat de jury gewoon een vinger in de pap moet houden
Ook al zijn al deze heren fantastische dansers
quote:Op zondag 6 november 2011 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Here we go again.... ik vind dat de jury gewoon een vinger in de pap moet houden
Dat had ik vorig jaar met Chicoquote:Op zondag 6 november 2011 22:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Gianni vloog totaal onder m'n radar, dus wat dat betreft zou ik niet verb...
oh. Kijk eens aan. Ik ben niet verbaasd.
In dit geval, tussen deze twee zou het een lastige keuze zijn. Maar goed, het is geen talentenshow, zoals geen enkele show bij RTL. Het is een SMS-show.quote:Op zondag 6 november 2011 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Dan had Meysam het veld moeten ruimen.quote:Op zondag 6 november 2011 22:52 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2011 22:53 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ik geloof er niet meer in dat Sedrig er uit gaat
dat zal wel niet..quote:Op zondag 6 november 2011 22:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]het kan écht niet dat hij de finale haalt heurr
Je zou het denken!quote:Op zondag 6 november 2011 22:54 schreef Daph_ het volgende:
Technisch een goede danser.quote:
Dat lijkt me niet hoorquote:Op zondag 6 november 2011 22:54 schreef Daph_ het volgende:
Mag het toch hopen van niet!quote:Op zondag 6 november 2011 22:54 schreef Daph_ het volgende:
He, Jamai heeft Idols gewonnen, I rest my casequote:Op zondag 6 november 2011 22:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
zeker terecht na zijn optreden van vandaag, maar Gianni is onterecht exit..
Ik was al lang bij dat Jim niet gewoon heeftquote:Op zondag 6 november 2011 22:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, Jamai heeft Idols gewonnen, I rest my case
Maar wie dan exit volgens jou Roosquote:Op zondag 6 november 2011 22:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
zeker terecht na zijn optreden van vandaag, maar Gianni is onterecht exit..
Ik keek even in de reclame van sytycd en zag ik ineens een streaker in beeld, ik denk wtf is dit nou weerquote:
quote:
Die is denk ik van deze 5 inderdaad de minste.... ook al heb ik persoonlijk helemaal niks met die Sedrigquote:Op zondag 6 november 2011 22:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan had Meysam het veld moeten ruimen.
een paar weken geleden was Meysam nog de favoriet van Danquote:Op zondag 6 november 2011 23:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die is denk ik van deze 5 inderdaad de minste.... ook al heb ik persoonlijk helemaal niks met die Sedrig
Maar hij had nog nooit een dfyl gehad en zn solo was echt keigoed vandaag...quote:Op zondag 6 november 2011 23:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
goeie vraag, de mannen waren erg goed vandaag, had wel verwacht dat Anthony eruit zou gaan
weet ik, maar zo'n gevoel had ik..quote:Op zondag 6 november 2011 23:02 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Maar hij had nog nooit een dfyl gehad en zn solo was echt keigoed vandaag...
Haha oke! Hij is qua persoonlijkheid wel de stilste van de jongens. Echt een schokkende uitstraling heeft 'ie ook niet echt eigenlijk.quote:
Ik ook niet. Anthony & Meysam in de finalequote:Op zondag 6 november 2011 23:02 schreef livelink het volgende:Ik heb eigenlijk helemaal niks met Juvat
anthony is fucking hard, wat praat je poep dit dat?quote:Op zondag 6 november 2011 23:05 schreef Waiting_tables_in_Paris het volgende:
Bah @ vandaag.
Anthony & Celine dienden er uit te gaan.
En volgende week Juvat & Stefanie.
Waarom volgt de TV mijn masterplan niet? -_-
Waarom? Hij is technisch gewoon zwaar goed, ben ook geen fan van hem omdat hij van die gay shit doet... Maar eigenlijk is hij wel een van de bestequote:Op maandag 7 november 2011 07:30 schreef loezzzje het volgende:
Sedrig had er gewoon uit moeten gaan.
Omdat SYTYCD gaat over de meest favoriete danser en niet om de meest technisch goede danser! Ik vond ook dat Sedrig eruit had gemoeten. Hij is al weken niet de favoriet (van mij ook zeker niet) en ik vind het echt zonde dat Gianni nu naar huis moest!quote:Op maandag 7 november 2011 09:35 schreef Zweefkaak het volgende:
[..]
Waarom? Hij is technisch gewoon zwaar goed, ben ook geen fan van hem omdat hij van die gay shit doet... Maar eigenlijk is hij wel een van de beste
Dat geeft dus aan hoe hersenloos dit programma eigenlijk isquote:Op maandag 7 november 2011 10:33 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Omdat SYTYCD gaat over de meest favoriete danser en niet om de meest technisch goede danser! Ik vond ook dat Sedrig eruit had gemoeten. Hij is al weken niet de favoriet (van mij ook zeker niet) en ik vind het echt zonde dat Gianni nu naar huis moest!
Ik stem zelf ook niet! Ik kijk het programma om naar mooie dansen te kijken en die zijn er gelukkig genoegquote:Op maandag 7 november 2011 10:49 schreef Zweefkaak het volgende:
[..]
Dat geeft dus aan hoe hersenloos dit programma eigenlijk istoch kijken, maar ok
ik stem dan ook niet, geloof niet in de eerlijkheid ervan
Ik dacht het wel. RTLtickets.nl ?quote:Op maandag 7 november 2011 11:48 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb even een vraag. Komt er weer een theather tour? Dat was vorig jaar toch zo? Of heb ik dat verkeerd. Mijn vriendin is ook groot fan van dit programma dus leek het me wel een leuk idee als cadeautje.
Rinusquote:Op maandag 7 november 2011 18:38 schreef Disana het volgende:
Ik lees op de Facebookpagina van Rinus Sprong dat we volgende week een choreografie van hem te zien krijgen in SYTYCD. Daar kijk ik naar uit.
http://www.mediawatchers.(...)etmetsedrigquot.htmlquote:Nina, een echt Disney-prinsesje in haar Engelse wals met Meysam, was alweer in topvorm tijdens de vijfde liveshow van So You Think You Can Dance. Ze heeft een puntgave techniek, heeft uitstraling en presteert elke week. Dat was deze week niet anders. Het zal ons verbazen als zij de finale niet haalt en misschien wordt zij wel de laureaat van dit seizoen, want haar populariteit is enorm. Zo blijkt trouwens ook uit onze poll, want daar staat zij ruimschoots bovenaan. Ook Nina kreeg deze week een nieuwe danspartner: "Het was anders dan met Anthony, maar de week is goed verlopen en het is heel goed gegaan op het podium." In de Weense wals zaten enkele moeilijke lifts, maar enkel op het einde liep het even fout toen Meysam Nina niet meer kon houden. "Het was wel moeilijk omdat, buiten Sedrig, geen van de jongens lift-technieken heeft. Dus in het begin is dat voor hen wel wennen, maar eens ze de techniek onder de knie hebben, lukt het wel. Volgende week hoop ik met Sedrig te mogen dansen, want hij is ook een meer technische danser. Ik heb gehoord dat Rinus (Rinus Sprong, de choreograaf die meedeed met The Ultimate Dance Battle) volgende week zou komen en dat hij ballet zou geven. Hopelijk krijg ik dan ballet, samen met Sedrig!" Nina blijft steeds positief, uitte ook geen verwijten in de richting van haar danspartner, maar toont wel gezonde ambitie. Met een ballet van Rinus Sprong zou ze volgende week wel eens behoorlijk kunnen uitpakken!
twitter:DanKaraty twitterde op vrijdag 28-10-2011 om 18:14:36If you liked my Xbox - Dance Central 2 commercial, keep 16 November open. Shhhh - it's a secret! reageer retweet
Nom Nom.. allesquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:29 schreef Pheno het volgende:
Wat zou je er trouwens voor over hebben om Dan te ontmoeten?twitter:DanKaraty twitterde op vrijdag 28-10-2011 om 18:14:36If you liked my Xbox - Dance Central 2 commercial, keep 16 November open. Shhhh - it's a secret! reageer retweet
http://www.mediacourant.nl/?p=117136quote:Isa Hoes wil jureren in So You Think You Can Dance
Isa Hoes heeft de smaak van het jureren te pakken. Na haar werk voor Het Beste Idee van Nederland, zou ze graag achter de desk van So You Think You Can Dance plaatsnemen. Dat zegt de actrice in Televizier. Hoes is fan van de tv-show. “Mijn zoon Merlijn en ik zijn allebei gek op So You Think. Al die fantastische dansers die je ziet. Daar zou ik wel jurylid willen zijn. Ik ben alleen bang dat de tien jaar klassiek ballet die ik heb gedaan, me daar net niet gekwalificeerd genoeg voor maakt.“
In Het Beste Idee presenteert Hoes zich momenteel als positief jurylid. “Ik ben mevrouw positivo, ook al omdat ik zulke leuke uitvindingen zien. Maar buiten dat heb ik geen zin om mensen af te zeiken. Ik hou niet van programma’s waarin dat wel gebeurt. Maar ook ik moet onvermijdelijk mensen wegsturen en dat blijft zielig.”
Het is een tijd geleden dat Hoes voor het laatst op televisie was. “Ik denk dat de laatste keer de serie Rozengeur & Wodka Lime is geweest, inderdaad heel lang geleden. Ik heb de laatste jaren vooral veel theater gedaan, maar ik vind televisie ook heel leuk. Ik zou dolgraag weer acteren in een dramaserie.”
“Als je alleen bent met kinderen is het prettig om overdag te werken in plaats van ‘s avonds in het theater te staan.“
twitter:DanKaraty twitterde op woensdag 09-11-2011 om 21:06:58hey, tweet me a video with your best dance central moves to win tickets to my Dance Central 2 dance workshop! #kinect #dancecentral2 reageer retweet
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:35 schreef Pheno het volgende:
Wat een toeval, ik ben net bezig met net zo'n prijsvraag
En de redactie mag hem interviewenquote:
Dan is gewoon tofquote:Op woensdag 9 november 2011 22:07 schreef Pheno het volgende:
Ik hoop vanavond en anders morgenvroeg de prijsvraag online te zetten. Echt heel tof dat ie dit doet!
twitter:TeamRinus twitterde op donderdag 10-11-2011 om 12:57:03@AnnaSYTYCD & @AnthonySYTYCD dansen zondag een klasieke choreo tijdens de #sytycd liveshow! The A-Team! So proud.. reageer retweet
Bon Iver ? Birdy ? Nu pas ?quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:17 schreef IbeBen het volgende:
Wisten jullie al dat Skinny Love in top 40 van deze week staat?
Jammer, niet Ninaquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:09 schreef roos85 het volgende:
twitter:TeamRinus twitterde op donderdag 10-11-2011 om 12:57:03@AnnaSYTYCD & @AnthonySYTYCD dansen zondag een klasieke choreo tijdens de #sytycd liveshow! The A-Team! So proud.. reageer retweet
Anthony vind ik wel best, maar met Anna heb ik eerlijk gezegd wel een beetje gehad. Al zal Rinus wel weer blij met haar zijn want ze is klassiek geschoold en hij kent haar al van TUDB.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad jammer, had graag Nina met Sedrig of Meysam in een choreo van Rinus gezien
Ze hebben nog een minuutje toch?quote:Op zondag 13 november 2011 20:03 schreef Aspergermeisje het volgende:
Kunnen we ook een keer op tijd beginnen?
Helaas niet.quote:
omdat ze stinkt?quote:
Hahaquote:Op zondag 13 november 2011 20:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Helaas niet.![]()
Celine ziet er weer uit alsof ze van achter een raam op de Wallen is geplukt.
najaaquote:
was maar een grapjequote:
Celine bedoel je.quote:Op zondag 13 november 2011 20:11 schreef Chuphinh het volgende:
Zo smerig dat Gianni er eerder uit is dan Sedrig
dat was ook dat eldrick langer mocht blijven dan chicoquote:Op zondag 13 november 2011 20:11 schreef Chuphinh het volgende:
Wat is daar nu weer smerig aanquote:Op zondag 13 november 2011 20:11 schreef Chuphinh het volgende:
Ik ben er nog steeds alles behalve geshockeerd over. Maar, probleem met de NL/BE versie van dit programma bij mij is steeds dat ik pas bij de finale de namen een beetje ken. En ik heb hier ook nooit favorieten.quote:Op zondag 13 november 2011 20:11 schreef Chuphinh het volgende:
Sorry.quote:Op zondag 13 november 2011 20:12 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
dat was ook dat eldrick langer mocht blijven dan chico
ik dacht dat je vorig jaar ook naar keekquote:Op zondag 13 november 2011 20:12 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Sorry.
Weet niet eens wie dat zijn.
Eindelijk mogen we ze weer in volle glorie bewonderen.quote:Op zondag 13 november 2011 20:08 schreef Aspergermeisje het volgende:
Decolleté heeft een kijkraampje vanavond.
Hmm vreemd, dat heb ik ook. Dat ik hier geen favorieten heb.quote:Op zondag 13 november 2011 20:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds alles behalve geshockeerd over. Maar, probleem met de NL/BE versie van dit programma bij mij is steeds dat ik pas bij de finale de namen een beetje ken. En ik heb hier ook nooit favorieten.
quote:Op zondag 13 november 2011 20:15 schreef Misstique het volgende:
Ah, ze hebben nog steeds een mislukte troskomiek als tekstschrijver.
Ik vermoed eigenlijk dat dit het werk is van Weening.quote:Op zondag 13 november 2011 20:15 schreef Misstique het volgende:
Ah, ze hebben nog steeds een mislukte troskomiek als tekstschrijver.
Idd, Sausmeisje is kwijtquote:Op zondag 13 november 2011 20:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Eindelijk mogen we ze weer in volle glorie bewonderen.
Waar is sausmeisje trouwens?
quote:Op zondag 13 november 2011 20:15 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik zie Dennis er eigenlijk wel voor aan dat hij die teksten zelf schrijft.
GMTA.quote:Op zondag 13 november 2011 20:15 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vermoed eigenlijk dat dit het werk is van Weening.
quote:Op zondag 13 november 2011 20:15 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik zie Dennis er eigenlijk wel voor aan dat hij die teksten zelf schrijft.
quote:Op zondag 13 november 2011 20:15 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vermoed eigenlijk dat dit het werk is van Weening.
quote:
quote:
Dat lijkt me nog de beste omschrijving.quote:
Modern/klassiekquote:
quote:
tantequote:
Haha, ik zat er ook al naar te kijken. Dacht dat het een kaarslichtje reflectie was.quote:Op zondag 13 november 2011 20:22 schreef Cee het volgende:
Hij heeft een diamantje in z'n pupil lijkt wel.
Nou vooruit, omdat jij het zegt.quote:
komen we nooit erachter denk ikquote:Op zondag 13 november 2011 20:23 schreef Ewelina het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat er gebeurd is tussen hem en zijn moeder.
Iddquote:Op zondag 13 november 2011 20:22 schreef Cee het volgende:
Hij heeft een diamantje in z'n pupil lijkt wel. En z'n tante is Ruud Gullit '88.
Heeft ie niet een oogbeschadiging oid?quote:Op zondag 13 november 2011 20:23 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Haha, ik zat er ook al naar te kijken. Dacht dat het een kaarslichtje reflectie was.
zoiets staat me wel bijquote:Op zondag 13 november 2011 20:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Heeft ie niet een oogbeschadiging oid?
Zijn dans vorige week was echt heel erg goedquote:Op zondag 13 november 2011 20:26 schreef Anonymousz het volgende:
zijn solo's zijn beter
als hij met iemand danst
zijn best optredenquote:Op zondag 13 november 2011 20:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zijn dans vorige week was echt heel erg goed
Naturellement.quote:
omdat ze heel erg lief isquote:
Welk nummer is dat dan? Ik vind dit ook wel coole muziek eigenlijkquote:Op zondag 13 november 2011 20:30 schreef roos85 het volgende:
Beetje jammer dat ze het niet HET paso doble nummer gekozen hebben
Doet me denken aan mijn afdansen, miljoen jaar geleden.quote:Op zondag 13 november 2011 20:30 schreef roos85 het volgende:
Beetje jammer dat ze het niet HET paso doble nummer gekozen hebben
quote:Op zondag 13 november 2011 20:31 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Welk nummer is dat dan? Ik vind dit ook wel coole muziek eigenlijk
mij ookquote:Op zondag 13 november 2011 20:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn afdansen, miljoen jaar geleden.
Ja diequote:
Stukken beter ook.quote:Op zondag 13 november 2011 20:36 schreef Anonymousz het volgende:
van floris/lize was wel beter moet ik eerlijk zeggen
Lise is ook wel een een stuk betere danseres.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |