quote:Op zondag 6 november 2011 20:53 schreef Maraca het volgende:
Oooh ja Angeli. Hoe kon ik die vergeten?
met angeli wilde ik bijna stoppen met kijken, dramatisch en irritant was dat zegquote:Op zondag 6 november 2011 20:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vond Angeli toch echt minder erg. Nou ja, ach, ik hoop op meer mannen in de volgende serie
Die vreet de hele Mac leeg hiernaquote:Op zondag 6 november 2011 20:55 schreef Cynix ® het volgende:
Ze lust nu wel een doosje Bisous de Negres.
hear hearquote:Op zondag 6 november 2011 20:56 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
met angeli wilde ik bijna stoppen met kijken, dramatisch en irritant was dat zeg
quote:
ik zie niks hoorquote:Op zondag 6 november 2011 20:57 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
IgoFIT I go®FIT
het is gezellig...preparty @Obese straks met zn allen kijken... yfrog.com/od4j2hpj
Deze sowiesoquote:Op zondag 6 november 2011 20:59 schreef Jojoortje het volgende:
Ben benieuwd hoeveel van de kandidaten na een jaar weer flink is aangekomen.
quote:Op zondag 6 november 2011 20:59 schreef mazaru het volgende:
Wendy van Dijk verdiend toch meer dan genoeg geld om te zorgen dat ze geen uitgroei zou hebben.
Misschien wil ze 'gewoon' lijken.quote:Op zondag 6 november 2011 20:59 schreef mazaru het volgende:
Wendy van Dijk verdiend toch meer dan genoeg geld om te zorgen dat ze geen uitgroei zou hebben.
Ik ook.quote:
Haha raar dat vrouwen hier altijd over zeurenquote:Op zondag 6 november 2011 20:59 schreef mazaru het volgende:
En vooral na het wegen... Ouch.quote:Op zondag 6 november 2011 21:01 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik vind het nogal grof gezegd van mensen die overduidelijk nooit op dat gewicht gezeten hebben.
quote:
Kan ze beter gewoon voor de camera met de deur open gaan zitten schijten. Veel doeltreffender.quote:
Het zijn gekleurde beelden die we zienquote:Op zondag 6 november 2011 21:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Zonder mopperen? Zit die stand erop?![]()
Als je goed luistert, hoor je dat ze haar een spiegel voorhouden over haar eigen gedrag. Ze zegt het over zichzelf, maar als een ander het zegt, wordt ze boos. Juist dat is goed, die spiegel.quote:Op zondag 6 november 2011 21:01 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik vind het nogal grof gezegd van mensen die overduidelijk nooit op dat gewicht gezeten hebben.
Is zo geknipt door de makers mensen. DAT DIT KAN IN NEDERLAND!quote:
Wat dacht jij dan?quote:Op zondag 6 november 2011 21:03 schreef Cynix ® het volgende:
Zijn de programma's allemaal tegelijk opgenomen?
Ja een jaar langquote:Op zondag 6 november 2011 21:03 schreef Cynix ® het volgende:
Dat is ook prima. Maar schoenmaker blijf bij je leest. Wendy doet presenteren, die man doet sporten en een spiegel voorhouden in zo'n geval (zij heeft een zelfbeeld van -50 ofzo) moet een andere deskundige doen.quote:Op zondag 6 november 2011 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als je goed luistert, hoor je dat ze haar een spiegel voorhouden over haar eigen gedrag. Ze zegt het over zichzelf, maar als een ander het zegt, wordt ze boos. Juist dat is goed, die spiegel.
En de volgende sessie is met Danny! Alsof ik het wist....quote:Op zondag 6 november 2011 21:02 schreef Arnold_fan het volgende:
Op die foto is Elly nog steeds de dikste. Ze moet meer met Danny trainen.
wat denk je zelf Einstein...quote:Op zondag 6 november 2011 21:03 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, dat ze ook steeds tegelijk trainen en zo. Ik wist niet dat ze gewoon alles met z'n 6-en doen.quote:
Is goedkoper om alles in 1x te doen lijkt me.quote:Op zondag 6 november 2011 21:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou ja, dat ze ook steeds tegelijk trainen en zo. Ik wist niet dat ze gewoon alles met z'n 6-en doen.
Die sterft denk ik binnen nu en de komende 5 jaar als hij zo dik blijftquote:Op zondag 6 november 2011 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe gaat het met peter beense? Zal hij ook eens meedoen?
Daar kan Marlies nog een punt aan zuigen.quote:
Owh god no! Maar niet iets dat transparant isquote:
Een rollade zit ook altijd strak ingepakt met strik...quote:Op zondag 6 november 2011 21:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ook nog zo'n mooi strikje op die slip...
Alsof het een cadeautje is
quote:Op zondag 6 november 2011 21:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Een rollade zit ook altijd strak ingepakt met strik...
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik geloof dat je boven de 25 nog steeds gewone obesitas hebt.quote:Op zondag 6 november 2011 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Morbide obesitas heb je bij een BMI vanaf 40. Zij had 42, toch? Wat lult Radmilo dan?
Ik heb er 1 aan de achterkantquote:Op zondag 6 november 2011 21:10 schreef Guanabana het volgende:
Alle damesslips hebben een strikje aan de voorkant toch? De mijne volgens mij wel.
Rij maar rustig mijn huisje voorbij.....quote:Op zondag 6 november 2011 21:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ook nog zo'n mooi strikje op die slip...
Alsof het een cadeautje is
Maar pas bij 25 heb je gewone obesitas. En vziw bij 40 morbide.quote:Op zondag 6 november 2011 21:10 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik geloof dat je boven de 25 nog steeds gewone obesitas hebt.
Iddquote:Op zondag 6 november 2011 21:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar pas bij 25 heb je gewone obesitas. En vziw bij 40 morbide.
Volgens mij is tussen de 25 en 30 ofzo overgewicht, en pas daarna obesitas.quote:Op zondag 6 november 2011 21:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar pas bij 25 heb je gewone obesitas. En vziw bij 40 morbide.
Truequote:Op zondag 6 november 2011 21:12 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
tanden? zoveel zaten er niet meer in hoor
Ja, ik zie het. Maar ook dat je bij 40 morbide obesitas hebt. Radmilo jokt, dus.quote:Op zondag 6 november 2011 21:12 schreef Moonwalk het volgende:
nee dat is overgewicht. vanaf 30 is obesitas
Lekker belangrijk, dr moet gewoon nog wel wat vanaf, morbide of nietquote:Op zondag 6 november 2011 21:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, ik zie het. Maar ook dat je bij 40 morbide obesitas hebt. Radmilo jokt, dus.
Man als ik 170 kilo was geweest en ik zag Wendy met haar 53 kilo voor de deur staan, zou ik de deur dichtsmijten.quote:Op zondag 6 november 2011 21:21 schreef hexje het volgende:
Wendy is de grote tegenvaller van dit programma.
Had liever Natasja Froger gehad. Of Nicolette van Dam desnoods. Die deed het ook wel leuk toen met de dikke kinderen.quote:Op zondag 6 november 2011 21:21 schreef hexje het volgende:
Wendy is de grote tegenvaller van dit programma.
Geen Natasjaaaaaaquote:Op zondag 6 november 2011 21:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Had liever Natasja Froger gehad. Of Nicolette van Dam desnoods. Die deed het ook wel leuk toen met de dikke kinderen.
Nicolette interesseert het in principe ook geen hol schat ik in, natasja misschien nog welquote:Op zondag 6 november 2011 21:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Had liever Natasja Froger gehad. Of Nicolette van Dam desnoods. Die deed het ook wel leuk toen met de dikke kinderen.
Natasja! Dan zit je nog maar net boven John Williams. De horror.quote:Op zondag 6 november 2011 21:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jep... toen ze veel dikker was kleedde ze zich vrolijk en nu is ze vrolijk en moet ze in het zwart om slanker te lijkenquote:
Irenequote:Op zondag 6 november 2011 21:24 schreef Guanabana het volgende:
Wie van RTL had het dan moeten doen? Irene Moors? Linda doet alleen de spelshows.
Langs de McDrive, want ze is toch niet het type om dik te wordenquote:Op zondag 6 november 2011 21:25 schreef Ronaldsen het volgende:
Wendy is echt aan het acteren in dit programma.
Na de opnames rijdt ze vol walging naar huis in haar BMW, nadat ze weer zoveel vet heeft moeten aanschouwen
Leg eens uitquote:Op zondag 6 november 2011 21:20 schreef hexje het volgende:
Ik ben blij dat ik uh.. dat ik uh weer iemand heb die dingen met me doet.
We weten allemaal wat hij bedoelt.
Gordon had dit moeten doen of Robert ten Brinkquote:Op zondag 6 november 2011 21:24 schreef Guanabana het volgende:
Wie van RTL had het dan moeten doen? Irene Moors? Linda doet alleen de spelshows.
denk het ookquote:Op zondag 6 november 2011 21:25 schreef Ronaldsen het volgende:
Wendy is echt aan het acteren in dit programma.
Na de opnames rijdt ze vol walging naar huis in haar BMW, nadat ze weer zoveel vet heeft moeten aanschouwen
Ja Gordonquote:Op zondag 6 november 2011 21:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gordon had dit moeten doen of Robert ten Brink
Geer en Goorquote:Op zondag 6 november 2011 21:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Gordon, maar hij zou het wel kunnen denk ik.quote:Op zondag 6 november 2011 21:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Verre van, gok ik. Weet niet hoeveel ze precies moest, maar ze weegt nog 112 kg.quote:Op zondag 6 november 2011 21:27 schreef hexje het volgende:
Heeft ze het nou gehaald? Ging even van mijn plek.
Zeker en ik denk dat ze het zonder hulp niet gaat redden tot de 70 kilo.quote:Op zondag 6 november 2011 21:27 schreef Cynix ® het volgende:
1.67 en dan 112 kg?
Knap, maar nog steeds een dikkerd met obesitas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
quote:Op zondag 6 november 2011 21:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeker en ik denk dat ze het zonder hulp niet gaat redden tot de 70 kilo.Dat denk ik ook niet, maar TV laat natuurlijk niet alles zien, en het een en ander kan aangedikt zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
//bigbrotherConfidence through competence
Dat klopt.quote:Op zondag 6 november 2011 21:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, maar TV laat natuurlijk niet alles zien, en het een en ander kan aangedikt zijn
//bigbrother
Om je te bescheuren, de hele tijd rotopmerkingen over de kandidaten en dan 5 minuten lang piepend op de grond liggen.....quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 21:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeker en ik denk dat ze het zonder hulp niet gaat redden tot de 70 kilo.Ze komt op mij over als iemand zonder doorzettingsvermogen, iemand die altijd de makkelijke weg kiest. Ik hoop dat dat nog verandert, maar ik ben er bang voor....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die laatste twee kandidaten zijn echt de missers......
Ik hou er vanquote:Op zondag 6 november 2011 21:29 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Om je te bescheuren, de hele tijd rotopmerkingen over de kandidaten en dan 5 minuten lang piepend op de grond liggen.....
Moet ze nog oppassen ook: iedereen wil er papier in stoppenquote:
Lolquote:Op zondag 6 november 2011 21:30 schreef Samson het volgende:
Ah, daardoor zitten er al haarscheurtjes in Droomvlucht
quote:Op zondag 6 november 2011 21:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Moet ze nog oppassen ook: iedereen wil er papier in stoppen
Ze klappen ook niet voor het gewicht maar voor wat ze is afgevallen. Dat is wel een applaus waard.quote:Op zondag 6 november 2011 21:27 schreef Adelante het volgende:
112 kilo bij 1,67m en iedereen klappen
klapveequote:Op zondag 6 november 2011 21:30 schreef hexje het volgende:
[..]
Ze klappen ook niet voor het gewicht maar voor wat ze is afgevallen. Dat is wel een applaus waard.
Maar ik denk dat er heel wat kandidaten uit wanhoop gelijk de hele koelkast leeg zouden eten.quote:
Leuke tv wordt dat.quote:Op zondag 6 november 2011 21:32 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Maar ik denk dat er heel wat kandidaten uit wanhoop gelijk de hele koelkast leeg zouden eten.
Gordon is zo'n ventquote:Op zondag 6 november 2011 21:33 schreef Samson het volgende:
dat programma met gordon is nu al 10x leuker
Iddquote:Op zondag 6 november 2011 21:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gordon is zo'n vent![]()
En hij is bi, wist ik niet.
Dat dan weer wel inderdaad. Wellicht minder leuk voor de kandidaten.quote:
Vind je? Ik heb meteen weggezapt, want alles waar Gordon in zit wekt kotsneigingen bij me op.quote:Op zondag 6 november 2011 21:33 schreef Samson het volgende:
dat programma met gordon is nu al 10x leuker
Absoluut niet.quote:Op zondag 6 november 2011 21:41 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb meteen weggezapt, want alles waar Gordon in zit wekt kotsneigingen bij me op.
De man is zooooooo vol van zichzelf, echt.
64 kilo afgevallen. Dat is wel knap ja. Maar ik zie aan al jouw berichten dat respect voor andere mensen bij jou ver te zoeken is.quote:Op zondag 6 november 2011 21:27 schreef Adelante het volgende:
112 kilo bij 1,67m en iedereen klappen
Dan moet-ie dus juist Obese presenteren.quote:Op zondag 6 november 2011 21:41 schreef Stout64 het volgende:
Vind je? Ik heb meteen weggezapt, want alles waar Gordon in zit wekt kotsneigingen bij me op.
Kansloosquote:Op zondag 6 november 2011 21:44 schreef Stout64 het volgende:
[..]
64 kilo afgevallen. Dat is wel knap ja. Maar ik zie aan al jouw berichten dat respect voor andere mensen bij jou ver te zoeken is.
Ik denk dat-ie weer gewoon als kandidaat meedoet.quote:Op zondag 6 november 2011 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Kan Danny het volgende seizoen niet presenteren? Hij geeft nu toch ook lezingen en zo?
Hij zou daar echt geknipt voor zijn jaquote:Op zondag 6 november 2011 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Kan Danny het volgende seizoen niet presenteren? Hij geeft nu toch ook lezingen en zo?
Ja knap, maar het is pas écht een prestatie als ze die laatste 45 kilo er ook nog af krijgt.quote:Op zondag 6 november 2011 21:44 schreef Stout64 het volgende:
64 kilo afgevallen. Dat is wel knap ja. Maar ik zie aan al jouw berichten dat respect voor andere mensen bij jou ver te zoeken is.
Goed idee, laten we rtl aanschrijven.quote:Op zondag 6 november 2011 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Gaat niet lukken, hij ligt niet bij Erland in bed....quote:Op zondag 6 november 2011 22:10 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Goed idee, laten we rtl aanschrijven.
Dit getuigt natuurlijk wél van respect.quote:Op zondag 6 november 2011 21:41 schreef Stout64 het volgende:
[..]
De man is zooooooo vol van zichzelf, echt.
Ieder mens verdient in beginsel respect, maar respect kun je verliezen... en daar heeft Gordon wat mij betreft lang geleden al voor gezorgd door zijn asociale opstelling richting bepaalde mensen.. Vandaar dus. Ik dacht ik leg het je even uit. Jammer dat dat nodig is, maar ja... doe je niets aan.quote:Op zondag 6 november 2011 22:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit getuigt natuurlijk wél van respect.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze mede-Yugo:
Verder jammer dat ze de 2 minst gemotiveerde mensen op het laatst laten zien. De andere 4 gun ik het van harte, en als Katelijn de operaties enzo heeft gehad dan wordt ze echt wel mooi.
[ Bericht 11% gewijzigd door Yuri_Boyka op 07-11-2011 01:29:56 ]If not now, then when.
Meid toch!quote:Op zondag 6 november 2011 23:41 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Ieder mens verdient in beginsel respect, maar respect kun je verliezen... en daar heeft Gordon wat mij betreft lang geleden al voor gezorgd door zijn asociale opstelling richting bepaalde mensen.. Vandaar dus. Ik dacht ik leg het je even uit. Jammer dat dat nodig is, maar ja... doe je niets aan.
alleen worden de kijkcijfers niet door haar behaald, maar door de kandidaten. Elke muts kan haar plek innemen. Wat doet zij dan wel niet? Ophalen, even praten. Klaar.quote:Op maandag 7 november 2011 07:25 schreef Samson het volgende:
Ik schat zo in dat Gordon een eerlijker mens is dan Wendy, hij lacht je in je gezicht uit, Wendy doet alsof ze betrokken is maar volgens mij gaat het haar echt enkel om de kijkcijfers.
Te gast bij Kwestie van Kiezen.quote:Op maandag 7 november 2011 11:23 schreef Probability het volgende:
Heeft Gordon een nieuw programma of was dat een grapske?
Nee, Wendy IS betrokken. Als je dat niet ziet dan heb je echt een probleem OF je kijkt ongelooflijk gekleurd. Wendy staat erom bekend dat ze enorm meeleeft met iedereen die aan haar programma's meedoet. daarom wordt zij ook steeds weer gevraagd om dat soort programma's te presenteren. Maar jij zult het ongetwijfeld beter weten.quote:Op maandag 7 november 2011 07:25 schreef Samson het volgende:
Ik schat zo in dat Gordon een eerlijker mens is dan Wendy, hij lacht je in je gezicht uit, Wendy doet alsof ze betrokken is maar volgens mij gaat het haar echt enkel om de kijkcijfers.
Volgens mij staat Wendy vooral bekend om haar betrokkenheid en medeleven met de grote baas bij RTLquote:Op maandag 7 november 2011 12:45 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Nee, Wendy IS betrokken. Als je dat niet ziet dan heb je echt een probleem OF je kijkt ongelooflijk gekleurd. Wendy staat erom bekend dat ze enorm meeleeft met iedereen die aan haar programma's meedoet. daarom wordt zij ook steeds weer gevraagd om dat soort programma's te presenteren. Maar jij zult het ongetwijfeld beter weten.
Wat jij zegt, dat mensen daar idd in trappen... dan doet Wendy toch iets goedquote:Op maandag 7 november 2011 12:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij staat Wendy vooral bekend om haar betrokkenheid en medeleven met de grote baas bij RTL
Ik denk best wel dat Wendy betrokken kan zijn. Maar in dit programma lijkt het alsof ze niet zo veel heeft met de deelnemers en zie je haar gewoon haar werk doen.quote:Op maandag 7 november 2011 12:45 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Nee, Wendy IS betrokken. Als je dat niet ziet dan heb je echt een probleem OF je kijkt ongelooflijk gekleurd. Wendy staat erom bekend dat ze enorm meeleeft met iedereen die aan haar programma's meedoet. daarom wordt zij ook steeds weer gevraagd om dat soort programma's te presenteren. Maar jij zult het ongetwijfeld beter weten.
En ik maar denken dat ze de baas bij RTL in bed had gelokt om programma's te mogen maken.quote:Op maandag 7 november 2011 12:45 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Ja, fokkers zoeken overal iets negatiefs achter. Dat weten we nu wel.quote:Op maandag 7 november 2011 21:24 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze de baas bij RTL in bed had gelokt om programma's te mogen maken.
Ze kijkt gewoon neer op deze mensen en ziet ze als luie, profiterende veelvraten met vetzucht.quote:Op maandag 7 november 2011 20:51 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik denk best wel dat Wendy betrokken kan zijn. Maar in dit programma lijkt het alsof ze niet zo veel heeft met de deelnemers en zie je haar gewoon haar werk doen.
Nou, dat geloof ik eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze kijkt gewoon neer op deze mensen en ziet ze als luie, profiterende veelvraten met vetzucht.
En mijn probleem is dat ik vind dat Wendy dat werk uberhaupt niet zo geweldig kan doen. Het is geen geweldige presentatrice in mijn ogen, dus haar gebrek aan interesse kan ze niet met capaciteit opvangen.quote:Op maandag 7 november 2011 20:51 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik denk best wel dat Wendy betrokken kan zijn. Maar in dit programma lijkt het alsof ze niet zo veel heeft met de deelnemers en zie je haar gewoon haar werk doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Vooral als er een jank- of omhelsmomentje te scoren is. Nou ja, dat is TV.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:41 schreef jcdragon het volgende:
Ik denk dat medewerkers de dagelijkse vlogs in de gaten houden. Als ze zien dat er iets niet goed gaat, dan geven ze Wendy een seintje en komt ze in actie.
Ja dat klinkt eigenlijk best aannemelijkquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:35 schreef RenRen- het volgende:
Moonwalk, ik dacht dat Wendy hun vlogs in de gaten hield. Daardoor 'ziet' ze ze wel.
Ze hadden die hele taart bij haar naar binnen moeten stouwen. Over leuke tv gesprokenquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:19 schreef eentwee het volgende:
Wendy is in elk geval lekker solidair met het niet eten van taart
Op de laatste dag laat ze haar before/after foto zien, trekt ze haar sumopak en masker uit en zegt 'Hebben jullie ook zo van het programma genoten ?'.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:47 schreef Samson het volgende:
Dat lijkt me een leuk concept voor een nieuw programma: mest Wendy vet. Iedere week moet ze minstens 2kg zijn aangekomen, anders moet ze voor straf 2 extra taarten eten. Kotsen is strafpunten. En dan verplicht steeds kleding kopen en janken dat ze ergens niet meer in past
dat dan weer nietquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:35 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Op de laatste dag laat ze haar before/after foto zien, trekt ze haar sumopak en masker uit en zegt 'Hebben jullie ook zo van het programma genoten ?'.
quote:
Radmilo soda, komt uit een oost europees land, en woont nu gelukkig hierquote:Op woensdag 9 november 2011 22:53 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik schrijf hier ook eventjes mee, heb hier nog niet mee gelezen dus sorry als ik misschien ook de opmerking plaats. Maar die man vind ik zon aparte manier van praten hebben die de vrouw begeleiddie bij het hotel op haar stond te wachten
Raar dat ze dat zelf niet had kunnen bedenken.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:09 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Radmilo soda, komt uit een oost europees land, en woont nu gelukkig hier
Welnee dat is gewoon de rauwe oostblokbrulquote:Op woensdag 9 november 2011 23:34 schreef kruidkoekje het volgende:
Daar was ik al achter ;-) heb het idee dat hij soms een erg negatieve stemklank heeft.
quote:Op donderdag 10 november 2011 00:35 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Welnee dat is gewoon de rauwe oostblokbrul![]()
" KmopjekannetGurl"
Lekker alles negatief uitleggen he. Geniet je er een beetje van, zo veilig vanachter je pctje?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:03 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Vooral als er een jank- of omhelsmomentje te scoren is. Nou ja, dat is TV.
newbiequote:Op donderdag 10 november 2011 03:41 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Lekker alles negatief uitleggen he. Geniet je er een beetje van, zo veilig vanachter je pctje?
Stoer man.
sorry hoor, maar ik heb ook een traantje gelaten af en toe... Hoezo zou wendy dat niet hebben? Zelf die oostblokker had er last van bij een aflevering...quote:Op donderdag 10 november 2011 06:55 schreef Cynix ® het volgende:
Geniet jij van die omhelzingen van Wendy met een dikkerd die ze nauwelijks kan kennen?
En van die geforceerde tranen nadat Wendy ze drie keer inpepert hoe mooi hun leven hád kunnen zijn?
Dat mag, maar van mij hoeft dat niet. Ik vind het goedkoop scoren. Dan zie ik nog liever échte emoties. Maar dat is misschien teveel gevraagd bij RTL. En ja, ik typ van achter mijn PC, geen behoefte om er live bij te zijn.
Ik bedoel dat Wendy er soms nogal op gericht lijkt te zijn de kandidaat te laten huilen.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:43 schreef resque het volgende:
sorry hoor, maar ik heb ook een traantje gelaten af en toe... Hoezo zou wendy dat niet hebben?
Wendy is meer een soort pestkop die mensen aan het huilen brengt met haar 'je had zo veel meer uit het leven kunnen halen!!!!!!!!!!!' dan een lieve meeleverquote:Op donderdag 10 november 2011 16:43 schreef resque het volgende:
[..]
sorry hoor, maar ik heb ook een traantje gelaten af en toe... Hoezo zou wendy dat niet hebben? Zelf die oostblokker had er last van bij een aflevering...
Ben het wel met je eens dat ze altijd zo: Wat zie je er goed uit blablabla... Maar ja wat moet ze anders zeggen, tering je bent nog steeds fokking dik?
Ze is dan ook zelf dik geweest:quote:Op donderdag 10 november 2011 23:32 schreef Merel1808 het volgende:
Ik ken Wendy niet, dus ik kan ook niet beoordelen of zij écht betrokken is of niet, maar ik zag dat eerder in dit topic Robert ten Brink aangehaald werd als goede presentator, en hem ken ik dan weer wel. Ik heb nog nooit zo'n botte lul meegemaakt als hij. Hij heeft totaal geen interesse in de mensen die in zijn programma zitten, lult maar gewoon wat er op de autocue staat, en heeft geen aandacht voor iets anders dan zijn eigen make-up.
TV vertekent ontzettend hoe iemand echt is, en ik heb het gevoel dat Wendy wel oprecht meeleeft met die 'dikkerds'.
Ach ze heeft wel een punt. Als je zo dik bent kun je veel dingen niet wat je anders wel kon, tja er even dik inwrijven zodat ze door heeft dat ze toch goed aan de slag moet met afvallen.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wendy is meer een soort pestkop die mensen aan het huilen brengt met haar 'je had zo veel meer uit het leven kunnen halen!!!!!!!!!!!' dan een lieve meelever
Waar dan?quote:
RTL4, om 20:00quote:Op zondag 13 november 2011 19:54 schreef Injetta het volgende:
[..]
Waar dan?
Ik zie het nergens staan....
Ach, die stomme upc.... Die geeft het niet aan, maar het is dus op rtl4 over 5 minuutjes.quote:Op zondag 13 november 2011 19:54 schreef Injetta het volgende:
[..]
Waar dan?
Ik zie het nergens staan....
Juni 2010 meldden ze zich aan werd net gezegd, dus toch wel een aantal maanden lijkt me.quote:Op zondag 13 november 2011 20:07 schreef Razztwizzle het volgende:
Hoeveel tijd zit er nou tussen het afvallen en deze uitzending?
Niet heel veel, omdat de uitzending vrij snel na de finale wordt uitgezonden.quote:Op zondag 13 november 2011 20:07 schreef Razztwizzle het volgende:
Paar weken schat ik.quote:Op zondag 13 november 2011 20:07 schreef Razztwizzle het volgende:
Kijk alleen Oprah zelf al! Die heeft áltijd begeleiding en toch is zij ook altijd aan het jojoën.quote:Op zondag 13 november 2011 20:10 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik hoop zo dat ze het er ook echt afhouden. Dat is het allermoeilijkst. Laatst een uitzending Oprah gezien over mensen die zo'n vergelijkbaar jaar hadden gehad, vol begeleiding etc. en die allemaal (!!) na 10 jaar weer op hun oude gewicht zaten. Ik wens de deelnemers aan Obese toe dat ze dat niet gebeurt.
Nee er is een soort geblaas op de achtergrond.quote:Op zondag 13 november 2011 20:17 schreef pleeborstel het volgende:
Slecht geluid, of ligt het aan mijn TV?
Nee, ik hoor ook een enorme ruis/lawaai op de achtergrondquote:Op zondag 13 november 2011 20:17 schreef pleeborstel het volgende:
Slecht geluid, of ligt het aan mijn TV?
Shit was me nog niet opgevallen nu ga ik er de hele tijd op lettenquote:Op zondag 13 november 2011 20:18 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nee, ik hoor ook een enorme ruis/lawaai op de achtergrond
Oprah heeft volgens mij de wil niet écht....quote:Op zondag 13 november 2011 20:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Kijk alleen Oprah zelf al! Die heeft áltijd begeleiding en toch is zij ook altijd aan het jojoën.
Mij ook nog niet totdat ik er op geattendeerd werdquote:Op zondag 13 november 2011 20:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Shit was me nog niet opgevallen nu ga ik er de hele tijd op letten
Echt genieten, dat zij gewoon haar eigen taal praatquote:Op zondag 13 november 2011 20:23 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik kom zelf ook uit brabant maar jezus wat een irritant accent
denk het ook jaquote:Op zondag 13 november 2011 20:29 schreef xFriendx het volgende:
Als deze slank is, is het best een lekker ding denk ik zo. Leuk gezichtje wel.
Ja dat wel, maar mijn schoonfamilie heeft ook zo'n accent misschien dat het dat isquote:Op zondag 13 november 2011 20:28 schreef lezzer het volgende:
[..]
Echt genieten, dat zij gewoon haar eigen taal praat
Ja joh, ik praat ook zo. Geef er niks omquote:Op zondag 13 november 2011 20:31 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar mijn schoonfamilie heeft ook zo'n accent misschien dat het dat is
Maar mensen uit het noorden vinden waarschijnlijkk dat ik precies zo praat
Ja, van de dames in ieder geval wel. Ook zij heeft een beetje wat Danny heeft, zoveel energie en plezier terug.quote:Op zondag 13 november 2011 20:43 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik vind angeli toch wel het allerbest uit de verf komen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |