Whooooh sorry, ik zie 't nu pas.quote:Op zondag 6 november 2011 20:15 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Dat weet ikEr stond GTMA
Great Thinks Mind Alike?
quote:Op zondag 6 november 2011 20:18 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Whooooh sorry, ik zie 't nu pas.Ik moet ook geen tien dingen tegelijk willen doen, dan krijg je dit.
quote:Op zondag 6 november 2011 20:18 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
weet niet eens hoe ik thuisgekomen ben
Kan me er iets bij voorstellenquote:Op zondag 6 november 2011 20:17 schreef Ewelina het volgende:
Ai, Juvat is niet heel blij met Celine.
nou dat niet volgens mij... maar heb echt geen idee.... echt heeel ergquote:Op zondag 6 november 2011 20:18 schreef IbeBen het volgende:
[..]Misschien heeft iemand je wel thuisgebracht
Zoals ik in het vorige topic zei: livelink heeft 'r in de droogtrommel gestopt samen met haar was.quote:Op zondag 6 november 2011 20:18 schreef henkde_j het volgende:
Waarom hebben ze haar stem vervormd. Mag ze niet herkend worden?
Ach, volgens mij had de helft het niet eens doorquote:Op zondag 6 november 2011 20:18 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Whooooh sorry, ik zie 't nu pas.Ik moet ook geen 10 dingen tegelijk willen doen, dan krijg je dit.
Loop je nog gemakkelijk?quote:Op zondag 6 november 2011 20:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
nou dat niet volgens mij... maar heb echt geen idee.... echt heeel erg
Dan wordt de spanning groter. Volgens de stagiar dan.quote:Op zondag 6 november 2011 20:19 schreef mootie het volgende:
Waarom die hoge hoed... Er zit toch maar 1 kaartje in.
Ach, /carequote:Op zondag 6 november 2011 20:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
nou dat niet volgens mij... maar heb echt geen idee.... echt heeel erg
dan valt het wel meequote:
Om het spannend te makenquote:Op zondag 6 november 2011 20:19 schreef mootie het volgende:
Waarom die hoge hoed... Er zit toch maar 1 kaartje in.
Ach ja, het kan er nooit slechter uitkomen dan dat het er in ging.quote:Op zondag 6 november 2011 20:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Zoals ik in het vorige topic zei: livelink heeft 'r in de droogtrommel gestopt samen met haar was.
Je tikt nog wel begrijpelijkquote:
Je zal ook maar een week naar die stem moeten luisteren @@quote:Op zondag 6 november 2011 20:17 schreef Ewelina het volgende:
Ai, Juvat is niet heel blij met Celine.
het was errrug gezellig, beetje te eigenlijk... nee, is zeker niet elke week zo, vind dat echt verschrikkelijk om dingen niet meer te kunnen herinnerenquote:Op zondag 6 november 2011 20:20 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ach, /careAls het maar gezellig was toch?
En zolang het niet iedere week zo is
quote:Op zondag 6 november 2011 20:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Je zal ook maar een week naar die stem moeten luisteren @@
Doet ze dat niet continu dan?quote:
Ultrasoon.quote:
whut?? wat deed ie daar dan?quote:Op zondag 6 november 2011 20:21 schreef WillemijnB het volgende:
Oh Shaker! Die zag ik van de week bij één of ander vaag kinderprogramma.
quote:Op zondag 6 november 2011 20:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dan wordt de spanning groter. Volgens de stagiar dan.
quote:
*proest*quote:Op zondag 6 november 2011 20:21 schreef Esje-lief het volgende:
[..]
Dan krijgt zij een zware negerstem
Heeft die gast ook helium op?quote:
Je weet tenminste nog dat het gezellig wasquote:Op zondag 6 november 2011 20:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
het was errrug gezellig, beetje te eigenlijk... nee, is zeker niet elke week zo, vind dat echt verschrikkelijk om dingen niet meer te kunnen herinneren
quote:
ben allen het laatste uur kwijtquote:Op zondag 6 november 2011 20:22 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Je weet tenminste nog dat het gezellig wasStel dat je dat zelfs was vergeten/had verzopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |