quote:
Die Broadway iddquote:Op zondag 9 december 2012 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond hem zo niks na die broadway
Had Ivan geen hartinfarct gehad? Dacht dat je daarom wat minder van 'm hoorde (kan 't mis hebben)quote:Op zondag 9 december 2012 22:29 schreef HalloLobbes het volgende:
Fredje 1 en Vivian 2. Maar het moet zich allemaal nog uitwijzen wat betreft hun carriere. Ik herinner mij SYTYCD 1 nog. Daar won ook de meest ontwikkelde danser. Het was die Rus genaamd Ivan. De nummer 2 werd toen ook een allrounder, ene Timor. Van die Rus hoorde je later niks meer van en van Timor.... die heeft gedanst met ene broer en zus Jackson uit de USA. Tja, wel apart hoor.
en gewoon de allergrootste groei van allemaalquote:Op zondag 9 december 2012 22:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Zie je toch dat het een populariteitswedstrijd is. Fred heeft z'n uitstraling goed mee!
Een hartinfarct kan best vervelend zijn.quote:Op zondag 9 december 2012 22:29 schreef HalloLobbes het volgende:
Fredje 1 en Vivian 2. Maar het moet zich allemaal nog uitwijzen wat betreft hun carriere. Ik herinner mij SYTYCD 1 nog. Daar won ook de meest ontwikkelde danser. Het was die Rus genaamd Ivan. De nummer 2 werd toen ook een allrounder, ene Timor. Van die Rus hoorde je later niks meer van en van Timor.... die heeft gedanst met ene broer en zus Jackson uit de USA. Tja, wel apart hoor.
Het is leuk om op te vallen, maar daarna moet je inderdaad veel geluk hebben.quote:Op zondag 9 december 2012 22:29 schreef HalloLobbes het volgende:
Komt die nieuwe dansshow in de plaats van The Ultimate Dance Battle? Jammer, ik had graag Virgil als de HipHop Choreograaf willen zien.quote:Op zondag 9 december 2012 22:27 schreef Pheno het volgende:
En een volgende keer maar lkijken of die andere dansshow van RTL wat is. Al verwacht ik er veel minder van
Dit had ik echt nooit verwacht na z'n auditie.quote:Op zondag 9 december 2012 22:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en gewoon de allergrootste groei van allemaal
Had Jantje het toch goed gezien.quote:Op zondag 9 december 2012 22:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit had ik echt nooit verwacht na z'n auditie.
Absoluut niet, als je alle liveshows hebt gekeken kan je dit niet zeggen. Verdiende winnaar !quote:Op zondag 9 december 2012 22:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Zie je toch dat het een populariteitswedstrijd is. Fred heeft z'n uitstraling goed mee!
Die nieuwe dansshow is bij rtl4 volgens mij.quote:Op zondag 9 december 2012 22:31 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Komt die nieuwe dansshow in de plaats van The Ultimate Dance Battle? Jammer, ik had graag Virgil als de HipHop Choreograaf willen zien.
quote:Op zondag 9 december 2012 22:31 schreef Cee het volgende:
Ene broer Jackson uit de USA kan daar over mee... eh.. nee.
Nooit geweten, maar idd: http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/entertainment/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2009/07_juli/entertainment/articles/27072009_Iwan_Paulowich_hartinfarct.xmlquote:Op zondag 9 december 2012 22:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Had Ivan geen hartinfarct gehad? Dacht dat je daarom wat minder van 'm hoorde (kan 't mis hebben)
Ik voel me speciaal dat ik het wel kan zeggen na alle liveshows. Maar Vivian vond ik beter.quote:Op zondag 9 december 2012 22:32 schreef leilab het volgende:
[..]
Absoluut niet, als je alle liveshows hebt gekeken kan je dit niet zeggen. Verdiende winnaar !
ik ook niet, maar wel gaaf om te zien hoe iemand zo kan groeien in een wedstrijdquote:Op zondag 9 december 2012 22:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit had ik echt nooit verwacht na z'n auditie.
Precies, als er een top 5 van optredens wordt gemaakt dit seizoen dan maakt hij van alle 5 deel uitquote:Op zondag 9 december 2012 22:32 schreef leilab het volgende:
[..]
Absoluut niet, als je alle liveshows hebt gekeken kan je dit niet zeggen. Verdiende winnaar !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |