Niet. Want Virgil mag geen choreo's maken.quote:Op zondag 6 november 2011 20:49 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Zeker weten. Maar SYTYCD laat dus nu ook Caggie choreo's maken. Ben benieuwd hoe die choreo's er gaan uitzien als onze Virgil die gaat maken...
quote:Op zondag 6 november 2011 20:49 schreef Pheno het volgende:
Nou jammie, gepureerde tyfussoep van Unox. Er mag geen balletje vlees meer inzitten
Virgil laten ze dat echt niet doenquote:Op zondag 6 november 2011 20:49 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Zeker weten. Maar SYTYCD laat dus nu ook Caggie choreo's maken. Ben benieuwd hoe die choreo's er gaan uitzien als onze Virgil die gaat maken...
Unox speelt in op het Geert-Wilders gevoel.quote:Op zondag 6 november 2011 20:50 schreef frien het volgende:
Ik snap die reclame van de unox niet.... Ik wil me toch juist in China wagen als ik Chinese soep eet???
Ja zie je, ik heb dat gevoel niet.quote:Op zondag 6 november 2011 20:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Unox speelt in op het Geert-Wilders gevoel.
quote:Op zondag 6 november 2011 20:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Niet. Want Virgil mag geen choreo's maken.
quote:Op zondag 6 november 2011 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Virgil laten ze dat echt niet doenDan komt er een spandoek met virgildamaninfat@hotmail.com
Ik neem die van Struik. Een stuk gevulder! Ik heb niet altijd tijd om soep te gaan maken. AL ga ik deze week nog pompoensoep in elkaar brouwen.quote:
Tabatha!quote:
Jaquote:Op zondag 6 november 2011 20:43 schreef Chuphinh het volgende:
stel dat die rus je vrouw zou zijn en dat je elke dag naar haar stem moest luisteren. Stel.
Niemand kan tippen aan Tabatha. Wie neemt een kale kapper nou serieus...quote:Op zondag 6 november 2011 20:52 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Je hebt ook een amerikaanse versie. Het lijkt me dus weer zo'n rip off programma.
Het is ook een rip off... de Amerikaanse versie is hilarischquote:Op zondag 6 november 2011 20:52 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Je hebt ook een amerikaanse versie. Het lijkt me dus weer zo'n rip off programma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |