Niet door Sedrig, die is al twintig keer uit de kast zo te zien.quote:
Nee hoor, die heeft daar een t-shirt voor nodigquote:Op zondag 6 november 2011 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet door Sedrig, die is al twintig keer uit de kast zo te zien.
Ah, die kan hij van een Belg lenen.quote:Op zondag 6 november 2011 20:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee hoor, die heeft daar een t-shirt voor nodig
Je stemt vanaf nu op de danser individueelquote:Op zondag 6 november 2011 20:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben zo bang dat Anna er vanavond uit vliegt... helemaal als ze met die natte wind moet dansen
Begon al te twijfelen over zijn gayheidquote:Op zondag 6 november 2011 20:55 schreef IbeBen het volgende:
Sedrig stond haar anders wel te humpen zojuist!
Nee, ze heeft ook een oud gezicht incl lichaam.quote:Op zondag 6 november 2011 20:55 schreef WillemijnB het volgende:
Is ze 24?! Ben ik heel erg lullig als ik zeg dat ik haar er oud uit vind zien voor iemand van 24?
Nee hoor dacht ik ook aan!quote:Op zondag 6 november 2011 20:55 schreef WillemijnB het volgende:
Is ze 24?! Ben ik heel erg lullig als ik zeg dat ik haar er oud uit vind zien voor iemand van 24?
Nee, ik dacht ook dat ze ouder was.quote:Op zondag 6 november 2011 20:55 schreef WillemijnB het volgende:
Komt door die wallen onder haar ogenquote:Op zondag 6 november 2011 20:55 schreef WillemijnB het volgende:
Nee hoor, is gewoon zo (dat ze ouder lijkt)quote:Op zondag 6 november 2011 20:55 schreef WillemijnB het volgende:
Ze zal al tena nodig hebben of zo.quote:Op zondag 6 november 2011 20:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja, dat is echt niet te overbruggen hoor
quote:Op zondag 6 november 2011 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet door Sedrig, die is al twintig keer uit de kast zo te zien.
6 jaarquote:Op zondag 6 november 2011 20:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja, dat is echt niet te overbruggen hoor
Springenquote:
quote:
quote:
quote:
Dat wordt de roe!quote:
quote:
Stiekem 42!quote:
En erg aanwezige mondplooien.quote:
Inderdaad, gelukkig welquote:Op zondag 6 november 2011 21:00 schreef mootie het volgende:
Zie je wel, Sedrig komt gewoon veel beter uit de verf met een goede partner.
quote:
nou dit bijvoorbeeld, waarom was deze choreo jazz?quote:Op zondag 6 november 2011 21:01 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor jazz (jazzballet, modern jazz, etc)
meer modern dan jazzquote:
Wie is Chicoquote:Op zondag 6 november 2011 21:03 schreef TheVulture het volgende:
Ze zijn bang voor het Chico-scenario bij Anna...
Dat komt omdat er al drie keer te weinig op Sedrig is gestemd. Maar ja, hoe harder je gaat roepen hoe goed iets wel niet is hier in Nederland, hoe minder stemmen je krijgtquote:Op zondag 6 november 2011 21:02 schreef livelink het volgende:
De jury probeert ons wel erg hard te overtuigen. Hoeft niet hoor, ik vond het sowieso wel erg mooi.
Ook favoriet in het tweede of derde seizoen.quote:
mordern jazz is het iddquote:Op zondag 6 november 2011 21:03 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
dus is het modern jazz?! Ik zie het verschil ook niet zo hoor!
Oke, maar die lag er snel uit ofzo?quote:Op zondag 6 november 2011 21:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook favoriet in het tweede of derde seizoen.
Vorig seizoen.quote:Op zondag 6 november 2011 21:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie ben jij? Ik heb jou hier nog noooooooit gezien.quote:Op zondag 6 november 2011 21:03 schreef Franneh het volgende:
Er gebeurd elke keer wel iets dat ik toch niet kan kijken of gewoon echt geen zin heb.Watsmetmijaan de heeend
Ik ben een vreemde.quote:Op zondag 6 november 2011 21:04 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Wie ben jij? Ik heb jou hier nog noooooooi gezien.
Hij was vorig seizoen een van de beste. En toen het publiek mocht bepalen ging hij eruitquote:
vorig jaarquote:Op zondag 6 november 2011 21:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jup, vorig jaar "topfavoriet", werd iedere keer over geroepen hoe goed hij was, en hij vloog er in de eerste week uit dat er per danser gestemd werd. Zorgde voor nogal wat ophefquote:Op zondag 6 november 2011 21:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oke, thanksquote:Op zondag 6 november 2011 21:05 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Hij was vorig seizoen een van de beste. En toen het publiek mocht bepalen ging hij eruit
Derde dan toch?quote:
Maar volgens mij stond hij niet zo vaak in de dfyl als Sedrig dit jaar.quote:Op zondag 6 november 2011 21:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jup, vorig jaar "topfavoriet", werd iedere keer over geroepen hoe goed hij was, en hij vloog er in de eerste week uit dat er per danser gestemd werd. Zorgde voor nogal wat ophef
Tranen bij Dennis, An en andere dansers. Wat een drama was datquote:Op zondag 6 november 2011 21:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jup, vorig jaar "topfavoriet", werd iedere keer over geroepen hoe goed hij was, en hij vloog er in de eerste week uit dat er per danser gestemd werd. Zorgde voor nogal wat ophef
Hup, naar Crediteuren/Debiteuren!quote:
Klopt.quote:Op zondag 6 november 2011 21:05 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Maar volgens mij stond hij niet zo vaak in de dfyl als Sedrig dit jaar.
Hmm, ik zit even denken wie daarvoor hadden gewonnen dan..quote:
Zijn we van die nepnegert inclusief matige muziek ook af.quote:
2e seizoen was Els de winnaar.quote:Op zondag 6 november 2011 21:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hmm, ik zit even denken wie daarvoor hadden gewonnen dan..
Ivan (Ivar?) en Els toch?quote:Op zondag 6 november 2011 21:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hmm, ik zit even denken wie daarvoor hadden gewonnen dan..
Op hoge temp wassen danquote:
ohjaquote:
die kunnen haar niet opvrolijkenquote:
Ze denkt dat ze nu met midgets mag werken.quote:
Is ze niet gewoon goed genomen?quote:Op zondag 6 november 2011 21:07 schreef Cee het volgende:
Isabelle heeft happy pills op, het kan niet anders.
Spacecake is good, mkay!quote:
quote:
Ja, maar dit is zeker niet slecht.quote:
Hij schiet tekort. En dat bedoel ik niet als matige grap over zijn lengte.quote:Op zondag 6 november 2011 21:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar dit is zeker niet slecht.
quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 21:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij schiet tekort. En dat bedoel ik niet als matige grap over zijn lengte.
quote:Op zondag 6 november 2011 21:12 schreef Pheno het volgende:
De memmen van An zijn groter dan de hoofden van de dansers.
quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 21:13 schreef WillemijnB het volgende:
"Marissa of die jongen of Isabelle". Lekker lullige ondertiteling!
De stagiar kan nog niet zo goed Engels.quote:Op zondag 6 november 2011 21:13 schreef Aspergermeisje het volgende:
The most credit- de meeste kritiek...
Klopt iets niet toch?
Ook een stagair, die eigenlijk voor Fries heeft geleerd.quote:Op zondag 6 november 2011 21:13 schreef WillemijnB het volgende:
't Is net het tegenovergestelde zelfs.quote:Op zondag 6 november 2011 21:13 schreef Aspergermeisje het volgende:
The most credit- de meeste kritiek...
Klopt iets niet toch?
Stond dat er serieus?quote:Op zondag 6 november 2011 21:13 schreef WillemijnB het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2011 21:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De stagiar kan nog niet zo goed Engels.
quote:Op zondag 6 november 2011 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook een stagair, die eigenlijk voor Fries heeft geleerd.
Ja dat stond erquote:Op zondag 6 november 2011 21:14 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Stond dat er serieus?ik zag het niet
Ik vermoed inmiddels bezuinigingen bij SYTYCD.quote:Op zondag 6 november 2011 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook een stagair, die eigenlijk voor Fries heeft geleerd.
Het wordt gerund door stagiaires en een hamster in een kooitje om de stroom op te wekken.quote:Op zondag 6 november 2011 21:15 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ik vermoed inmiddels bezuinigingen bij SYTYCD.
quote:Op zondag 6 november 2011 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het wordt gerund door stagiaires en een hamster in een kooitje om de stroom op te wekken.
quote:Op zondag 6 november 2011 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het wordt gerund door stagiaires en een hamster in een kooitje om de stroom op te wekken.
Anthony is 1m60quote:Op zondag 6 november 2011 21:16 schreef HalloLobbes het volgende:
Tjonge, hoe lang zijn Marissa en Anthony eigenlijk? Hebben ze soms de lengte van Hobbits.
Hamsters zijn erg veelzijdige creaturen.quote:Op zondag 6 november 2011 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Door Cee dus eigenlijk?quote:Op zondag 6 november 2011 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Max 1.20m dacht ik.quote:
ik vrees voor Anthony en Marissaquote:Op zondag 6 november 2011 21:18 schreef TheVulture het volgende:
Lastig om vanavond exits te voorspellen...
Ik gok op Celine. Van de mannen weet ik het nog niet.quote:
Ik denk toch echt Sedrig, hij krijgt nou eenmaal niet veel stemmen van de kijkersquote:Op zondag 6 november 2011 21:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik gok op Celine. Van de mannen weet ik het nog niet.
De elektriciën.quote:Op zondag 6 november 2011 21:18 schreef TheVulture het volgende:
Lastig om vanavond exits te voorspellen...
quote:
WAAR googelde je op?quote:Op zondag 6 november 2011 21:23 schreef roos85 het volgende:
wtf... was beetje aan het googlen, kom ik op een site waar toiletbrillen 150 doller kosten
Best goedkoop. Zoek maar eens op Japanse wcbrillenquote:Op zondag 6 november 2011 21:23 schreef roos85 het volgende:
wtf... was beetje aan het googlen, kom ik op een site waar toiletbrillen 150 doller kosten
wtf kind, volgende keer ga je gewoon ranja of spa blauw drinken als je uitgaat.quote:Op zondag 6 november 2011 21:23 schreef roos85 het volgende:
wtf... was beetje aan het googlen, kom ik op een site waar toiletbrillen 150 dollar kosten
Moederlijke adviezen van Ceequote:Op zondag 6 november 2011 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
wtf kind, volgende keer ga je gewoon ranja of spa blauw drinken als je uitgaat.
Nou ceeke tochquote:Op zondag 6 november 2011 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
wtf kind, volgende keer ga je gewoon ranja of spa blauw drinken als je uitgaat.
dankjequote:Op zondag 6 november 2011 21:26 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Van mij mag je zoveel zuipen als je wilt hoor, kind
Met tze bodie!quote:
Of gewoon leren drinken. Weten wat je grens is.quote:
ik hoef niet te leren drinken hoor, Brabanders kunnen dat van naturequote:Op zondag 6 november 2011 21:28 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Of gewoon leren drinken. Weten wat je grens is.
Ik zie er te weinig van. Stagiair speelt met alle knopjes op zijn camera.quote:
Gezellig, Brabanders en zachte gquote:Op zondag 6 november 2011 21:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik hoef niet te leren drinken hoor, Brabanders kunnen dat van nature![]()
weet mijn grens normaal heel goed hoor... ben nog gewoon naar huis gefietst dus zo dronken was ik niet
Dat klopt. Daarom zocht ze net op wcbrillen.quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie er te weinig van. Stagiair speelt met alle knopjes op zijn camera.
Oh! Nee dan snap ik hemquote:Op zondag 6 november 2011 21:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klopt. Daarom zocht ze net op wcbrillen.
daar zocht ik niet op, ik zocht op jazz cat en kwam toen dit plaatje tegen:quote:Op zondag 6 november 2011 21:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klopt. Daarom zocht ze net op wcbrillen.
quote:Op zondag 6 november 2011 21:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
daar zocht ik niet op, ik zocht op jazz cat en kwam toen dit plaatje tegen:
[ afbeelding ]
hij is wel
Of Memmens.quote:
Hij heeft de volkskrant gelezenquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Alleen mama appelsap.quote:Op zondag 6 november 2011 21:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
mag ik volgende keer wel drinken, mama Cee
Die kop van hem met die andere gast tegenover elkaar lekker gedesintereseerd met open mond kauwgom knauwend.quote:Op zondag 6 november 2011 21:35 schreef Pheno het volgende:
Die gast heeft ook echt geen reet te doen he. EN dat met heel wat reet
ON-MOGE-LIJKquote:
quote:
Tot op de seconde.quote:
of celinequote:
Die gast is echt zo wazigquote:Op zondag 6 november 2011 21:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Die kop van hem met die andere gast tegenover elkaar lekker gedesintereseerd met open mond kauwgom knauwend.
Zo veul ge wilt, Rôske.quote:Op zondag 6 november 2011 21:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
mag ik volgende keer wel drinken, mama Cee
quote:
Virgil missen is het zelfde als midden op de A2 staan tijdens spitsuur en het er nog levend vanaf brengen.quote:
N00bquote:
ik krijg het iedere keer voor elkaarquote:Op zondag 6 november 2011 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Virgil missen is het zelfde als midden op de A2 staan tijdens spitsuur en het er nog levend vanaf brengen.
Exactlyquote:Op zondag 6 november 2011 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Virgil missen is het zelfde als midden op de A2 staan tijdens spitsuur en het er nog levend vanaf brengen.
what the fuck het is marleenquote:
ik ookquote:Op zondag 6 november 2011 21:38 schreef Moelie het volgende:
[..]
ik ben ook heel blij met Meysam en Nina
Al sinds de eerste afleveringquote:
Das niet moeilijk, altijd file.quote:Op zondag 6 november 2011 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |