Nou sorry hoor, maar hij slaat af en toe ook flink de plank mis De Christina Aguilera-wannabe styling van Celine vorige week?quote:Op zondag 6 november 2011 22:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hij heeft zeker mooie outfits het podium opgestuurd
quote:Op zondag 6 november 2011 22:34 schreef Crohnjurist het volgende:
Zo zagen jullie Laurant in een onderbroek
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 22:36 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar hij slaat af en toe ook flink de plank mis De Christina Aguilera-wannabe styling van Celine vorige week?
quote:Op zondag 6 november 2011 22:32 schreef Ewelina het volgende:
'De beste stylist die ik ken'
Hij is ook de enige?
Ik heb het geluid dan ook even uitgezet en een eigen muziekje opgezet.quote:
Ja hoe zou dat komen hequote:Op zondag 6 november 2011 22:40 schreef Daph_ het volgende:
Here we go![]()
(nog steeds raar dat ze dan wel aan komen rennen 20 seconden na die groeps choreo en dan de solo kleding aan hebben)
de groepschoreo is niet livequote:Op zondag 6 november 2011 22:40 schreef Daph_ het volgende:
Here we go![]()
(nog steeds raar dat ze dan wel aan komen rennen 20 seconden na die groeps choreo en dan de solo kleding aan hebben)
quote:Op zondag 6 november 2011 22:42 schreef loezzzje het volgende:
Is het 'de kijker heeft beslist of besloten' ?
Inderdaad, ziet er raar uit zoquote:Op zondag 6 november 2011 22:42 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ja maar toch! Ze hadden toch de show anders moeten indelen of zo!
quote:Op zondag 6 november 2011 22:43 schreef Daph_ het volgende:
Wat mij betreft maakt het nu niet zo veel meer uit wie er uit gaat bij de meiden
bij deze 3 niet nee..quote:Op zondag 6 november 2011 22:43 schreef Daph_ het volgende:
Wat mij betreft maakt het nu niet zo veel meer uit wie er uit gaat bij de meiden
link?quote:Op zondag 6 november 2011 22:43 schreef jcdragon het volgende:
Anna heeft van de meiden de meeste volgers op twitter.
Ik dacht altijd dat het besloten was maar bij sytycd zeggen ze altijd beslist.quote:Op zondag 6 november 2011 22:43 schreef Crohnjurist het volgende:
kan het niet allebei? Beslist is van beslissen en besloten van besluiten...
Als het zo is, logisch: ze deed al mee met TUDBquote:Op zondag 6 november 2011 22:43 schreef jcdragon het volgende:
Anna heeft van de meiden de meeste volgers op twitter.
quote:
Tenzij Meysam eruit ligtquote:Op zondag 6 november 2011 22:45 schreef Crohnjurist het volgende:
Arme Anthony, nou moet ie wel met een veel grotere dame dansen!
gelukkig niet, zo"n verbranding zal de studio platleggen. Dan hebben ze echt alles wel gehad.quote:
Check hun twitter account.quote:
Vorige week had ze duizend nog wat volgers en vandaag tweeduizend nog watquote:Op zondag 6 november 2011 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het zo is, logisch: ze deed al mee met TUDB
Dus had ze al een voorsprongquote:Op zondag 6 november 2011 22:46 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Check hun twitter account.
[..]
Vorige week had ze duizend nog wat volgers en vandaag tweeduizend nog wat
Gewoon twee meiden laten gaanquote:
Dat klopt.quote:Op zondag 6 november 2011 22:48 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Nee hoor, volgende week krijgt iedereen weer een nieuwe partner volgens mij
nee roembaquote:
Is al eens eerder geweest in een vorig seizoen.quote:
Virgil ?quote:Op zondag 6 november 2011 22:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is al eens eerder geweest in een vorig seizoen.
Dacht het wel ja.quote:
Technisch vandaag. Echt wel.quote:
Chico vind ik beter en gunde ik meerquote:
ja dat dus, het onmogelijke is gebeurdquote:Op zondag 6 november 2011 22:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Chico was een verassing toen ie eruit vloog dus dan zou Gianni eruit moeten gaan nu
Gianni vloog totaal onder m'n radar, dus wat dat betreft zou ik niet verb...quote:Op zondag 6 november 2011 22:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Chico was een verassing toen ie eruit vloog dus dan zou Gianni eruit moeten gaan nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |