quote:Op zondag 6 november 2011 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Here we go again.... ik vind dat de jury gewoon een vinger in de pap moet houden
Ook al zijn al deze heren fantastische dansers
quote:Op zondag 6 november 2011 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Here we go again.... ik vind dat de jury gewoon een vinger in de pap moet houden
Dat had ik vorig jaar met Chicoquote:Op zondag 6 november 2011 22:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Gianni vloog totaal onder m'n radar, dus wat dat betreft zou ik niet verb...
oh. Kijk eens aan. Ik ben niet verbaasd.
In dit geval, tussen deze twee zou het een lastige keuze zijn. Maar goed, het is geen talentenshow, zoals geen enkele show bij RTL. Het is een SMS-show.quote:Op zondag 6 november 2011 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Dan had Meysam het veld moeten ruimen.quote:Op zondag 6 november 2011 22:52 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2011 22:53 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ik geloof er niet meer in dat Sedrig er uit gaat
dat zal wel niet..quote:Op zondag 6 november 2011 22:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]het kan écht niet dat hij de finale haalt heurr
Je zou het denken!quote:Op zondag 6 november 2011 22:54 schreef Daph_ het volgende:
Technisch een goede danser.quote:
Dat lijkt me niet hoorquote:Op zondag 6 november 2011 22:54 schreef Daph_ het volgende:
Mag het toch hopen van niet!quote:Op zondag 6 november 2011 22:54 schreef Daph_ het volgende:
He, Jamai heeft Idols gewonnen, I rest my casequote:Op zondag 6 november 2011 22:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
zeker terecht na zijn optreden van vandaag, maar Gianni is onterecht exit..
Ik was al lang bij dat Jim niet gewoon heeftquote:Op zondag 6 november 2011 22:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, Jamai heeft Idols gewonnen, I rest my case
Maar wie dan exit volgens jou Roosquote:Op zondag 6 november 2011 22:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
zeker terecht na zijn optreden van vandaag, maar Gianni is onterecht exit..
Ik keek even in de reclame van sytycd en zag ik ineens een streaker in beeld, ik denk wtf is dit nou weerquote:
quote:
Die is denk ik van deze 5 inderdaad de minste.... ook al heb ik persoonlijk helemaal niks met die Sedrigquote:Op zondag 6 november 2011 22:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan had Meysam het veld moeten ruimen.
een paar weken geleden was Meysam nog de favoriet van Danquote:Op zondag 6 november 2011 23:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die is denk ik van deze 5 inderdaad de minste.... ook al heb ik persoonlijk helemaal niks met die Sedrig
Maar hij had nog nooit een dfyl gehad en zn solo was echt keigoed vandaag...quote:Op zondag 6 november 2011 23:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
goeie vraag, de mannen waren erg goed vandaag, had wel verwacht dat Anthony eruit zou gaan
weet ik, maar zo'n gevoel had ik..quote:Op zondag 6 november 2011 23:02 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Maar hij had nog nooit een dfyl gehad en zn solo was echt keigoed vandaag...
Haha oke! Hij is qua persoonlijkheid wel de stilste van de jongens. Echt een schokkende uitstraling heeft 'ie ook niet echt eigenlijk.quote:
Ik ook niet. Anthony & Meysam in de finalequote:Op zondag 6 november 2011 23:02 schreef livelink het volgende:Ik heb eigenlijk helemaal niks met Juvat
anthony is fucking hard, wat praat je poep dit dat?quote:Op zondag 6 november 2011 23:05 schreef Waiting_tables_in_Paris het volgende:
Bah @ vandaag.
Anthony & Celine dienden er uit te gaan.
En volgende week Juvat & Stefanie.
Waarom volgt de TV mijn masterplan niet? -_-
Waarom? Hij is technisch gewoon zwaar goed, ben ook geen fan van hem omdat hij van die gay shit doet... Maar eigenlijk is hij wel een van de bestequote:Op maandag 7 november 2011 07:30 schreef loezzzje het volgende:
Sedrig had er gewoon uit moeten gaan.
Omdat SYTYCD gaat over de meest favoriete danser en niet om de meest technisch goede danser! Ik vond ook dat Sedrig eruit had gemoeten. Hij is al weken niet de favoriet (van mij ook zeker niet) en ik vind het echt zonde dat Gianni nu naar huis moest!quote:Op maandag 7 november 2011 09:35 schreef Zweefkaak het volgende:
[..]
Waarom? Hij is technisch gewoon zwaar goed, ben ook geen fan van hem omdat hij van die gay shit doet... Maar eigenlijk is hij wel een van de beste
Dat geeft dus aan hoe hersenloos dit programma eigenlijk isquote:Op maandag 7 november 2011 10:33 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Omdat SYTYCD gaat over de meest favoriete danser en niet om de meest technisch goede danser! Ik vond ook dat Sedrig eruit had gemoeten. Hij is al weken niet de favoriet (van mij ook zeker niet) en ik vind het echt zonde dat Gianni nu naar huis moest!
Ik stem zelf ook niet! Ik kijk het programma om naar mooie dansen te kijken en die zijn er gelukkig genoegquote:Op maandag 7 november 2011 10:49 schreef Zweefkaak het volgende:
[..]
Dat geeft dus aan hoe hersenloos dit programma eigenlijk istoch kijken, maar ok
ik stem dan ook niet, geloof niet in de eerlijkheid ervan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |