quote:Op zondag 6 november 2011 22:19 schreef loezzzje het volgende:
Hallo? Waarom zegt niemand SedrigKom op, Meysam is 100x beter!
QFTquote:Op zondag 6 november 2011 22:19 schreef Cee het volgende:
Ze zeggen Meysam maar ze bedoelen natuurlijk "die gast wiens naam we noemen en waarbij we hopen dat jullie daar zo van schrikken dat jullie massaal op hem gaan stemmen."
Ik hoopte dat ze bedoelden: "We noemen een naam waarvan we toch zeker weten dat het publiek er massaal op stemt."quote:Op zondag 6 november 2011 22:19 schreef Cee het volgende:
Ze zeggen Meysam maar ze bedoelen natuurlijk "die gast wiens naam we noemen en waarbij we hopen dat jullie daar zo van schrikken dat jullie massaal op hem gaan stemmen."
Gaat om populariteit hequote:Op zondag 6 november 2011 22:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vond Sedrig vanavond eigenlijk beter...
Dat is me nogal een uitspraak @@quote:Op zondag 6 november 2011 22:19 schreef loezzzje het volgende:
Hallo? Waarom zegt niemand SedrigKom op, Meysam is 100x beter!
quote:Op zondag 6 november 2011 22:19 schreef Moelie het volgende:
Meysam moet blijven, hij moet de choreo van Rinusnog dansen
Ja maar in het geheel is Meysam beter. Sedrig zat niet voor niks 3x in de DFYL.quote:Op zondag 6 november 2011 22:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vond Sedrig vanavond eigenlijk beter...
Ik denk dat Meysam ook wel wat betere partners had.quote:Op zondag 6 november 2011 22:21 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja maar in het geheel is Meysam beter. Sedrig zat niet voor niks 3x in de DFYL.
Dankzij de stemmers, de jury dacht er anders over.quote:Op zondag 6 november 2011 22:21 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja maar in het geheel is Meysam beter. Sedrig zat niet voor niks 3x in de DFYL.
Ja, het is ook een kwestie van geluk dan natuurlijk.quote:Op zondag 6 november 2011 22:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik denk dat Meysam ook wel wat betere partners had.
jep zie bij chicoquote:
Geen idee hoor, maar omdat dat wellicht makkelijk danst?quote:Op zondag 6 november 2011 22:24 schreef loezzzje het volgende:
Ik vraag me altijd af waarom die vrouwen van die wazige kleren aan doen waar je de onderbroeken bij ziet als ze dansen. Is dat een trend?
Gianni of Annaquote:
Je kunt toch ook zo'n kort broekje aantrekken. Hun hebben altijd van die halve nachtjaponnen aan.quote:Op zondag 6 november 2011 22:25 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Geen idee hoor, maar omdat dat wellicht makkelijk danst?
Volgens mij dragen ze die eronder.quote:Op zondag 6 november 2011 22:26 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Je kunt toch ook zo'n kort broekje aantrekken. Hun hebben altijd van die halve nachtjaponnen aan.
Zij hebben toch ook regelmatig shorts aan?quote:Op zondag 6 november 2011 22:26 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Je kunt toch ook zo'n kort broekje aantrekken. Hun hebben altijd van die halve nachtjaponnen aan.
Volgens mij is dit de enige keer dat ze zulke kleren in het openbaar aan kunnen. Wat Anna aan heeft, zo zou ik toch niet over straat gaanquote:
quote:Op zondag 6 november 2011 22:28 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de enige keer dat ze zulke kleren in het openbaar aan kunnen. Wat Anna aan heeft, zo zou ik toch niet over straat gaan
quote:Op zondag 6 november 2011 22:26 schreef loezzzje het volgende:
Je kunt toch ook zo'n kort broekje aantrekken. Hun Zij hebben altijd van die halve nachtjaponnen aan.
Ja, z'n zaak zit 500 meter van me vandaan.quote:Op zondag 6 november 2011 22:25 schreef loezzzje het volgende:
Is die kale kapper een tilburger? Ik hoor een accent
Hoeveel kost een knipbeurt bij die Pipo? 40 EU zeker ofzo?quote:Op zondag 6 november 2011 22:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, z'n zaak zit 500 meter van me vandaan.
Waar zit ie? Heb 15 jaar in tilburg gewoondquote:Op zondag 6 november 2011 22:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, z'n zaak zit 500 meter van me vandaan.
Nee dat niet maar af en toe had ik zoiets van, kun je nog minder aantrekken?quote:Op zondag 6 november 2011 22:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Zij hebben toch ook regelmatig shorts aan?
Het is nou niet zo dat ze alleen een slipdress dragen.
Hij heeft zeker mooie outfits het podium opgestuurdquote:Op zondag 6 november 2011 22:33 schreef WillemijnB het volgende:
Oh, nu zien we eindelijk welke hark verantwoordelijk is voor al die missers qua styling elke week.
Volgens mij valt het best mee. Ben er nog nooit geweest.quote:Op zondag 6 november 2011 22:32 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Hoeveel kost een knipbeurt bij die Pipo? 40 EU zeker ofzo?
Professor Gimbrèrelaan, centrum/West.quote:Op zondag 6 november 2011 22:33 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Waar zit ie? Heb 15 jaar in tilburg gewoond
Ja..quote:Op zondag 6 november 2011 22:34 schreef Crohnjurist het volgende:
Zo zagen jullie Laurant in een onderbroek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |