denk het ookquote:Op zondag 6 november 2011 21:25 schreef Ronaldsen het volgende:
Wendy is echt aan het acteren in dit programma.
Na de opnames rijdt ze vol walging naar huis in haar BMW, nadat ze weer zoveel vet heeft moeten aanschouwen
Ja Gordonquote:Op zondag 6 november 2011 21:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gordon had dit moeten doen of Robert ten Brink
Geer en Goorquote:Op zondag 6 november 2011 21:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Gordon, maar hij zou het wel kunnen denk ik.quote:Op zondag 6 november 2011 21:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Verre van, gok ik. Weet niet hoeveel ze precies moest, maar ze weegt nog 112 kg.quote:Op zondag 6 november 2011 21:27 schreef hexje het volgende:
Heeft ze het nou gehaald? Ging even van mijn plek.
Zeker en ik denk dat ze het zonder hulp niet gaat redden tot de 70 kilo.quote:Op zondag 6 november 2011 21:27 schreef Cynix ® het volgende:
1.67 en dan 112 kg?
Knap, maar nog steeds een dikkerd met obesitas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
quote:Op zondag 6 november 2011 21:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeker en ik denk dat ze het zonder hulp niet gaat redden tot de 70 kilo.Dat denk ik ook niet, maar TV laat natuurlijk niet alles zien, en het een en ander kan aangedikt zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
//bigbrotherConfidence through competence
Dat klopt.quote:Op zondag 6 november 2011 21:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, maar TV laat natuurlijk niet alles zien, en het een en ander kan aangedikt zijn
//bigbrother
Om je te bescheuren, de hele tijd rotopmerkingen over de kandidaten en dan 5 minuten lang piepend op de grond liggen.....quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 21:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeker en ik denk dat ze het zonder hulp niet gaat redden tot de 70 kilo.Ze komt op mij over als iemand zonder doorzettingsvermogen, iemand die altijd de makkelijke weg kiest. Ik hoop dat dat nog verandert, maar ik ben er bang voor....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die laatste twee kandidaten zijn echt de missers......
Ik hou er vanquote:Op zondag 6 november 2011 21:29 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Om je te bescheuren, de hele tijd rotopmerkingen over de kandidaten en dan 5 minuten lang piepend op de grond liggen.....
Moet ze nog oppassen ook: iedereen wil er papier in stoppenquote:
Lolquote:Op zondag 6 november 2011 21:30 schreef Samson het volgende:
Ah, daardoor zitten er al haarscheurtjes in Droomvlucht
quote:Op zondag 6 november 2011 21:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Moet ze nog oppassen ook: iedereen wil er papier in stoppen
Ze klappen ook niet voor het gewicht maar voor wat ze is afgevallen. Dat is wel een applaus waard.quote:Op zondag 6 november 2011 21:27 schreef Adelante het volgende:
112 kilo bij 1,67m en iedereen klappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |