Dat was ze voor mij heel lang ook... en ik zou het nog steeds niet erg vinden.... maar wat Fred in alle liveshows heeft laten zien maakt net wat meer indruk op mequote:
Eens!quote:Op zondag 9 december 2012 22:07 schreef HalloLobbes het volgende:
Ik hoop Vivian vs. Frederic. Dat is de meest veelzijdige vs de meest ontwikkelde danser.
ja dat is ook zo...quote:Op zondag 9 december 2012 22:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was ze voor mij heel lang ook... en ik zou het nog steeds niet erg vinden.... maar wat Fred in alle liveshows heeft laten zien maakt net wat meer indruk op me
Ja, SYTYCD heeft er sowieso wel een handje van om een term helemaal dood te maken. Net als "new kid on the block"quote:Op zondag 9 december 2012 22:13 schreef TheVulture het volgende:
Dat "The Greatest Show on Earth" komt wel mijn neus uit
Had ze ook. In het begin was iedereen tegen Kalila (kwam mede door haar eigen gedrag in de voorbereiding) .quote:
ze is zeker gegroeid, en ook een zeker een prettiger persoon gewordenquote:Op zondag 9 december 2012 22:14 schreef Daph_ het volgende:
Kalila valt afVind wel dat ze onwijs is gegroeid als danser tijdens de liveshows, dat had ik niet verwacht tijdens bootcamp
is langs mij heen gegaan geloof ikquote:Op zondag 9 december 2012 22:15 schreef iFok. het volgende:
[..]
Had ze ook. In het begin was iedereen tegen Kalila (kwam mede door haar eigen gedrag in de voorbereiding) .
Vooral dat jaquote:Op zondag 9 december 2012 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze is zeker gegroeid, en ook een zeker een prettiger persoon geworden
Ze moest met iemand anders een choreo bedenken en uitvoeren. Dat lukte niet helemaal, en ze begon irritant te doen en te zeiken.quote:
Motorboating?quote:
Dat, vond dit helemaal niets.quote:Op zondag 9 december 2012 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Dit is natuurlijk een concept van niks... dit is alleen leuk als beiden dezelfde achtergrond hebben... had ze nog een mooie dans samen gegeven
Dendenquote:Op zondag 9 december 2012 22:18 schreef megamandy het volgende:
DenDen staat te kijken met een gezicht van "What the fuck was I just watching"
dat dacht iedereen die naar vivian keek, laat fred maar winnenquote:Op zondag 9 december 2012 22:18 schreef megamandy het volgende:
DenDen staat te kijken met een gezicht van "What the fuck was I just watching"
Dan had ie meer dan alleen bboy moeten zijnquote:Op zondag 9 december 2012 22:19 schreef iFok. het volgende:
[..]
DendenHij had er iets bijzonders van gemaakt.
Nee. Dat is zijn style en imago.quote:Op zondag 9 december 2012 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan had ie meer dan alleen bboy moeten zijn
Allrounder zijn heeft vaak wel geholpen om in de finale te staan, als in de laatste tweequote:
Gewoon motorboaten, dan draait ie weer.quote:
quote:Op zondag 9 december 2012 22:24 schreef Symphonic het volgende:
Tof, wel verdiend
(hoewel Viv nog steeds mijn nr 1 is)
Precies datquote:Op zondag 9 december 2012 22:24 schreef Symphonic het volgende:
Tof, wel verdiend
(hoewel Viv nog steeds mijn nr 1 is)
als iemand dat uit moet leggen...quote:Op zondag 9 december 2012 22:24 schreef Aspergermeisje het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat er leuk is aan hem?
Nou nou, hoewel ik het hem ook het meeste gun, is Vivian er nog lang niet hoor met haar 'musicalgedoe'. Dat is best een harde business hoor! Maar ik vind ook dat Frederic het meeste heeft aan die opleiding.quote:Op zondag 9 december 2012 22:24 schreef Pheno het volgende:
Mooi, dan gaat de prijs naar iemand die er iets aan heeft. Vivian is er namelijk al met d'r musicalgedoe.
goede allround danser en lekker nuchterquote:Op zondag 9 december 2012 22:24 schreef Aspergermeisje het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat er leuk is aan hem?
oudersquote:Op zondag 9 december 2012 22:25 schreef Ewelina het volgende:
Mooi, Fred heeft namelijk ook wat aan de prijs.Dikke vinger naar zijn ouders.
Ik vond hem zo niks na die broadwayquote:Op zondag 9 december 2012 22:24 schreef Daph_ het volgende:
Vind het zó tof dat iemand wint die iedereen hier in het begin niet eens door wilde hebben naar de liveshows
Dat zijn geen boobies meer. Eilanden.quote:
kamp noord en kamp zuidquote:Op zondag 9 december 2012 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zijn geen boobies meer. Eilanden.
mwah vond ik niet... niveau lag toch wel aardig hoogquote:
quote:
Die Broadway iddquote:Op zondag 9 december 2012 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond hem zo niks na die broadway
Had Ivan geen hartinfarct gehad? Dacht dat je daarom wat minder van 'm hoorde (kan 't mis hebben)quote:Op zondag 9 december 2012 22:29 schreef HalloLobbes het volgende:
Fredje 1 en Vivian 2. Maar het moet zich allemaal nog uitwijzen wat betreft hun carriere. Ik herinner mij SYTYCD 1 nog. Daar won ook de meest ontwikkelde danser. Het was die Rus genaamd Ivan. De nummer 2 werd toen ook een allrounder, ene Timor. Van die Rus hoorde je later niks meer van en van Timor.... die heeft gedanst met ene broer en zus Jackson uit de USA. Tja, wel apart hoor.
en gewoon de allergrootste groei van allemaalquote:Op zondag 9 december 2012 22:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Zie je toch dat het een populariteitswedstrijd is. Fred heeft z'n uitstraling goed mee!
Een hartinfarct kan best vervelend zijn.quote:Op zondag 9 december 2012 22:29 schreef HalloLobbes het volgende:
Fredje 1 en Vivian 2. Maar het moet zich allemaal nog uitwijzen wat betreft hun carriere. Ik herinner mij SYTYCD 1 nog. Daar won ook de meest ontwikkelde danser. Het was die Rus genaamd Ivan. De nummer 2 werd toen ook een allrounder, ene Timor. Van die Rus hoorde je later niks meer van en van Timor.... die heeft gedanst met ene broer en zus Jackson uit de USA. Tja, wel apart hoor.
Het is leuk om op te vallen, maar daarna moet je inderdaad veel geluk hebben.quote:Op zondag 9 december 2012 22:29 schreef HalloLobbes het volgende:
Komt die nieuwe dansshow in de plaats van The Ultimate Dance Battle? Jammer, ik had graag Virgil als de HipHop Choreograaf willen zien.quote:Op zondag 9 december 2012 22:27 schreef Pheno het volgende:
En een volgende keer maar lkijken of die andere dansshow van RTL wat is. Al verwacht ik er veel minder van
Dit had ik echt nooit verwacht na z'n auditie.quote:Op zondag 9 december 2012 22:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en gewoon de allergrootste groei van allemaal
Had Jantje het toch goed gezien.quote:Op zondag 9 december 2012 22:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit had ik echt nooit verwacht na z'n auditie.
Absoluut niet, als je alle liveshows hebt gekeken kan je dit niet zeggen. Verdiende winnaar !quote:Op zondag 9 december 2012 22:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Zie je toch dat het een populariteitswedstrijd is. Fred heeft z'n uitstraling goed mee!
Die nieuwe dansshow is bij rtl4 volgens mij.quote:Op zondag 9 december 2012 22:31 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Komt die nieuwe dansshow in de plaats van The Ultimate Dance Battle? Jammer, ik had graag Virgil als de HipHop Choreograaf willen zien.
quote:Op zondag 9 december 2012 22:31 schreef Cee het volgende:
Ene broer Jackson uit de USA kan daar over mee... eh.. nee.
Nooit geweten, maar idd: http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/entertainment/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2009/07_juli/entertainment/articles/27072009_Iwan_Paulowich_hartinfarct.xmlquote:Op zondag 9 december 2012 22:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Had Ivan geen hartinfarct gehad? Dacht dat je daarom wat minder van 'm hoorde (kan 't mis hebben)
Ik voel me speciaal dat ik het wel kan zeggen na alle liveshows. Maar Vivian vond ik beter.quote:Op zondag 9 december 2012 22:32 schreef leilab het volgende:
[..]
Absoluut niet, als je alle liveshows hebt gekeken kan je dit niet zeggen. Verdiende winnaar !
ik ook niet, maar wel gaaf om te zien hoe iemand zo kan groeien in een wedstrijdquote:Op zondag 9 december 2012 22:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit had ik echt nooit verwacht na z'n auditie.
Precies, als er een top 5 van optredens wordt gemaakt dit seizoen dan maakt hij van alle 5 deel uitquote:Op zondag 9 december 2012 22:32 schreef leilab het volgende:
[..]
Absoluut niet, als je alle liveshows hebt gekeken kan je dit niet zeggen. Verdiende winnaar !
Oh ja, dat weet ik niet, kan best zijn hoorquote:Op zondag 9 december 2012 22:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Anna Alicia is nu bij MTV in dienst toch?
Dat van Ivan wist ik weer niet.quote:Op zondag 9 december 2012 22:38 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Oh ja, dat weet ik niet, kan best zijn hoor
In korte stukjes van die shows van Isabelle zie ik wil meer kandidaten van SYTYCD langskomen. Isabelle pikt er gewoon uit wie ze wilquote:Op zondag 9 december 2012 22:36 schreef HalloLobbes het volgende:
Maar hoe is het eigenlijk met al die winnaars dan? Ivan, Els, Floris en Nina? Nina speelt de hoofdrol in Isabelles nieuwe dansshow. Floris heeft gedanst in die neppe, overhypte Nederlandse dansfilm. Ik ben benieuwd of wij überhaupt nog wat van Ivan hadden gehoord ook als hij geen hartinfarct zou hebben gehad. Ben benieuwd wat Fredje nog kan brengen. Maar, zeker met deze zware tijden is het uberhaupt zwaar voor een danser. Die Anna Alicia van vorig jaar was bv. al een professional maar moest noodgedwongen meedoen met SYTYCD en TUDB omdat er gewoon geen danswerk is.
quote:Op zondag 9 december 2012 22:50 schreef Symphonic het volgende:
Iedereen hier bedankt voor een gezellig seizoen SYTYCD
Els heeft met Jan nog een keer in SYTYCD gedanst. Mooie dans was dat.quote:Op zondag 9 december 2012 22:36 schreef HalloLobbes het volgende:
Maar hoe is het eigenlijk met al die winnaars dan? Ivan, Els, Floris en Nina? Nina speelt de hoofdrol in Isabelles nieuwe dansshow. Floris heeft gedanst in die neppe, overhypte Nederlandse dansfilm. Ik ben benieuwd of wij überhaupt nog wat van Ivan hadden gehoord ook als hij geen hartinfarct zou hebben gehad. Ben benieuwd wat Fredje nog kan brengen. Maar, zeker met deze zware tijden is het uberhaupt zwaar voor een danser. Die Anna Alicia van vorig jaar was bv. al een professional maar moest noodgedwongen meedoen met SYTYCD en TUDB omdat er gewoon geen danswerk is.
Ik vond het beter dan vorig jaar, bijna op gelijk niveau met twee jaar geleden (het topseizoen).quote:
Maar vooral eem leuk karakter.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:51 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Wat is Vivian een beeldschoon meisje zeg
Wat die ene zegt, vooral dr uitstraling.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:51 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Wat is Vivian een beeldschoon meisje zeg
Vind ik juist mooi bij vrouwen, van die lieve bambi ogen. Dichter op elkaar staande ogen vind ik mannenlijk en dommig ogen. Vind het echt een bloedmooi kind.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:03 schreef BzP het volgende:
[..]
Wat die ene zegt, vooral dr uitstraling.
Ik vind dr ogen best ver uit elkaar staan
Te dicht bij elkaar is ook lelijk en idd dommig hahaquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Vind ik juist mooi bij vrouwen, van die lieve bambi ogen. Dichter op elkaar staande ogen vind ik mannenlijk en dommig ogen. Vind het echt een bloedmooi kind.
quote:Op woensdag 12 december 2012 10:11 schreef BzP het volgende:
[..]
Te dicht bij elkaar is ook lelijk en idd dommig haha
Het moet gewoon goed zijn!
9 van de 10 keer walg ik van haar uiterlijk hahaquote:Op woensdag 12 december 2012 13:29 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
geil wijfmet die lekkere dicht bij elkaar staande ogen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |