Dat was ze voor mij heel lang ook... en ik zou het nog steeds niet erg vinden.... maar wat Fred in alle liveshows heeft laten zien maakt net wat meer indruk op mequote:
Eens!quote:Op zondag 9 december 2012 22:07 schreef HalloLobbes het volgende:
Ik hoop Vivian vs. Frederic. Dat is de meest veelzijdige vs de meest ontwikkelde danser.
ja dat is ook zo...quote:Op zondag 9 december 2012 22:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was ze voor mij heel lang ook... en ik zou het nog steeds niet erg vinden.... maar wat Fred in alle liveshows heeft laten zien maakt net wat meer indruk op me
Ja, SYTYCD heeft er sowieso wel een handje van om een term helemaal dood te maken. Net als "new kid on the block"quote:Op zondag 9 december 2012 22:13 schreef TheVulture het volgende:
Dat "The Greatest Show on Earth" komt wel mijn neus uit
Had ze ook. In het begin was iedereen tegen Kalila (kwam mede door haar eigen gedrag in de voorbereiding) .quote:
ze is zeker gegroeid, en ook een zeker een prettiger persoon gewordenquote:Op zondag 9 december 2012 22:14 schreef Daph_ het volgende:
Kalila valt afVind wel dat ze onwijs is gegroeid als danser tijdens de liveshows, dat had ik niet verwacht tijdens bootcamp
is langs mij heen gegaan geloof ikquote:Op zondag 9 december 2012 22:15 schreef iFok. het volgende:
[..]
Had ze ook. In het begin was iedereen tegen Kalila (kwam mede door haar eigen gedrag in de voorbereiding) .
Vooral dat jaquote:Op zondag 9 december 2012 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze is zeker gegroeid, en ook een zeker een prettiger persoon geworden
Ze moest met iemand anders een choreo bedenken en uitvoeren. Dat lukte niet helemaal, en ze begon irritant te doen en te zeiken.quote:
Motorboating?quote:
Dat, vond dit helemaal niets.quote:Op zondag 9 december 2012 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Dit is natuurlijk een concept van niks... dit is alleen leuk als beiden dezelfde achtergrond hebben... had ze nog een mooie dans samen gegeven
Dendenquote:Op zondag 9 december 2012 22:18 schreef megamandy het volgende:
DenDen staat te kijken met een gezicht van "What the fuck was I just watching"
dat dacht iedereen die naar vivian keek, laat fred maar winnenquote:Op zondag 9 december 2012 22:18 schreef megamandy het volgende:
DenDen staat te kijken met een gezicht van "What the fuck was I just watching"
Dan had ie meer dan alleen bboy moeten zijnquote:Op zondag 9 december 2012 22:19 schreef iFok. het volgende:
[..]
DendenHij had er iets bijzonders van gemaakt.
Nee. Dat is zijn style en imago.quote:Op zondag 9 december 2012 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan had ie meer dan alleen bboy moeten zijn
Allrounder zijn heeft vaak wel geholpen om in de finale te staan, als in de laatste tweequote:
Gewoon motorboaten, dan draait ie weer.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |