Ik zap over en zie Kanye met een geniale mohawk-muts.quote:Op zondag 6 november 2011 20:27 schreef Esje-lief het volgende:
Ik zit nu ff bij MTV... Laat ff weten als het weer begonnen is.. Gerne..
quote:Op zondag 6 november 2011 20:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"De Verlaten piemel, mijn doos werd zwart"
quote:Op zondag 6 november 2011 20:29 schreef Pheno het volgende:
Shaker wilde alleen maar een choreo, nu staat hij met een heggenschaar bij de stroomkabel.
Is jason durulo ietsquote:Op zondag 6 november 2011 20:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zap over en zie Kanye met een geniale mohawk-muts.
Eerder het Verlaten Lid dan, om even in stijl te blijvenquote:Op zondag 6 november 2011 20:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"De Verlaten piemel, mijn doos werd zwart"
Ik wacht nog wel even, anders mis ik teveel van 't geweldige commentaar hier.quote:Op zondag 6 november 2011 20:29 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ik zou het er op wagen. Lekker ruig.
Aalsmeer volgens mij...quote:Op zondag 6 november 2011 20:24 schreef Cee het volgende:
Ergens in Hilversum staan er nu 2 zich uit te sloven op iets waar ze dagenlang op geoefend hebben en een handjevol mensen kijkt ernaar.
quote:Op zondag 6 november 2011 20:30 schreef Pheno het volgende:
Maar echt, eerst een twintig minuten slap gelid en nu tien minuten beeld op zwart?
Nog erger.quote:
twitter:chiaramusical twitterde op zondag 06-11-2011 om 20:25:28Zit je #sytycd te kijken valt ineens je beeld weg en word het groen zou dat iets te maken hebben met première #wicked @WickedNL reageer retweet
Vergeet de cameraman nietquote:Op zondag 6 november 2011 20:31 schreef frien het volgende:
Ze moeten die technici daar echt ontslaan, tis elke week wel wat... Studiogeluid staat al aan na een reclameblok maar nog geen uitzending, so you think you can dance geluidje starten als Dennis nog aan het praten is... en nu een totale blackout? I smell treason!
Ze moeten de stagair eerst opzoeken in het donker.quote:Op zondag 6 november 2011 20:30 schreef Pheno het volgende:
Maar echt, eerst een twintig minuten slap gelid en nu tien minuten beeld op zwart?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |