jaa, zonder spelfouten was het ook nog.. echt te bizar gewoonquote:Op zondag 6 november 2011 20:36 schreef IbeBen het volgende:
[..]Dat doe ik ook altijd, dat smsen! Wonder boven wonder meestal nog zonder spelfouten ook
het knalde wel even binnenquote:Op zondag 6 november 2011 20:39 schreef Cee het volgende:
Ik dacht wat is die herrie in m'n kamer, doet RTL5 het ineens weer.
quote:Op zondag 6 november 2011 20:39 schreef Pheno het volgende:
35 minuten verder, eerste dans. New record!
quote:Op zondag 6 november 2011 20:35 schreef Cee het volgende:
Als dit de 3 minuten zijn die Jantje beloofde via Twitter, wil ik 'm in bed.
Het was jij!quote:Op zondag 6 november 2011 20:36 schreef Fipotje het volgende:
Echt he, eerste keer dat ik eens een keer denk laat ik so you think is kijken krijgen we dit
Mwoah, ik heb het idee dit al een keer te hebben gezien.quote:Op zondag 6 november 2011 20:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Hiphop Lyrical altijd erg tof
Ik ook! En vooral van Vincent Vianen!quote:Op zondag 6 november 2011 20:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Hiphop Lyrical altijd erg tof
ditquote:Op zondag 6 november 2011 20:40 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ik ook! En vooral van Vincent Vianen!
hij moet echt Shaker vervangen in TUDBquote:Op zondag 6 november 2011 20:40 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ik ook! En vooral van Vincent Vianen!
we have a winnerquote:Op zondag 6 november 2011 20:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
hij moet echt Shaker vervangen in TUDB
no pleasequote:
Wacht. Jouw buurvrouw belde jou daarover op?quote:Op zondag 6 november 2011 20:42 schreef WillemijnB het volgende:
De buurvrouw die net aan de telefoon hing schrok zich rot van mijn tv die weer aansprong.
Die hebben betaald voor zendtijdquote:
Nee, die had ik toevallig net aan de telefoon. Zó hard staat mijn tv nu ook weer niet.quote:Op zondag 6 november 2011 20:42 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Wacht. Jouw buurvrouw belde jou daarover op?
Maak me gek!quote:Op zondag 6 november 2011 20:43 schreef Chuphinh het volgende:
stel dat die rus je vrouw zou zijn en dat je elke dag naar haar stem moest luisteren. Stel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |