Jup, vorig jaar "topfavoriet", werd iedere keer over geroepen hoe goed hij was, en hij vloog er in de eerste week uit dat er per danser gestemd werd. Zorgde voor nogal wat ophefquote:Op zondag 6 november 2011 21:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook favoriet in het tweede of derde seizoen.
Oke, thanksquote:Op zondag 6 november 2011 21:05 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Hij was vorig seizoen een van de beste. En toen het publiek mocht bepalen ging hij eruit
Derde dan toch?quote:
Maar volgens mij stond hij niet zo vaak in de dfyl als Sedrig dit jaar.quote:Op zondag 6 november 2011 21:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jup, vorig jaar "topfavoriet", werd iedere keer over geroepen hoe goed hij was, en hij vloog er in de eerste week uit dat er per danser gestemd werd. Zorgde voor nogal wat ophef
Tranen bij Dennis, An en andere dansers. Wat een drama was datquote:Op zondag 6 november 2011 21:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jup, vorig jaar "topfavoriet", werd iedere keer over geroepen hoe goed hij was, en hij vloog er in de eerste week uit dat er per danser gestemd werd. Zorgde voor nogal wat ophef
Hup, naar Crediteuren/Debiteuren!quote:
Klopt.quote:Op zondag 6 november 2011 21:05 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Maar volgens mij stond hij niet zo vaak in de dfyl als Sedrig dit jaar.
Hmm, ik zit even denken wie daarvoor hadden gewonnen dan..quote:
Zijn we van die nepnegert inclusief matige muziek ook af.quote:
2e seizoen was Els de winnaar.quote:Op zondag 6 november 2011 21:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hmm, ik zit even denken wie daarvoor hadden gewonnen dan..
Ivan (Ivar?) en Els toch?quote:Op zondag 6 november 2011 21:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hmm, ik zit even denken wie daarvoor hadden gewonnen dan..
Op hoge temp wassen danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |