tantequote:
Haha, ik zat er ook al naar te kijken. Dacht dat het een kaarslichtje reflectie was.quote:Op zondag 13 november 2011 20:22 schreef Cee het volgende:
Hij heeft een diamantje in z'n pupil lijkt wel.
Nou vooruit, omdat jij het zegt.quote:
komen we nooit erachter denk ikquote:Op zondag 13 november 2011 20:23 schreef Ewelina het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat er gebeurd is tussen hem en zijn moeder.
Iddquote:Op zondag 13 november 2011 20:22 schreef Cee het volgende:
Hij heeft een diamantje in z'n pupil lijkt wel. En z'n tante is Ruud Gullit '88.
Heeft ie niet een oogbeschadiging oid?quote:Op zondag 13 november 2011 20:23 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Haha, ik zat er ook al naar te kijken. Dacht dat het een kaarslichtje reflectie was.
zoiets staat me wel bijquote:Op zondag 13 november 2011 20:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Heeft ie niet een oogbeschadiging oid?
Zijn dans vorige week was echt heel erg goedquote:Op zondag 13 november 2011 20:26 schreef Anonymousz het volgende:
zijn solo's zijn beter
als hij met iemand danst
zijn best optredenquote:Op zondag 13 november 2011 20:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zijn dans vorige week was echt heel erg goed
Naturellement.quote:
omdat ze heel erg lief isquote:
Welk nummer is dat dan? Ik vind dit ook wel coole muziek eigenlijkquote:Op zondag 13 november 2011 20:30 schreef roos85 het volgende:
Beetje jammer dat ze het niet HET paso doble nummer gekozen hebben
Doet me denken aan mijn afdansen, miljoen jaar geleden.quote:Op zondag 13 november 2011 20:30 schreef roos85 het volgende:
Beetje jammer dat ze het niet HET paso doble nummer gekozen hebben
quote:Op zondag 13 november 2011 20:31 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Welk nummer is dat dan? Ik vind dit ook wel coole muziek eigenlijk
mij ookquote:Op zondag 13 november 2011 20:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn afdansen, miljoen jaar geleden.
Ja diequote:
Stukken beter ook.quote:Op zondag 13 november 2011 20:36 schreef Anonymousz het volgende:
van floris/lize was wel beter moet ik eerlijk zeggen
Lise is ook wel een een stuk betere danseres.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |