Oh ja, dat weet ik niet, kan best zijn hoorquote:Op zondag 9 december 2012 22:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Anna Alicia is nu bij MTV in dienst toch?
Dat van Ivan wist ik weer niet.quote:Op zondag 9 december 2012 22:38 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Oh ja, dat weet ik niet, kan best zijn hoor
In korte stukjes van die shows van Isabelle zie ik wil meer kandidaten van SYTYCD langskomen. Isabelle pikt er gewoon uit wie ze wilquote:Op zondag 9 december 2012 22:36 schreef HalloLobbes het volgende:
Maar hoe is het eigenlijk met al die winnaars dan? Ivan, Els, Floris en Nina? Nina speelt de hoofdrol in Isabelles nieuwe dansshow. Floris heeft gedanst in die neppe, overhypte Nederlandse dansfilm. Ik ben benieuwd of wij überhaupt nog wat van Ivan hadden gehoord ook als hij geen hartinfarct zou hebben gehad. Ben benieuwd wat Fredje nog kan brengen. Maar, zeker met deze zware tijden is het uberhaupt zwaar voor een danser. Die Anna Alicia van vorig jaar was bv. al een professional maar moest noodgedwongen meedoen met SYTYCD en TUDB omdat er gewoon geen danswerk is.
quote:Op zondag 9 december 2012 22:50 schreef Symphonic het volgende:
Iedereen hier bedankt voor een gezellig seizoen SYTYCD
Els heeft met Jan nog een keer in SYTYCD gedanst. Mooie dans was dat.quote:Op zondag 9 december 2012 22:36 schreef HalloLobbes het volgende:
Maar hoe is het eigenlijk met al die winnaars dan? Ivan, Els, Floris en Nina? Nina speelt de hoofdrol in Isabelles nieuwe dansshow. Floris heeft gedanst in die neppe, overhypte Nederlandse dansfilm. Ik ben benieuwd of wij überhaupt nog wat van Ivan hadden gehoord ook als hij geen hartinfarct zou hebben gehad. Ben benieuwd wat Fredje nog kan brengen. Maar, zeker met deze zware tijden is het uberhaupt zwaar voor een danser. Die Anna Alicia van vorig jaar was bv. al een professional maar moest noodgedwongen meedoen met SYTYCD en TUDB omdat er gewoon geen danswerk is.
Ik vond het beter dan vorig jaar, bijna op gelijk niveau met twee jaar geleden (het topseizoen).quote:
Maar vooral eem leuk karakter.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:51 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Wat is Vivian een beeldschoon meisje zeg
Wat die ene zegt, vooral dr uitstraling.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:51 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Wat is Vivian een beeldschoon meisje zeg
Vind ik juist mooi bij vrouwen, van die lieve bambi ogen. Dichter op elkaar staande ogen vind ik mannenlijk en dommig ogen. Vind het echt een bloedmooi kind.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:03 schreef BzP het volgende:
[..]
Wat die ene zegt, vooral dr uitstraling.
Ik vind dr ogen best ver uit elkaar staan
Te dicht bij elkaar is ook lelijk en idd dommig hahaquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Vind ik juist mooi bij vrouwen, van die lieve bambi ogen. Dichter op elkaar staande ogen vind ik mannenlijk en dommig ogen. Vind het echt een bloedmooi kind.
quote:Op woensdag 12 december 2012 10:11 schreef BzP het volgende:
[..]
Te dicht bij elkaar is ook lelijk en idd dommig haha
Het moet gewoon goed zijn!
9 van de 10 keer walg ik van haar uiterlijk hahaquote:Op woensdag 12 december 2012 13:29 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
geil wijfmet die lekkere dicht bij elkaar staande ogen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |