klapveequote:Op zondag 6 november 2011 21:30 schreef hexje het volgende:
[..]
Ze klappen ook niet voor het gewicht maar voor wat ze is afgevallen. Dat is wel een applaus waard.
Maar ik denk dat er heel wat kandidaten uit wanhoop gelijk de hele koelkast leeg zouden eten.quote:
Leuke tv wordt dat.quote:Op zondag 6 november 2011 21:32 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Maar ik denk dat er heel wat kandidaten uit wanhoop gelijk de hele koelkast leeg zouden eten.
Gordon is zo'n ventquote:Op zondag 6 november 2011 21:33 schreef Samson het volgende:
dat programma met gordon is nu al 10x leuker
Iddquote:Op zondag 6 november 2011 21:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gordon is zo'n vent![]()
En hij is bi, wist ik niet.
Dat dan weer wel inderdaad. Wellicht minder leuk voor de kandidaten.quote:
Vind je? Ik heb meteen weggezapt, want alles waar Gordon in zit wekt kotsneigingen bij me op.quote:Op zondag 6 november 2011 21:33 schreef Samson het volgende:
dat programma met gordon is nu al 10x leuker
Absoluut niet.quote:Op zondag 6 november 2011 21:41 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb meteen weggezapt, want alles waar Gordon in zit wekt kotsneigingen bij me op.
De man is zooooooo vol van zichzelf, echt.
64 kilo afgevallen. Dat is wel knap ja. Maar ik zie aan al jouw berichten dat respect voor andere mensen bij jou ver te zoeken is.quote:Op zondag 6 november 2011 21:27 schreef Adelante het volgende:
112 kilo bij 1,67m en iedereen klappen
Dan moet-ie dus juist Obese presenteren.quote:Op zondag 6 november 2011 21:41 schreef Stout64 het volgende:
Vind je? Ik heb meteen weggezapt, want alles waar Gordon in zit wekt kotsneigingen bij me op.
Kansloosquote:Op zondag 6 november 2011 21:44 schreef Stout64 het volgende:
[..]
64 kilo afgevallen. Dat is wel knap ja. Maar ik zie aan al jouw berichten dat respect voor andere mensen bij jou ver te zoeken is.
Ik denk dat-ie weer gewoon als kandidaat meedoet.quote:Op zondag 6 november 2011 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Kan Danny het volgende seizoen niet presenteren? Hij geeft nu toch ook lezingen en zo?
Hij zou daar echt geknipt voor zijn jaquote:Op zondag 6 november 2011 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Kan Danny het volgende seizoen niet presenteren? Hij geeft nu toch ook lezingen en zo?
Ja knap, maar het is pas écht een prestatie als ze die laatste 45 kilo er ook nog af krijgt.quote:Op zondag 6 november 2011 21:44 schreef Stout64 het volgende:
64 kilo afgevallen. Dat is wel knap ja. Maar ik zie aan al jouw berichten dat respect voor andere mensen bij jou ver te zoeken is.
Goed idee, laten we rtl aanschrijven.quote:Op zondag 6 november 2011 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Gaat niet lukken, hij ligt niet bij Erland in bed....quote:Op zondag 6 november 2011 22:10 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Goed idee, laten we rtl aanschrijven.
Dit getuigt natuurlijk wél van respect.quote:Op zondag 6 november 2011 21:41 schreef Stout64 het volgende:
[..]
De man is zooooooo vol van zichzelf, echt.
Ieder mens verdient in beginsel respect, maar respect kun je verliezen... en daar heeft Gordon wat mij betreft lang geleden al voor gezorgd door zijn asociale opstelling richting bepaalde mensen.. Vandaar dus. Ik dacht ik leg het je even uit. Jammer dat dat nodig is, maar ja... doe je niets aan.quote:Op zondag 6 november 2011 22:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit getuigt natuurlijk wél van respect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |