Niet door Sedrig, die is al twintig keer uit de kast zo te zien.quote:
Nee hoor, die heeft daar een t-shirt voor nodigquote:Op zondag 6 november 2011 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet door Sedrig, die is al twintig keer uit de kast zo te zien.
Ah, die kan hij van een Belg lenen.quote:Op zondag 6 november 2011 20:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee hoor, die heeft daar een t-shirt voor nodig
Je stemt vanaf nu op de danser individueelquote:Op zondag 6 november 2011 20:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben zo bang dat Anna er vanavond uit vliegt... helemaal als ze met die natte wind moet dansen
Begon al te twijfelen over zijn gayheidquote:Op zondag 6 november 2011 20:55 schreef IbeBen het volgende:
Sedrig stond haar anders wel te humpen zojuist!
Nee, ze heeft ook een oud gezicht incl lichaam.quote:Op zondag 6 november 2011 20:55 schreef WillemijnB het volgende:
Is ze 24?! Ben ik heel erg lullig als ik zeg dat ik haar er oud uit vind zien voor iemand van 24?
Nee hoor dacht ik ook aan!quote:Op zondag 6 november 2011 20:55 schreef WillemijnB het volgende:
Is ze 24?! Ben ik heel erg lullig als ik zeg dat ik haar er oud uit vind zien voor iemand van 24?
Nee, ik dacht ook dat ze ouder was.quote:Op zondag 6 november 2011 20:55 schreef WillemijnB het volgende:
Komt door die wallen onder haar ogenquote:Op zondag 6 november 2011 20:55 schreef WillemijnB het volgende:
Nee hoor, is gewoon zo (dat ze ouder lijkt)quote:Op zondag 6 november 2011 20:55 schreef WillemijnB het volgende:
Ze zal al tena nodig hebben of zo.quote:Op zondag 6 november 2011 20:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja, dat is echt niet te overbruggen hoor
quote:Op zondag 6 november 2011 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet door Sedrig, die is al twintig keer uit de kast zo te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |