Niet door Sedrig, die is al twintig keer uit de kast zo te zien.quote:
Nee hoor, die heeft daar een t-shirt voor nodigquote:Op zondag 6 november 2011 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet door Sedrig, die is al twintig keer uit de kast zo te zien.
Ah, die kan hij van een Belg lenen.quote:Op zondag 6 november 2011 20:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee hoor, die heeft daar een t-shirt voor nodig
Je stemt vanaf nu op de danser individueelquote:Op zondag 6 november 2011 20:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben zo bang dat Anna er vanavond uit vliegt... helemaal als ze met die natte wind moet dansen
Begon al te twijfelen over zijn gayheidquote:Op zondag 6 november 2011 20:55 schreef IbeBen het volgende:
Sedrig stond haar anders wel te humpen zojuist!
Nee, ze heeft ook een oud gezicht incl lichaam.quote:Op zondag 6 november 2011 20:55 schreef WillemijnB het volgende:
Is ze 24?! Ben ik heel erg lullig als ik zeg dat ik haar er oud uit vind zien voor iemand van 24?
Nee hoor dacht ik ook aan!quote:Op zondag 6 november 2011 20:55 schreef WillemijnB het volgende:
Is ze 24?! Ben ik heel erg lullig als ik zeg dat ik haar er oud uit vind zien voor iemand van 24?
Nee, ik dacht ook dat ze ouder was.quote:Op zondag 6 november 2011 20:55 schreef WillemijnB het volgende:
Komt door die wallen onder haar ogenquote:Op zondag 6 november 2011 20:55 schreef WillemijnB het volgende:
Nee hoor, is gewoon zo (dat ze ouder lijkt)quote:Op zondag 6 november 2011 20:55 schreef WillemijnB het volgende:
Ze zal al tena nodig hebben of zo.quote:Op zondag 6 november 2011 20:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja, dat is echt niet te overbruggen hoor
quote:Op zondag 6 november 2011 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet door Sedrig, die is al twintig keer uit de kast zo te zien.
6 jaarquote:Op zondag 6 november 2011 20:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja, dat is echt niet te overbruggen hoor
Springenquote:
quote:
quote:
quote:
Dat wordt de roe!quote:
quote:
Stiekem 42!quote:
En erg aanwezige mondplooien.quote:
Inderdaad, gelukkig welquote:Op zondag 6 november 2011 21:00 schreef mootie het volgende:
Zie je wel, Sedrig komt gewoon veel beter uit de verf met een goede partner.
quote:
nou dit bijvoorbeeld, waarom was deze choreo jazz?quote:Op zondag 6 november 2011 21:01 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor jazz (jazzballet, modern jazz, etc)
meer modern dan jazzquote:
Wie is Chicoquote:Op zondag 6 november 2011 21:03 schreef TheVulture het volgende:
Ze zijn bang voor het Chico-scenario bij Anna...
Dat komt omdat er al drie keer te weinig op Sedrig is gestemd. Maar ja, hoe harder je gaat roepen hoe goed iets wel niet is hier in Nederland, hoe minder stemmen je krijgtquote:Op zondag 6 november 2011 21:02 schreef livelink het volgende:
De jury probeert ons wel erg hard te overtuigen. Hoeft niet hoor, ik vond het sowieso wel erg mooi.
Ook favoriet in het tweede of derde seizoen.quote:
mordern jazz is het iddquote:Op zondag 6 november 2011 21:03 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
dus is het modern jazz?! Ik zie het verschil ook niet zo hoor!
Oke, maar die lag er snel uit ofzo?quote:Op zondag 6 november 2011 21:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook favoriet in het tweede of derde seizoen.
Vorig seizoen.quote:Op zondag 6 november 2011 21:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie ben jij? Ik heb jou hier nog noooooooit gezien.quote:Op zondag 6 november 2011 21:03 schreef Franneh het volgende:
Er gebeurd elke keer wel iets dat ik toch niet kan kijken of gewoon echt geen zin heb.Watsmetmijaan de heeend
Ik ben een vreemde.quote:Op zondag 6 november 2011 21:04 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Wie ben jij? Ik heb jou hier nog noooooooi gezien.
Hij was vorig seizoen een van de beste. En toen het publiek mocht bepalen ging hij eruitquote:
vorig jaarquote:Op zondag 6 november 2011 21:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |